• Ik heb zo het gevoel dat ik een mannenhater ben. Heel diep van binnen knaag er een negatieve gevoel van haat, leed, woede en pijn. Er zijn mannen die veel leed bij me opwekken, die zo hatelijk en onvergefelijk is. Het gevoel dat ze een dolk in je hart steken dat bloed en zwart wordt van de duistere leegde die ze achter laten. Ze laten me nog liever in de kou, zodat ik sterf in de duistere schaduwen. Een onzekere gevoel knaagt in me. Een gevoel dat er geen mannen zijn die om me geven. Nu niet en nooit niet. Ik ben voor hun ogen maar een object die lust opwekt.
    Een object zonder een persoonlijke identiteit, gevoelens en karaktereigenschappen. De waardeloze object die het altijd opzocht, ook al had ik nooit een sexy foto of naaktfoto gepost.
    De woede en leed knaagt in me. Als alle blikken konden doden dan had ik er voor gezorgt dat ze hadden verloren.

    ^Dit was mijn gevoel voor de meeste mannen^
    Ik mag van geluk spreken dat ik het nooit met een man heb gedaan, maar toch. Er zijn mannen die het naar één ding geïnteresseerd zijn in plaats van mijn persoonlijkheid. Ik kick ze nog liever in hun kruis. En dat meen ik ook oprecht.
    Ik zie mannen als saditische, gevoeloze en oppervlakkige schepsels, die heel erg seksistisch en gevoelloos zijn. Het lijkt alsof ze alleen meer duisternis en leed in de wereld veroorzaken.

    Het verbaast me ook niks dat psychopathische en narcistische stoornissen 3X keer bij mannen voorkomen. En het feit dat mannen vaak schuldig zijn van verkrachtingen, terrorisme, oorlogen, en andere vormen van mensenleed is ook niet nieuw.
    Het verder niet mijn bedoeling om alle mannen op te wereld op een pijnlijke manier naar benden te halen, maar ik wil even mijn frustraties uiten, die steeds in mijn gedachten worstelen. Ik heb verder niet gezegd dat alle mannen op de wereld zo wreed zijn, maar ik denk de laatste tijd zo hatelijk tegen de meeste mannen.


    Ik ben waarschijnlijk niet het enige die er zo over nadenkt.


    Nobody Say It was easy

    Euh okay, leuke poezië, denk ik... Maar waarom? Ik bedoel het niet lullig, maar volgens mij ben je weer door het internet beïnvloed, want ik heb je wel vaker dingen zien plaatsen die je hadden overtuigd van het internet. Maar dat terzijde, is het niet een beetje euh, seksistisch? Er zijn maar heel weinig mannen die echt vrouwen als objecten zien en alleen maar aan seks denken. Misschien heb je wel slechte ervaringen met mannen gehad, maar echt niet alle mannen zijn zo.


    Edit: Okay, ik zeg alvast: Ik bedoel het niet aanvallend tegenover jou. Maar ik heb het gevoel dat je nog jong bent en een beetje snel beïnvloed. Ik heb al twee andere posts voorbij zien komen waarbij je een mening over iets had wat nogal zwart wit was en je met feiten kwam die niet helemaal betrouwbaar waren. Ik bedoel het echt niet slecht, maar ik zou mij proberen met andere dingen bezig te houden in plaats van de heftige feministen groepen die er nu zijn en die een hekel aan blanke hetroseksuele mannen hebben.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 22:13 ]

    Ok, maar wat wil je hiermee bereiken? Wil je gewoon alles er even uitgooien of wil je een discussie starten?


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    Ok, maar wat wil je hiermee bereiken? Wil je gewoon alles er even uitgooien of wil je een discussie starten?


    Ik wil het alleen even eruit gooien.

    Er zijn nog mannen die kortaf bij me deden, maar dat wil ik verder niet op ingaan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 22:10 ]


    Nobody Say It was easy

    Gareth schreef:
    (...)

    No offense, maar dat betekent niet dat álle mannen zo zijn en dat alle mannen jou zo zien. Wat iemand hier boven mij al zegt: het kan aan je zelfbeeld liggen. Persoonlijk vind ik de opmerking dat mannen vaker mentaal ziek zijn en zorgen voor aanslagen etc. helemaal uit de pas hier. Maar dat ben ik.

    ja dit dus


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    blackpit schreef:
    (...)

    Ik wil het alleen even eruit gooien.

    Er zijn nog mannen die kortaf bij me deden, maar dat wil ik verder niet op ingaan.


    Ja, ok, maar heeft het dan nut dat mensen hier op reageren? Want ik denk eigenlijk helemaal niet dat je veel steun hiervoor gaat vinden, als ik naar de andere reacties kijk.


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Ja, ok, maar heeft het dan nut dat mensen hier op reageren? Want ik denk eigenlijk helemaal niet dat je veel steun hiervoor gaat vinden, als ik naar de andere reacties kijk.


    okee. Het probleem zal waarschijnlijk weer aan mij liggen.


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    okee. Het probleem zal waarschijnlijk weer aan mij liggen.


    Dat zeg ik niet, maar je geeft zelf aan dat je het er gewoon wilt uitgooien en dus niet in discussie wil gaan, dus misschien kan je het, nu je je hart hebt gelucht, beter laten rusten. Al doe je natuurlijk zelf wat je wil.


    Mhm?

    Ditto schreef:
    Euh okay, leuke poezië, denk ik... Maar waarom? Ik bedoel het niet lullig, maar volgens mij ben je weer door het internet beïnvloed, want ik heb je wel vaker dingen zien plaatsen die je hadden overtuigd van het internet. Maar dat terzijde, is het niet een beetje euh, seksistisch? Er zijn maar heel weinig mannen die echt vrouwen als objecten zien en alleen maar aan seks denken. Misschien heb je wel slechte ervaringen met mannen gehad, maar echt niet alle mannen zijn zo.


    Edit: Okay, ik zeg alvast: Ik bedoel het niet aanvallend tegenover jou. Maar ik heb het gevoel dat je nog jong bent en een beetje snel beïnvloed. Ik heb al twee andere posts voorbij zien komen waarbij je een mening over iets had wat nogal zwart wit was en je met feiten kwam die niet helemaal betrouwbaar waren. Ik bedoel het echt niet slecht, maar ik zou mij proberen met andere dingen bezig te houden in plaats van de heftige feministen groepen die er nu zijn en die een hekel aan blanke hetroseksuele mannen hebben.


    Ik schrijft deze topic zelf een groots deel uit mijn eigen ervaringen en gevoelens.


    Nobody Say It was easy

    uh als man ben ik best offended haha. oke een paar mannen hebben je kwaad gedaan is dat een reden om de rest te haten?


    Heaven is a place that we all have

    blackpit schreef:
    (...)

    Ik schrijft deze topic zelf een groots deel uit mijn eigen ervaringen en gevoelens.


    Daar is niks mis mee, maar die opmerkingen maken over mannen helpt niet.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dunphy schreef:
    uh als man ben ik best offended haha. oke een paar mannen hebben je kwaad gedaan is dat een reden om de rest te haten?

    cri :-(


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dunphy schreef:
    uh als man ben ik best offended haha. oke een paar mannen hebben je kwaad gedaan is dat een reden om de rest te haten?


    Actually no, maar er zijn meer dan een paar jongens die me letterlijk kwetsen.


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Actually no, maar er zijn meer dan een paar jongens die me letterlijk kwetsen.


    Waarom zeg je 't dan :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik was niet echt van plan om me hierin te mengen, maar here I am. Ikzelf heb ook niet echt aan alle jongens leuke ervaringen, best wel kut ervaringen eigenlijk, maar dan nog is het die persoon zelf en niet het geslacht dat ik diegene niet mag. Ik bedoel, er zullen ook wel seksistische lesbo's zijn die je ook alleen als lustobject zien of gewoon meisjes die jongens als lustobject zien, dus, al is het natuurlijk hartstikke rot dat je dus iets naars hebt meegemaakt, vind ik het zo nogal hypocriet gezegd. Dat meer jongens gek in hun hoofd zijn klopt geloof ik ook niet, je hoort het van jongens alleen al vaker omdat die er al om bekend staan.


    obsessive rage

    Gareth schreef:
    (...)

    Waarom zeg je 't dan :')


    Ik spreek het uit mijn eigen ervaringen. Vernederingen en pesterij heb ik er niet bij gedaan, omdat ik niet wil dat iedereen mijn kwetsbaarheid weet


    Nobody Say It was easy