• Ik heb zo het gevoel dat ik een mannenhater ben. Heel diep van binnen knaag er een negatieve gevoel van haat, leed, woede en pijn. Er zijn mannen die veel leed bij me opwekken, die zo hatelijk en onvergefelijk is. Het gevoel dat ze een dolk in je hart steken dat bloed en zwart wordt van de duistere leegde die ze achter laten. Ze laten me nog liever in de kou, zodat ik sterf in de duistere schaduwen. Een onzekere gevoel knaagt in me. Een gevoel dat er geen mannen zijn die om me geven. Nu niet en nooit niet. Ik ben voor hun ogen maar een object die lust opwekt.
    Een object zonder een persoonlijke identiteit, gevoelens en karaktereigenschappen. De waardeloze object die het altijd opzocht, ook al had ik nooit een sexy foto of naaktfoto gepost.
    De woede en leed knaagt in me. Als alle blikken konden doden dan had ik er voor gezorgt dat ze hadden verloren.

    ^Dit was mijn gevoel voor de meeste mannen^
    Ik mag van geluk spreken dat ik het nooit met een man heb gedaan, maar toch. Er zijn mannen die het naar één ding geïnteresseerd zijn in plaats van mijn persoonlijkheid. Ik kick ze nog liever in hun kruis. En dat meen ik ook oprecht.
    Ik zie mannen als saditische, gevoeloze en oppervlakkige schepsels, die heel erg seksistisch en gevoelloos zijn. Het lijkt alsof ze alleen meer duisternis en leed in de wereld veroorzaken.

    Het verbaast me ook niks dat psychopathische en narcistische stoornissen 3X keer bij mannen voorkomen. En het feit dat mannen vaak schuldig zijn van verkrachtingen, terrorisme, oorlogen, en andere vormen van mensenleed is ook niet nieuw.
    Het verder niet mijn bedoeling om alle mannen op te wereld op een pijnlijke manier naar benden te halen, maar ik wil even mijn frustraties uiten, die steeds in mijn gedachten worstelen. Ik heb verder niet gezegd dat alle mannen op de wereld zo wreed zijn, maar ik denk de laatste tijd zo hatelijk tegen de meeste mannen.


    Ik ben waarschijnlijk niet het enige die er zo over nadenkt.


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Ooohw! Ik ben blijkbaar de enige die hier zo over nadenkt. Ik dacht dat er meer mensen waren die leed en haat gevoelens voor mannen had, maar dat is blijkbaar niet zo. Ik maakte deze topic om mijn hart te luchten en voor steun!


    Ik heb nare herinneringen over sommige mensen in het algemeen. Zowel mannen als vrouwen. (Niet op Quizlet en hopelijk blijft dat zo). ;)

    De steun die ik je zou willen geven is simpelweg mannen opzoeken die wel aardig zijn.
    Ik vermoed dat jij jezelf in de weg zit met deze negatieve gevoelens.

    Ik kan slechts proberen rationeel en objectief te blijven, maar uiteindelijk kun jij jezelf het beste helpen en kiezen voor verandering.

    Allereerst wil ik even zeggen dat ik het vreselijk vind dat er mannen zijn geweest die je deze gedachten hebben bezorgd, maar alsjeblieft onthoudt dat vrouwen soms net zo erg kunnen zijn. Ik denk inderdaad dat je het beste echte hulp hiervoor kunt zoeken, want het lijkt je erg in de weg te zitten (laten we eerlijk zijn, er zijn toch zeker wel een hoop mannen op de wereld) en dat helpt natuurlijk niet met de situatie, vooral niet voor jou.
          Uiteraard heb ik geen idee wat er met je gebeurd is en wat je naar deze gedachten toe heeft geleid, het enige dat ik wil zeggen dat ik ook wel de nodige shit met mannen heb meegemaakt, maar bij mij was het eerder angst dan woede dat ik voelde, al had dit gemakkelijk anders uit kunnen lopen. Zelf had ik ook door dat dit geheel onterecht was, al was het niet simpel om mijn gedachten hier te verdraaien (dat is het nog altijd niet, ondanks dat ik een geweldige verloofde heb waar ik al zeker vier jaar mee samen ben). Het is erg moeilijk om negatieve gedachten om te draaien, alhoewel het erg simpel is positieve gedachten om te draaien.
          Ik kan je in ieder geval wel zeggen dat er zeker goede mannen zijn op de wereld, en dat je deze zeker wel zult ontmoeten (dit natuurlijk op jouw tijd!). Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen met deze situatie, en mocht je erover willen praten dan staat ook mijn pb voor je open, want niemand behoort zich zo te voelen. Het enige dat we kunnen doen is er voor je zijn en hulp proberen te bieden.

    + Ik wil even zeggen dat ik blij ben dat de discussie opgehouden is, want dat hielp volgens mij echt niemand, en vooral niet de TS. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Budgen schreef:
    Allereerst wil ik even zeggen dat ik het vreselijk vind dat er mannen zijn geweest die je deze gedachten hebben bezorgd, maar alsjeblieft onthoudt dat vrouwen soms net zo erg kunnen zijn. Ik denk inderdaad dat je het beste echte hulp hiervoor kunt zoeken, want het lijkt je erg in de weg te zitten (laten we eerlijk zijn, er zijn toch zeker wel een hoop mannen op de wereld) en dat helpt natuurlijk niet met de situatie, vooral niet voor jou.
          Uiteraard heb ik geen idee wat er met je gebeurd is en wat je naar deze gedachten toe heeft geleid, het enige dat ik wil zeggen dat ik ook wel de nodige shit met mannen heb meegemaakt, maar bij mij was het eerder angst dan woede dat ik voelde, al had dit gemakkelijk anders uit kunnen lopen. Zelf had ik ook door dat dit geheel onterecht was, al was het niet simpel om mijn gedachten hier te verdraaien (dat is het nog altijd niet, ondanks dat ik een geweldige verloofde heb waar ik al zeker vier jaar mee samen ben). Het is erg moeilijk om negatieve gedachten om te draaien, alhoewel het erg simpel is positieve gedachten om te draaien.
          Ik kan je in ieder geval wel zeggen dat er zeker goede mannen zijn op de wereld, en dat je deze zeker wel zult ontmoeten (dit natuurlijk op jouw tijd!). Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen met deze situatie, en mocht je erover willen praten dan staat ook mijn pb voor je open, want niemand behoort zich zo te voelen. Het enige dat we kunnen doen is er voor je zijn en hulp proberen te bieden.

    + Ik wil even zeggen dat ik blij ben dat de discussie opgehouden is, want dat hielp volgens mij echt niemand, en vooral niet de TS. c:


    Bedankt voor jouw steun vriendelijkheid en tips!


    Nobody Say It was easy