• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Huur opgezegd. Damn.


    Caution first, always.

    Natuurlijk word ik weer neergezet als de badguy die alles verpest heeft en zich enorm kinderachtig gedraagt. Het zal ook weer eens niet. Lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I'm just going to say it again: some people need to shut their fucking mouths. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    'je bent precies afgevallen'

    eh idk ik houd mijn gewicht niet in het oog but thanks??


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben in het postkantoor 13 geschat. Volgens mij heeft die vrouw nog nooit een dertienjarige gezien.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit is nu al de derde licentie die ik aan moet schaffen, potverdorie.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I've said my thing. Now everybody should keep their fucking noses out of it and don't tell me I'm a fucking child.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Geen herexamens omg mijn punten zijn megagoed


    Mhm?

    Dit helpt niet, dit helpt echt niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Sarn schreef:
    Geen herexamens omg mijn punten zijn megagoed


    apetrots proficiat (:


    // okay waaait blijkbaar ben ik dus wel afgevallen de laatste tijd? hoe dan??? opeens 2kg woesh gone :') ik ben niet eens gaan letten op mijn voeding of sporten, dit is vreemd, maar ik vond het al vreemd dat al mijn zomershortjes opeens te groot waren en dat kan een verklaring zijn maar ik heb nog steeds geen verklaring voor dit of is de weegschaal stuk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ledecky schreef:
    Ik ben in het postkantoor 13 geschat. Volgens mij heeft die vrouw nog nooit een dertienjarige gezien.


    Sinds ze mensen van 23 beginnen casten voor zestienjarigen, is de norm voor twaalf- en dertienjarigen inderdaad serieus naar beneden gegaan. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb officieel een kot voor volgend jaar aaaaargh I'm way too excited about this. *O*


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    Ik heb officieel een kot voor volgend jaar aaaaargh I'm way too excited about this. *O*


    Gent? Zo ja, waaaar? *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Gent? Zo ja, waaaar? *O*


    Ja Geeeeeeeeeent! Aan 't UZ, op een kot van de universiteit in home Boudewijn. *O* (En op 't eerste verdiep, wat een heel goede zaak is, want ik had geen zin om altijd veertien verdiepen naar boven te tsjezen, haha). *O*

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 14:13 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    (...)

    Ja Geeeeeeeeeent! Aan 't UZ, op een kot van de universiteit in home Boudewijn. *O* (En op 't eerste verdiep, wat een heel goede zaak is, want ik had geen zin om altijd veertien verdiepen naar boven te tsjezen, haha). *O*


    Aah niiiiice! Nog een geluk dat het niet Fabiola of Vermeylen is, daar wordt altijd geklaagd over geluidsoverlast van de ovp. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.