• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    me 'hoeveel heb jij voor wiskunde'
    she '76'
    me 'heeft hij ook negatieve commentaar geschreven'
    she 'nee niks'


    oh c'mon :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil naar huis. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bleh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik heb atm echt kotsneigingen jezus ik heb in mijn hele leven nog nooit zoveel stress in combinatie met faalangst gehad

    // ik moet iets eten HET GAAT GEWOON NIET

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 10:45 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yaaaaay, mijn bestelde kleding van de C&A kan opgehaald worden! :3


    Smile. You're beautiful. <3

    "Hallo, ik ben christen betekent God iets voor jou"

    Nee, gewoon nee.


    26 - 02 - '16

    Mensen die denken dat ze meteen een ernstige ziekte of dergelijke hebben, door een kleine vergelijking. Nee, bij de echte 'ziekte' is het wel daadwerkelijk erger. Daar zitten geen rustperiodes tussen. So, stop the whining. :W

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 11:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb twee maanden vakantie hell yeah


    26 - 02 - '16

    so done met alles urgh
    ik wil ook gewoon vakantie
    en ik wil niet ziek zijn


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    wtf ik had bijna mijn trein gemist door die fucking mensen aan het loket


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nawh nu voel ik me schuldig c: Maar tegelijk, hey, die vriendin had 41 voor haar examen en in haar was hij niet teleurgesteld terwijl haar totaal 53 was, en dan zegt hij tegen mij dat hij teleurgesteld is in mijn examen Latijn waar ik 75 voor had, terwijl mijn totaal 84 is. Mijn examen zit dus niet zoveek onder mijn gemiddelde als het hare, en zij is gebuisd. Ik snap de teleurstelling en ik ben het zelf ook, maar waarom is hij niet teleurgesteld in haar? :/


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    My sister attracts nut/wackjobs.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Inpakken en verhuizen is ondertussen normaal geworden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paper is af, dat betekent vakantie! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Merkel is tegen het homohuwelijk? o.O Klik. Hmm, ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met politiek en weet dus niet veel van Merkel af. Maar had dit niet verwacht. Hoewel, eigenlijk ga ik er vaak ook gewoon vanuit dat iedereen alles prima vind wat betreft welke seksen samen zijn etc. Helaas is dit nog niet overal het geval.
    Maar wel fijn voor de Duitsers dat homo's/lesbiënnes nu mogen trouwen. ^^


    Smile. You're beautiful. <3