• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    omg ik ga outlander kijken want ik zit twee eps achter


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik voel dat de tijd gekomen is om mijn maand gratis Netflix op te eisen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG IK WORD ZO VROLIJK DAT IK NOG NIEUWE EPISODES HEB STAAN VAN CRIMINAL MINDS JAAAAAA


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    OMG IK WORD ZO VROLIJK DAT IK NOG NIEUWE EPISODES HEB STAAN VAN CRIMINAL MINDS JAAAAAA


    IK BEN TIJDENS DE EXAMENS BEGINNEN KIJKEN (JA WAAROM ONTDEK IK ALTIJD DÁN NIEUWE SERIES) IK BEN ZO VERLIEFD OP LETTERLIJK ELK KARAKTER EN DE SERIE IK KAN NIET STOPPEN MET KIJKEN DIT IS TE FANTASTISCH


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil godvefhbhrbrhm een Zweeds-Engels woordenboek op mijn ereader, is dat te veel gevraagd???


    Caution first, always.

    The sound of rainnnn is amazing


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sommige mensen moeten het bij lezen laten. :W

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 23:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, nu ik het al wat meer gewoon ben lijkt dat blauw in mijn haar toch nog niet zo erg als ik dacht.


    16 - 09 - '17

    If I can't do it, I'll just write it.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    OH GOD DEZE EPISODE VAN OUTLANDER


    HET IS ERG EN HILARISCH AT THE SAME TIME en ik houd van fergus omg hhahaha hij is zo knap en cute


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben echt de ergste sibling die je kunt hebben want ik stuurde zojuist deze foto naar mijn zus voor haar verjaardag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ok, ik heb een nieuw niveau van onhandigheid bereikt: mezelf naar openhalen aan een ijzeren bak die ik vast had.


    Stenenlikker

    Was je van plan om Gilmore Girls te kijken, maar zit je toch nog steeds op Quizlet *zucht*


    16 - 09 - '17

    Oh God, de stress is real. Op dit moment ga ik er gewoon vanuit dat ik op alle vakken behalve 1 gebuisd ben. Yhap. Dag slaap.


    Mhm?

    AHAHHAHA DE FRANSE KONING IS ZO GRAPPIG IN OUTLANDER oh god


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys