• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Terroriser schreef:
    (...)
    Oeh dat klinkt als een goed idee, ik ga eventjes een kijkje nemen ^^

    Het heet International High en je kan in principe elke rol nemen wat je maar wil c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ubuntu schreef:
    "Heb je al vervoer?" - vriendin
    Ja m'n velo want voeren, dat wordt bij ons niet gedaan. Ga maar lekker met de fiets. Ik ben zo jaloers op al die mensen die dagelijks overal naartoe gevoerd worden. (cat)


    ja lol HAAHHA al die verwende kinderen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het boeit ze gewoon niks dat ik me in slaap lig te huilen iedere nacht dat ik in dit huis ben. Als mijn broertje echter één nacht, ja ÉÉN FUCKING NACHT, slecht slaap zeggen ze dat 'ie naar de dokter moet gaan of zo en maken ze zich zorgen. Het feit dat ik iedere keer moeite doe om hen te ontzien, dat ik op eieren loop om het hen naar de zin te maken en ik soms breek, boeit hen niks. Ik krijg enkel commentaar dat ik knorrig ben en iets als van 'what de fuck is er nu weer met je aan de hand?'

    Nu ik besloten heb om me uit de kerk te verwijderen, hebben ze me zo goed als geheel de rug toegekeerd. Ik ben slechts goed om het eten te koken als zij laat thuis zijn en verder ben ik enkel een last. Wat ga ik blijf zijn als ik weg ben uit dit vervloekte huis, uit deze vervloekte woonplaats met vervloekte herinneringen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb nu al bijna een jaar lezen en ik denk dat ik ze maar niet meer ga halen. Ik vind het echt superleuk om soms geen bril op te hebben, maar ik vind het hele gedoe er om heen helemaal niets. Ik heb speciale lenzen voor gevoelige ogen en nog krijg ik snel last van irritatie. Misschien zijn lenzen gewoon niet voor mij. Steek ik dat geld wel in mijn zak voor wat anders :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Alleen wonen bevalt mij puur al vanwege het feit dat ik nu zelf iedere dag kan koken op het moment dat ik wil en bovendien wat ik wil want !!!

    Ik heb veel te veel gegeten maar het was zo goedddd

    (Anderzijds is er wel constant die low key zorg dat ik me misschien toch wat strikter aan de houdbaarheidsdatum had moeten houden, maar in deze eerste twee maanden heeft dat nog niet voor problemen gezorgd, dus laten we het gewoon zo houden, pls)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En weeral trek ik alle schuld naar mij toe.


    Queer zijn is gewoon alles

    God I love Bruce Almighty.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Square schreef:
    Alleen wonen bevalt mij puur al vanwege het feit dat ik nu zelf iedere dag kan koken op het moment dat ik wil en bovendien wat ik wil want !!!

    Ik heb veel te veel gegeten maar het was zo goedddd

    (Anderzijds is er wel constant die low key zorg dat ik me misschien toch wat strikter aan de houdbaarheidsdatum had moeten houden, maar in deze eerste twee maanden heeft dat nog niet voor problemen gezorgd, dus laten we het gewoon zo houden, pls)


    (sinds ik op kamers woon, heb ik die houdbaarheidsdata heel losjes gehouden, want als het dicht is geweest de hele tijd, kan het nog prima vaak. en ik leef nog)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dude, waarom heb ik nou weer stress? Help me!


    16 - 09 - '17

    Serieus — Je Broer & Paul Elstak samen zijn echt bae.


    Idk what this feeling is but it's not good.. It's NOT good.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik haat mijn ouders als ze op vakantie vertrekken. Het is niet nodig alles op mij uit te werken, dankjewel. Man, vanaf donderdag begint de beste week van mijn leven ofzo. Home alone yesyesyes.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik haat mijn ouders als ze op vakantie vertrekken. Het is niet nodig alles op mij uit te werken, dankjewel. Man, vanaf donderdag begint de beste week van mijn leven ofzo. Home alone yesyesyes.


    HOMEPARTYYYYY


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    mijn klas in de groepschat: 'gaan we een klasactiviteit doen?'
    me: 'ik kan niet op alle dagen die eindigen op g'


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    HOMEPARTYYYYY


    Ik zou zeggen allemaal welkom maar helaas begint mijn studentenjob ook hahaha. Ik kom liever niet te laat :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.