• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Ik haat oudjes op elektrische fietsen.
    Zit ik keihard te trappen, halen ze me in met hun slakkenbeentjes.
    Ik haat het, als dit gebeurd ben ik meteen de rest van de dag chagrijnig.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Morii schreef:
    Je bent een ontzettend stom iemand als je lesauto's gaat bumperkleven. There I said it.


    Dit, als je zo'n soort persoon bent hoop ik echt dat je op een lego blokje stapt. Ik stress hem altijd zo hard als mensen bumperkleven tijdens mijn rijles.

    On another topic, ik houd helemaal niet van die spierbundels. Geef mij maar een wat minder gespierde jongen, valt naar mijn mening veel beter mee te knuffelen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mensen die bumperkleven zijn gewoon sowieso kut, ook als ze het niet bij lesauto's doen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het stom dat het nu zomervakantie is, ik heb nooit wat te doen en zit dan liever op school


    Treat people with kindness

    Ik vind het niet erg wanneer mensen andere mensen nakijken of even naar 'ongepaste lichaamsdelen' kijken. Het is een natuurlijke reactie en als ze verder respectvol zijn, kan ik het enkel als een compliment aanvaarden. Daarbij, praktisch iedereen heeft het ooit wel eens gedaan.


    Mhm?

    Lever is serieus echt lekker. En nee, dat zeg ik niet vanwege mijn username. :')

    Sarn schreef:
    Ik vind het niet erg wanneer mensen andere mensen nakijken of even naar 'ongepaste lichaamsdelen' kijken. Het is een natuurlijke reactie en als ze verder respectvol zijn, kan ik het enkel als een compliment aanvaarden. Daarbij, praktisch iedereen heeft het ooit wel eens gedaan.


    Ja!
    Maar als ze je niet kunnen aankijken tijdens een gesprek is het wel naar tho.

    En soms wordt er zo'n decolleté geforceerd dat ik als vrouw er ook automatisch naar kijk.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Ja!
    Maar als ze je niet kunnen aankijken tijdens een gesprek is het wel naar tho.

    En soms wordt er zo'n decolleté geforceerd dat ik als vrouw er ook automatisch naar kijk.


    Ik kijk bijna altijd. Niet uit seksuele interesse, maar ik kijk gewoon graag naar mensen en hun verhoudingen, omdat ik het interessant vind, haha. Een beetje raar, maar ik probeer om niet onbeleefd over te komen, dus het is denk ik wel oké.


    Mhm?

    JensWeasley schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik vind die gedupte versies minder goed... Ze zijn ook mijn jeugd, omdat ik toen die ondertitels niet zo snel kon lezen :P Het is handig, maar van lagere kwaliteit...

    Deels heb je gelijk, maar het verschilt echt per film. Ik denk dat het steeds meer achteruit gaat. Honestly, Lion King is gewoon goed gedubt.


    // @Iedereen die me judget omdat ik niet alle zeven Harry Potter boeken heb gelezen, shut up. Ik wil niet lezen omdat ik er de concentratie niet voor heb en nooit een boek uit krijg. Stop met me daarvoor te judgen. Dankuwel.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Sarn schreef:
    Ik vind het niet erg wanneer mensen andere mensen nakijken of even naar 'ongepaste lichaamsdelen' kijken. Het is een natuurlijke reactie en als ze verder respectvol zijn, kan ik het enkel als een compliment aanvaarden. Daarbij, praktisch iedereen heeft het ooit wel eens gedaan.


    Een vriend van mij (die ik overigens nog maar een weekje of 3 kende) heeft ook oprecht gezegd "je borsten zijn prima - believe me, I've looked". Ergens is het wel ongemakkelijk, maar tegelijkertijd, who cares. Zolang mensen respectvol blijven vind ik het oké. Maar als ze ongevraagd gaan aanraken krijgen ze een mep. (cat)

    Nederlands is best een mooie taal.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rutte schreef:
    Nederlands is best een mooie taal.


    Yes. c;

    En al die Engelse termen die overal onnodig doorheen worden gesmeten, zijn echt overbodig.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Yes. c;

    En al die Engelse termen die overal onnodig doorheen worden gesmeten, zijn echt overbodig.


    Ik voel me aangesproken :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    (...)

    Ik voel me aangesproken :c


    Ik doe 't zelf ook, maar bij reclames en zo. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Adolf Hitler heeft ook goede dingen gedaan.