• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    ALSO WE GAAN ALLEMAAL WENEN WANT QING HEEFT HAAR 10.000ste POST GEMIST OK JA CRY ;-;

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 21:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gareth schreef:
    (...)

    Oh :'D Ik begon sowieso pas met benen scheren toen ik 16 was cause I was like 'fuck you all' lol :')

    Ja, maar jij bent blond. Ik ben donkerbruin (al is iedereen van mening dat ik zwart haar heb :'). Dan valt zo'n snor best wel op


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Ja, maar jij bent blond. Ik ben donkerbruin (al is iedereen van mening dat ik zwart haar heb :'). Dan valt zo'n snor best wel op


    Helaas is de rest van het haar op mn lichaam niet blond. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik wil dood
    ik scandeer het al zo lang, maar nog nooit heb ik het echt overwogen
    well i guess everything's got a first time


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gareth schreef:
    (...)

    Helaas is de rest van het haar op mn lichaam niet blond. D:

    jij hebt ook snor? me = confused


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    (...)
    jij hebt ook snor? me = confused


    Nee HAHA
    Maar lichaamshaar bij mij is niet blond


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik word zo pislink he


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Nee HAHA
    Maar lichaamshaar bij mij is niet blond

    okay vaag


    Deep inside, I've never felt alive

    Kan iemand even 100 euro naar mij storten om mijn bestelling op The Book Depository te bekostigen? Zou het erg waarderen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    okeeikhebeencosplayideemaarwaarschijnlijkishetveelteduurengaatiedereennrezeggenmaarikbenzohypedenikwilhetnuvoorstellenmaarhetisalzolaatsofiegaslapen


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    okeeikhebeencosplayideemaarwaarschijnlijkishetveelteduurengaatiedereennrezeggenmaarikbenzohypedenikwilhetnuvoorstellenmaarhetisalzolaatsofiegaslapen


    Neezethetsofienubeniknieuwsgierigenhetismoeilijkomzonderspatiestetypen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mensen die willen dat ik mezelf verantwoord voor mijn keuzes. Nee. Gewoon. Nee.


    het besef dat ik atm met twee jongens van 2001 aan het praten ben en het een smooth gesprek is oh well


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Diepe late night conversaties zijn zo fijn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Thee, dat moet hopelijk een oplossing zijn.
    @Matty: tis niet echt nuttig, want het is meer een founders of hogwarts dingetje.


    Deep inside, I've never felt alive

    Je geeft me je nummer en zegt dat we later wel afspreken, dus ik app en je negeert me? Gee hoe zou het toch komen dat ik zo onzeker ben als shit zoals dit blijft gebeuren.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.