• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kalokagathia schreef:
    Merkel is tegen het homohuwelijk? o.O Klik. Hmm, ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met politiek en weet dus niet veel van Merkel af. Maar had dit niet verwacht. Hoewel, eigenlijk ga ik er vaak ook gewoon vanuit dat iedereen alles prima vind wat betreft welke seksen samen zijn etc. Helaas is dit nog niet overal het geval.
    Maar wel fijn voor de Duitsers dat homo's/lesbiënnes nu mogen trouwen. ^^


    Ja, inderdaad! Ik was zó boos toen ik het las. Wàt is haar probleem in godsnaam?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad! Ik was zó boos toen ik het las. Wàt is haar probleem in godsnaam?


    Idd. Tis niet zo alsof zij nu inene gedwongen wordt met een vrouw te trouwen. o.O
    Gewoon de mensen laten doen waar ze gelukkig van worden. Niemand wordt er kwaad mee gedaan, toch?


    Smile. You're beautiful. <3

    Dus — je wil iets met mij doen, maar stelt dat de hele tijd uit. En nu doe je iets wat je daarna met iemand anders hebt afgesproken? Nice. Niet denken dat ons idee nog doorgaat.


    Kalokagathia schreef:
    Merkel is tegen het homohuwelijk? o.O Klik. Hmm, ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met politiek en weet dus niet veel van Merkel af. Maar had dit niet verwacht. Hoewel, eigenlijk ga ik er vaak ook gewoon vanuit dat iedereen alles prima vind wat betreft welke seksen samen zijn etc. Helaas is dit nog niet overal het geval.
    Maar wel fijn voor de Duitsers dat homo's/lesbiënnes nu mogen trouwen. ^^

    Tbh geloof ik meer dat het een strategische stem dan haar daadwerkelijk stem was. Die vrouw is namelijk een politiek wereldwonder.


    Deep inside, I've never felt alive

    Fuck — de goede antwoorden van het tentamen staan online en ik ben bang dat ik er niet genoeg goed heb voor een voldoende.


    Wilberforce schreef:
    (...)
    Tbh geloof ik meer dat het een strategische stem dan haar daadwerkelijk stem was. Die vrouw is namelijk een politiek wereldwonder.


    Oh, ja, het was zonder twijfel strategisch om de conservatieve achterban van de CDU tevreden te stellen, maar het blijft er bij mij niet in kunnen hoe mensen tegen het homohuwelijk kunnen zijn. Allemaal goed en wel dat God zegt dat een huwelijk tussen man en vrouw is (als dat al letterlijk in de Bijbel staat), maar Duitsland wordt verondersteld geseculariseerd te zijn, dus ofwel schaf je het huwelijk via de wet af en geef je 't een andere naam, ofwel zet je het open voor iedereen. Godsdienstargumenten houden gewoon geen stand.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    (...)

    Oh, ja, het was zonder twijfel strategisch om de conservatieve achterban van de CDU tevreden te stellen, maar het blijft er bij mij niet in kunnen hoe mensen tegen het homohuwelijk kunnen zijn. Allemaal goed en wel dat God zegt dat een huwelijk tussen man en vrouw is (als dat al letterlijk in de Bijbel staat), maar Duitsland wordt verondersteld geseculariseerd te zijn, dus ofwel schaf je het huwelijk via de wet af en geef je 't een andere naam, ofwel zet je het open voor iedereen. Godsdienstargumenten houden gewoon geen stand.


    Hoewel ik ook niet snap hoe mensen er tegen kunnen zijn, vind ik eigenlijk wel dat je er ook "respect" voor moet hebben dat niet iedereen zo denkt, mits zij dezelfde houding terug hebben natuurlijk en hun mening niet door duwen. Ik heb bijvoorbeeld een strenggelovige Amerikaanse vriendin die ook niet voor het homohuwelijk is, maar ze respecteert wel dat andere mensen daar een andere mening over hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    (...)

    Hoewel ik ook niet snap hoe mensen er tegen kunnen zijn, vind ik eigenlijk wel dat je er ook "respect" voor moet hebben dat niet iedereen zo denkt, mits zij dezelfde houding terug hebben natuurlijk en hun mening niet door duwen. Ik heb bijvoorbeeld een strenggelovige Amerikaanse vriendin die ook niet voor het homohuwelijk is, maar ze respecteert wel dat andere mensen daar een andere mening over hebben.


    Ik kan best respecteren dat mensen daar tegen zijn uit geloofsredenen (of andere redenen). Ik snap dat ook - ik snap gewoon niet waarom ze het anderen gaan ontzeggen. Dit is de staat en de staat moet er voor iedereen zijn. De kerk kiest lekker zelf wat ze doen, of ik het er nou mee eens ben of niet.
    Ik zeg ook niet dat het slechte mensen zijn, want je kunt geen onderscheid maken tussen goed en slecht op basis van zoiets, dat is belachelijk. Je kan dat niet als indicator gebruiken. Het geraakt er bij mij gewoon niet in waarom mensen en vooral politici denken dat ze zich moeten moeien met het leven van een ander.
    Als je vriendin zo denkt, is dat haar goed recht en ik heb er niets op tegen dat ze zo denkt, maar ik vind nu eenmaal dat de staat geen rekening mag houden met godsdienst wat dit soort dingen betreft.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Een portfolio maken van mijn werk van de afgelopen drie jaar is kapot lastig. Ik weet echt van de helft niet meer wat de opdracht was of waarom ik bepaald ontwerpkeuzes heb gemaakt...
    Volgens mij gaan m'n oortjes langzaamaan dood.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    De airco in de trein slaat weer een beetje door


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sinds ik op Quizlet zit ben ik echt veel meer "nou" gaan gebruiken. Maar oh wee als ik het eens over mijn lippen laat lopen thuis. "Wa zit gij nu Hollands te klappen?!" :W

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 15:05 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Was dit nu een referentie naar Never Gonna Give You Up van Rick Astley in een game? Oh my..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    oke oke oke het examen ging wel oke maar voor hetzelfde geld ben ik kei hard gebuisd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Elke keer als mijn zusje van 14 een nieuwe vriendin mee naar huis neemt heb ik de neiging om te bewijzen dat ik ook nog steeds best cool ben. *dab*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    KOM AAN SOFIE. DIE LAATSTE OPDRACHT EVEN ACEN


    Deep inside, I've never felt alive