• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Poncho schreef:
    Eminem is zwaar overrated. There, I said it. (typing)

    / eye twitches.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cataholic schreef:
    (...)
    / eye twitches.

    Tja, unpopular opinion (A)


    -

    Ik vind de zee verschrikkelijk :W Honestly, dat vieze zoute water, die harde wind. Als de zon schijnt is het zand te heet om op te lopen (en het komt ook nog eens overal in) en als hij niet schijnt bevries je half.

    Poncho schreef:
    (...)
    Tja, unpopular opinion (A)

    Hehe, dat maakt niks uit hoor. Iedereen zo zijn mening, als men ieder maar wel in z'n waarde laat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het flink vervelend als mensen me gaan vertellen dat The Lion King in het Nederlands slecht is. Het is mijn jeugd. Tast dat niet aan. The Lion King is zowel in het Nederlands als Engels goed.
    Er is sowieso echt niet zo veel mis met Nederlands ingesproken Disneyfilms. Laat me met rust.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Mr_Hyde schreef:
    Ik vind de zee verschrikkelijk :W Honestly, dat vieze zoute water, die harde wind. Als de zon schijnt is het zand te heet om op te lopen (en het komt ook nog eens overal in) en als hij niet schijnt bevries je half.


    SAME hahahhaa maar ik heb ook een zotte zeeangst xd


    // een gap year in het buitenland is absoluut geen jaar verspild, zoals velen zeggen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Azriel schreef:
    Het liefste zou ik ieder rokend persoon om me heen keihard slaan.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Eurus schreef:
    Ik vind het flink vervelend als mensen me gaan vertellen dat The Lion King in het Nederlands slecht is. Het is mijn jeugd. Tast dat niet aan. The Lion King is zowel in het Nederlands als Engels goed.
    Er is sowieso echt niet zo veel mis met Nederlands ingesproken Disneyfilms. Laat me met rust.


    Sorry, maar ik vind die gedupte versies minder goed... Ze zijn ook mijn jeugd, omdat ik toen die ondertitels niet zo snel kon lezen :P Het is handig, maar van lagere kwaliteit...

    Een rokende jongen is best wel kinda hot.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Yellowstone schreef:
    (...)

    SAME hahahhaa maar ik heb ook een zotte zeeangst xd


    // een gap year in het buitenland is absoluut geen jaar verspild, zoals velen zeggen


    Zzzzzotte zzzzeeangst hahaha, love it. Ik ook tho, de laatste keer besloot een kwal tegen me aan te zwemmen, die ik in een reflex weg wilde slaan zodat dat slijmding om mijn arm kwam ew ew ew

    Mr_Hyde schreef:
    (...)

    Zzzzzotte zzzzeeangst hahaha, love it. Ik ook tho, de laatste keer besloot een kwal tegen me aan te zwemmen, die ik in een reflex weg wilde slaan zodat dat slijmding om mijn arm kwam ew ew ew


    hehehehe

    lol ja kwallen zijn oorzaak nr. 1 van mijn angst, daarna komt zeewier en ander organisch materiaal, nr. 3 zeevervuiling, nr 4. vissen en haaien, nr. 5 reële kans tot verdrinking HAHHAA


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mr_Hyde schreef:
    (...)

    Zzzzzotte zzzzeeangst hahaha, love it. Ik ook tho, de laatste keer besloot een kwal tegen me aan te zwemmen, die ik in een reflex weg wilde slaan zodat dat slijmding om mijn arm kwam ew ew ew


    Heb echt nog nooit van mijn leven een kwal op het strand gezien ofzo


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Snapple schreef:
    (...)

    Heb echt nog nooit van mijn leven een kwal op het strand gezien ofzo


    elke keer als ik mijn angst een beetje opzij weet te schuiven en eens ga kijken aan de zeelijn, zie ik er minstens eentje lol en dan ren ik mega snel terug naar het strand

    ik heb er ook ooit al eens eentje aangeraakt en ze zijn echt harder/taaier dan je zou denken (cat)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 20:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Standal schreef:
    Een rokende jongen is best wel kinda hot.


    Agreed. Hoe kut ik t ook vindt hahaha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Je bent een ontzettend stom iemand als je lesauto's gaat bumperkleven. There I said it.


    26 - 02 - '16