• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zou ik mijn username veranderen of niet? Hmm...


    16 - 09 - '17

    That scared the fucking living daylight out of me.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    M'n CV is f**king mooi geworden! =D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    IK HAAT MIJN LEVEN DIT IS HET ROTSTE KUTSTE FUCKING ONREALISTISCHSTE????? EINDE VAN PLL OOIT WTF IS DAT VOOR EEN KUTREVEAL EN EEN KUTBACKSTORY ECHT WAAR FUCK YOU


    Heaven is a place that we all have

    God ik kan hier zo niet tegen. Als je geen tijd heb, STEL HET DAN NIET VOOR.


    Gisterenavond 23.30: Leah gaat flink gaan slapen
    Gisterenavond 23.35: moeder belt
    Gisterenavond zelfde tijdstip: Leah neemt met slaperige kop op
    Gisterenavond zelfde tijdstip: Héééé, Leah, ja, we zijn iets aan het doen voor de reis naar Boedapest en we zouden je kaartnummer van je ID nodig hebben
    "Wat, m'n rijksregisternummer of wat?"
    "Nee, nee, kaartnummer"
    *verbaasd dat dat zelfs bestaat*
    *geeft kaartnummer*
    "En zou je nou je zus eens willen geven?"
    "Maar mam, die ligt te slapen."
    "Ja, maar we zijn nu toch bezig, kan het echt niet?"
    "Wel ja, liever niet, want die ligt te slapen" (inner me: bel toch eens op een treffelijk uur, vrouw)
    "Maar mam, ..."
    "Ja geef ze gewoon even oké"
    oké dan. not my fault


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dunphy schreef:
    IK HAAT MIJN LEVEN DIT IS HET ROTSTE KUTSTE FUCKING ONREALISTISCHSTE????? EINDE VAN PLL OOIT WTF IS DAT VOOR EEN KUTREVEAL EN EEN KUTBACKSTORY ECHT WAAR FUCK YOU


    Ik loop veeel achter maar god ik ben gewoon zo triest dat het stopt. Ik volg ze echt al lang op snapchat en zo ajdbizjdjzbz ik ben triest.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben nog maar zes (vijfenhalf) dagen 20 pampampam.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik loop veeel achter maar god ik ben gewoon zo triest dat het stopt. Ik volg ze echt al lang op snapchat en zo ajdbizjdjzbz ik ben triest.


    JA MAAR MELISSA ECHT DAT WAS EEN FINALE vAN NIKS
    ik ben tot 5 UUR SNACHTSNOG WAKKER GEBLEVEN
    EN IK MOEST OM 9 UUR AL opstaan


    Heaven is a place that we all have

    Dunphy schreef:
    (...)

    JA MAAR MELISSA ECHT DAT WAS EEN FINALE vAN NIKS
    ik ben tot 5 UUR SNACHTSNOG WAKKER GEBLEVEN
    EN IK MOEST OM 9 UUR AL opstaan


    Aiaiaiai verloren moeite dus hahaha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kan je wel zeggen ja. De reveal was niet eens zo erg HE maar ze hebben meer vragen achtergelaten waar ik nu nooit een antwoord op krijg. En het was een beetje geen actie en komaan laatste aflevering moeite doen. :c


    Heaven is a place that we all have

    Omg dat bloedprikken viel ontzettend mee. Ik er maar over stressen, voelde ik er haast niets van pff. Acht jaar naalden ontweken en dan dit :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    OMG ik kan niet geloven dat ik een dag voor zit op schema

    IK BEN KLAAR MET M'N SAMENVATTINGEN nu moet ik ze vanbuiten leren maar easy yk *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    HA! Ik heb een Umbrella Hat gekocht bij Wish. Ben benieuwd wat mn pa ervan gaat vinden voor tijdens het lopen met de honden. :'D Hij begon er zelf over, ghehe. x)


    Smile. You're beautiful. <3

    Mijn wekker ging 2 uur geleden en ik lig nog steeds in bed, jesus christ ik ben echt lui.


    — Inner peace, it's hard to find. —