• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    'Ik heb alle vertrouwen in jullie.'
    Ja, omdat jij altijd afhaakt en wij al het werk altijd moeten doen. Als je er morgen niet bent, ben ik klaar met deze 'vriendschap'.


    eigenlijk doet het best pijn dat ik hier aan het studeren ben terwijl ik perfect op de camping van rw had kunnen zitten want mijn favoriete artiesten zijn vandaag maar ja natuurlijk wilde niemand meegaan want al mijn 'vrienden' hebben een andere muzieksmaak en hebben gewoon zonder mij afgesproken om naar rw te gaan wawesome gewoon sowieso hebben ze een extra groepschat aangemaakt zonder mij want letterlijk iedereen gaat behalve ik, omdat ik van geen kloten wist - hoe kan het ook anders. ik hoop echt dat er een hele lokale stormbui boven hun tent hangt of zo (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gareth schreef:
    (...)

    Ooohh ja die ken ik c;


    Grappig haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oké, het paper begint vorm te krijgen, maar ik vraag me echt af of degene met wie ik samenwerk nu ook nog eens iets gaat doen. Het is niet dat omdat je een uitwisselingsstudent bent en inmiddels weer naar huis bent, mij zomaar kunt laten zitten, dat paper moet ook nog af en ik heb een heel experiment afgenomen en daar zelf de materialen voor ontworpen, terwijl zij echt niks anders hoeft te doen dan een paper schrijven. Ze mag toch echt wel wat meer aan het theoretische kader doen. (Misschien zit ik nu wel te zeuren en gaat ze vanavond/morgenochtend nog aan het werk, maar ik heb nu wel echt het gevoel dat ik veel meer doe dan zij (en dat terwijl ik al een last-minute werker ben).)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Eindelijk! Rust. _O_


    Smile. You're beautiful. <3

    ooh mijn punten staan eindelijk online en ik heb een 77 voor wiskunde met als commentaar: 'een wat onverwacht eerder matig resultaat, last van de warmte gehad?'
    ja sorry dat ik weer geen 95 heb maar ik vind dat echt nog wel een goed resultaat voor niet geleerd te hebben en bijna flauwgevallen te zijn in de examenzaal (ja last van de warmte haha) maar dankjewel om dat er nog eens in te wrijven



    ik heb letterlijk NOOIT NOOIT NOOIT positieve commentaar gekregen en nu plots dit wanneer het 'wat minder is' jezus zeg

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 19:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zo. Veel. Haat 😂


    26 - 02 - '16

    'yong qing, je bent inzichtelijk een heel sterke leerling maar...'

    oh kom op just fuck off ik hoef geen complimenten als er een kernbom aan vastzit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik heb echt geen zin om morgen nog naar school te gaan om mijn rapport te halen en nog een of ander deep shit gesprek te moeten voeren met mijn titularis aangezien de school me aanziet als een of andere instabiele leerling *rolling my eyes* zoals de afgelopen twee jaren


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haha en toen kreeg je 10000x meer liefde voor Ignis en 10000x minder liefde voor Gladio.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    What happened? Ik was zo goed bezig met al mijn kleren weg te leggen, en nu zit ik op de grond met mijn laptop op de schoot niets te doen. What.


    Mhm?

    Wilde student. Om 5 voor 10 in bed.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.



    ''They''. Or he. c: Or she. But yes, compliments make my day. Specially since I don't get many. It's nice to get a compliment.


    Smile. You're beautiful. <3

    I think I got past the state of just thinking about doing suicide. I can't help but think of how and when to do it, even though I know I'll hurt people doing so. I just can't do this anymore and I'm so sorry..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat moment dat je gewoon keihard genegeerd wordt in een rpg, maar er niks van durft te zeggen, omdat je misschien wel gewoon moet wachten tot er iemand antwoord. Ook al weet je zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren. Real struggles.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.