• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    omg die Maan is zo irritant
    ik heb nog nooit een bn'r zo erg niet gemogen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Current situation: zijn de buren aan het barbecueën of is mijn nieuwe Ikea verlengsnoer de boel aan het af-fikken?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    okeeeeee qing hoezo kerstmisliedjes zingende


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het geld van mijn rekening verdwijnt net zo snel als mijn respect voor Trump ;x


    26 - 02 - '16

    Yellowstone schreef:
    okeeeeee qing hoezo kerstmisliedjes zingende
    This is why we get along so well.


    She's imperfect but she tries

    Ik ben het zo zat om me continu dik te voelen en naar dunnere meisjes te kijken.


    Lowkey excited voor deze film though, Alison Brie ftw.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I'm going to stop it.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    EINDELIJK is die fic klaar en online. Ik had echt veel eerder moeten gaan schrijven, in plaats van twee maanden sinds de vorige fic...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het foute uur van Qmusic is echt een guilty pleasure ;3


    26 - 02 - '16

    Ik wil zo graag eeen reisje boeken nuuuuuuuu. Minstens nog een week wachten. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo veel series om te kijken. Where to start?


    Omg ik ben gewoon zenuwachtig voor de feedback haha
    Het is gewoon mijn trots en betweterigheid, Maar ik moet me er nog steeds over zetten xd


    Mhm?

    That was fun


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maar morgen hard aan GA. :c


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.