• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben een beetje heel erg emotioneel door Final Fantasy XV en het is nog niet klaar? Althans, idk maar dit wordt me echt teveel nu. Dit is legit de eerste game waar ik emotioneel door word?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    YUP DAT WAS HET EINDE. EVEN HUILEN.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Guess I am just not interesting enough. Shocker. 🙃


    She's imperfect but she tries

    Zo blij dat ik addblock heb, vooral hier op Q xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mij waren dat al mijn posters die geschikt zijn voor m'n portfolio. ^^
    Nu de rest nog, terwijl ik naar Bay z'n Glastonbury 2015 set zit te beluisteren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yushhh


    Mhm?

    hoezo is het eerlijk dat hij een ander examen had


    letterlijk alle moeilijke dingen kwamen bij mij SINDS WANNEER MOET IK WETEN WAT DE SIAL EN DE SIMA ZIJN EN WELKE SOORT FUCKING VULKAANKRATERS ER ZIJN TFUCK EN EEN BODEMDIAGRAM OONTLEDEN HOEZO


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    O gawd. :'D


    Smile. You're beautiful. <3

    Het ergste is dat ik het niet eens besef. Nog steeds spookt dat gevoel rond "oh, god, ik moet echt eens die oefeningen van fysica maken" of "oh, god, moet ik niet eens aan wiskunde beginnen?". Maar neen - er komt geen dag meer in mijn leven, in zoverre ik nu vooruit kan zien, dat ik eens aan wiskunde ga moeten beginnen. Eveneens komt er geen moment meer dat ik die oefeningen van fysica moet maken. Het gras is altijd groener aan de andere kant, I guess? :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omg. I'm such an idiot! :'D


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik kan echt sentimenteel worden bij het, eindelijk, weggooien van de DHL envelop waarin mijn Gorillaz kaartjes waren verzonden. :')


    Caution first, always.

    ik begin een idee te krijgen voor een (kort)verhaal mhhh


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Alsof werk zoeken nog niet verwarrend en stressvol genoeg is, is een van de eerste dingen die ik aanklik meteen een vacature geplaatst op 18 juni 2017 waar bij staat dat de functie bestaat tot 2 juni 2017. Matig verbaasd dat er bij de eisen niet "beschikt over eigen tijdmachine" staat, tbh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wait wacht. Wordt dit nu toch wel een date dan? o.O' Whuuut.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 20:00 ]


    Smile. You're beautiful. <3

    I don't wanna feel invisible.


    She's imperfect but she tries