• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Ik wil iedere meid die met mijn vriend praat, doodschieten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Antwerps is een prachtig dialect.

    Ik heb een hekel aan dialecten. Mensen mogen wat mij betreft gewoon ABN praten.


    We should kiss the girls that we wanna kiss

    Ik irriteer me vaker dan eens aan mensen die sloom fietsen. Mensen moeten soms even wat gas geven.


    Aan niets denken is ook denken.

    Nederland is echt een heel mooi land.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    JensWeasley schreef:
    (...)

    Hangt er vanaf welk Nederlands. Puur AN vind ik inderdaad mooi, het Antwerps en Limburgs dialect gaat ook nog wel maar verder vind ik Nederlands niet zo'n mooie taal... Frans vind ik mooier (en moeilijker :P).


    Frans vindt ik ook een mooie taal, maar op een andere manier dan Nederlands. Nederlands vindt ik iets dichters hebben.. (dichten met gedichten) Frans is mooi, omdat de taal wat zangeriger is. Duits vindt ik mooi, wat andere juist lelijk aan de taal vinden, omdat het wat harder en sterker klinkt.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Standal schreef:
    Duits is een mooie taal.


    Ja, dat vindt ik ook! (Mijn username is het Duits) Apfelstrudel! Maar er zijn maar weinig mensen doe het vinden, helaas.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mensen die hun vriendjes/vriendinnetjes niet met anderen laten praten zijn kut. Als er zo weinig vertrouwen in een relatie zit kan er weinig van komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Mensen die hun vriendjes/vriendinnetjes niet met anderen laten praten zijn kut. Als er zo weinig vertrouwen in een relatie zit kan er weinig van komen.


    En nu voel ik mij dus heel erg aangesproken. Je kunt het ook gewoon in mijn gb zetten hoor, ipv hier een steek te geven.
    Maar goed dat ik nu weet dat je me kut vind. En zeg niet dat je mijn bericht niet had gelezen, want dit was dan wel heeeeel erg toevallig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gadot schreef:
    Mensen die hun vriendjes/vriendinnetjes niet met anderen laten praten zijn kut. Als er zo weinig vertrouwen in een relatie zit kan er weinig van komen.




    LittleOwlet schreef:

    En nu voel ik mij dus heel erg aangesproken. Je kunt het ook gewoon in mijn gb zetten hoor, ipv hier een steek te geven.
    Maar goed dat ik nu weet dat je me kut vind. En zeg niet dat je mijn bericht niet had gelezen, want dit was dan wel heeeeel erg toevallig.


    Alsjeblieft hier geen ruzie maken, doe dat liever in privé of in gb.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    En nu voel ik mij dus heel erg aangesproken. Je kunt het ook gewoon in mijn gb zetten hoor, ipv hier een steek te geven.
    Maar goed dat ik nu weet dat je me kut vind. En zeg niet dat je mijn bericht niet had gelezen, want dit was dan wel heeeeel erg toevallig.


    Ik zeg niet dat ik jou kut vind, ik zeg dat ik mensen die dat doen kut vind. Jaloezie kan natuurlijk, maar ik vind gewoon dat je niet iemand kan verbieden met iemand anders te praten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat ik jou kut vind, ik zeg dat ik mensen die dat doen kut vind. Jaloezie kan natuurlijk, maar ik vind gewoon dat je niet iemand kan verbieden met iemand anders te praten.


    I can (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt een unpopular opinion die ik liever niet zou hebben:
    Ik erger me er eigenlijk heel erg aan als een vrouw de verkeerde soort BH draagt waardoor ik de nipples door het shirt heen kan zien.

    maar goed ik erger me eigenlijk sws weleens aan nipples idk why


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    I can (:


    Dus voor de rest van jouw leven ga je hem verbieden met andere meisje te praten? Hoe wil je dat voor elkaar krijgen? Ik stel gewoon een vraag, maar ik ben het met Gadot eens. Je moet je vriend kunnen vertrouwen. Die meisjes zullen echt niet meteen hun benen voor hem spreiden.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik haat avocado's. Ze zijn gewoon zo vies en slijmerig (puh)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."