• Ik heb zo het gevoel dat ik een mannenhater ben. Heel diep van binnen knaag er een negatieve gevoel van haat, leed, woede en pijn. Er zijn mannen die veel leed bij me opwekken, die zo hatelijk en onvergefelijk is. Het gevoel dat ze een dolk in je hart steken dat bloed en zwart wordt van de duistere leegde die ze achter laten. Ze laten me nog liever in de kou, zodat ik sterf in de duistere schaduwen. Een onzekere gevoel knaagt in me. Een gevoel dat er geen mannen zijn die om me geven. Nu niet en nooit niet. Ik ben voor hun ogen maar een object die lust opwekt.
    Een object zonder een persoonlijke identiteit, gevoelens en karaktereigenschappen. De waardeloze object die het altijd opzocht, ook al had ik nooit een sexy foto of naaktfoto gepost.
    De woede en leed knaagt in me. Als alle blikken konden doden dan had ik er voor gezorgt dat ze hadden verloren.

    ^Dit was mijn gevoel voor de meeste mannen^
    Ik mag van geluk spreken dat ik het nooit met een man heb gedaan, maar toch. Er zijn mannen die het naar één ding geïnteresseerd zijn in plaats van mijn persoonlijkheid. Ik kick ze nog liever in hun kruis. En dat meen ik ook oprecht.
    Ik zie mannen als saditische, gevoeloze en oppervlakkige schepsels, die heel erg seksistisch en gevoelloos zijn. Het lijkt alsof ze alleen meer duisternis en leed in de wereld veroorzaken.

    Het verbaast me ook niks dat psychopathische en narcistische stoornissen 3X keer bij mannen voorkomen. En het feit dat mannen vaak schuldig zijn van verkrachtingen, terrorisme, oorlogen, en andere vormen van mensenleed is ook niet nieuw.
    Het verder niet mijn bedoeling om alle mannen op te wereld op een pijnlijke manier naar benden te halen, maar ik wil even mijn frustraties uiten, die steeds in mijn gedachten worstelen. Ik heb verder niet gezegd dat alle mannen op de wereld zo wreed zijn, maar ik denk de laatste tijd zo hatelijk tegen de meeste mannen.


    Ik ben waarschijnlijk niet het enige die er zo over nadenkt.


    Nobody Say It was easy

    Dit topic is gewoon - wat een verrassing - weer een grote, niet zo fijne discussie aan het worden.


    Mhm?

    Gareth schreef:
    (...)

    Over overbodige reacties gesproken. :') Ik zal mijn mond wel houden dan, want blijkbaar kunnen de tere zieltjes er niet tegen of zo.


    Ik voel me totaal niet gekwetst over jouw opmerking, Honey. :') Ik vind nog al een beetje droog. Dat is alles.
    Ps het is nooit mijn bedoel om alle mannen pijnlijk manier af te kraken. Ik word het meest door mannen gekleineerd of slecht behandeld dan andersom.


    Nobody Say It was easy

    Gareth schreef:
    (...)

    Over overbodige reacties gesproken. :') Ik zal mijn mond wel houden dan, want blijkbaar kunnen de tere zieltjes er niet tegen of zo.

    Nou, ik maak gewoon een verduidelijking met hoe het ook had gekund, dus zo overbodig is die van mij niet. Daarnaast stelde ik een gewone vraag: wat hield je tegen om die vraag te stellen en daar in die plaats 'eh' te zetten? Dat is geen 'tere zieltjes'-reactie, eerder een geïnteresseerde vraag, omdat je zelf begint over het beter formuleren. Als je dan toch iemand/mensen met 'tere zieltjes' wilt benoemen, zou ik die van jou eerder zo opvatten gezien hoe je nu reageert.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    blackpit schreef:
    (...)

    Ik voel me totaal niet gekwetst over jouw opmerking, Honey. :') Ik vind nog al een beetje droog. Dat is alles.
    Ps het is nooit mijn bedoel om alle mannen pijnlijk manier af te kraken. Ik word het meest door mannen gekleineerd of slecht behandeld dan andersom.


    Je wilt graag dat mensen hier op jou met respect reageren, dan vind ik dat je dit zelf ook wel mag doen, tbh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    blackpit schreef:
    (...)

    Ik voel me totaal niet gekwetst over jouw opmerking, Honey. :') Ik vind nog al een beetje droog. Dat is alles.
    Ps het is nooit mijn bedoel om alle mannen pijnlijk manier af te kraken. Ik word het meest door mannen gekleineerd of slecht behandeld dan andersom.

    iemand ongemeend met "honey" aanspreken maakt het er niet beter op he


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    blackpit schreef:
    (...)

    Ik voel me totaal niet gekwetst over jouw opmerking, Honey. :') Ik vind nog al een beetje droog. Dat is alles.
    Ps het is nooit mijn bedoel om alle mannen pijnlijk manier af te kraken. Ik word het meest door mannen gekleineerd of slecht behandeld dan andersom.


    Honey nog wel. Totaal niet denigrerend, ja.

          Als je dat niet bedoelde, had je het iets beter moet formuleren. Dat jíj slechte herinneren aan mannen hebt, betekent niet dat de overige drie miljard ook zo slecht zijn. Hoe jij het hebt beschreven, lijkt het net alsof alle mannen jou als een stuk vlees zien zonder dieper te kijken. Ik zweer je dat dat echt niet het geval is en kan zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gadot schreef:
    (...)

    Je wilt graag dat mensen hier op jou met respect reageren, dan vind ik dat je dit zelf ook wel mag doen, tbh.


    Bedoel ik dit respectloos dan? Heb ik ooit gezegd dat andere mensen me moeten respecteren? Dit is niet bot bedoelt.


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Bedoel ik dit respectloos dan? Heb ik ooit gezegd dat andere mensen me moeten respecteren? Dit is niet bot bedoelt.


    Nou ja, je verwacht toch dat mannen je respecteren?

    Afijn, al deze discussies liggen niet zo lekker in de nuance, I guess.


    Tijd voor koffie.

    Mijn opmerkingen waren ook niet respectloos bedoeld, maar dan krijg ik meteen weer iedereen over me heen. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Alfred_J_Kwak schreef:
    (...)

    Nou ja, je verwacht toch dat mannen je respecteren?

    Afijn, al deze discussies liggen niet zo lekker in de nuance, I guess.


    Is dat zo?


    Nobody Say It was easy

    Gareth schreef:
    Mijn opmerkingen waren ook niet respectloos bedoeld, maar dan krijg ik meteen weer iedereen over me heen. :')


    Welkom in mijn wereld! -.-


    Nobody Say It was easy

    Ik vraag me dan toch oprecht af wat er gebeurd is dat je zulke dingen zegt over het mannelijke geslacht zonder dat je zegt dat je je denigrerend uit wil laten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    blackpit schreef:
    (...)

    Bedoel ik dit respectloos dan? Heb ik ooit gezegd dat andere mensen me moeten respecteren? Dit is niet bot bedoelt.


    Als andere mensen je niet hoeven te respecteren, dan zou je ook anders reageren op de reacties hier.

    Uit jouw beginpost haal ik dat je het niet film vindt wanneer mannen je denigrerend behandelen, maar dan moet je zelf ook anderen niet denigrerend behandelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    blackpit schreef:
    (...)

    Is dat zo?


    Denk het wel. Als driekwart van de dingen die hier gezegd zijn (topic, incl. reacties) anders verwoord waren, was er niet al te veel aan de hand.


    Tijd voor koffie.

    Ik wil ook nog even melden dat er waarschijnlijk ook (veel) mannen zullen zijn die zich net als jij zo voelen, weliswaar niet allemaal over andere mannen, maar ook over vrouwen. Vrouwen zijn niet zo lief en onschuldig als ze er af en toe uit zien. Ook zij maken zich schuldig aan mishandeling en intimidatie.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.