• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Gareth schreef:
    (...)

    Yes. c;

    En al die Engelse termen die overal onnodig doorheen worden gesmeten, zijn echt overbodig.

    Word.(En dat komt van iemand die dat doet)


    Tijd voor koffie.

    M0NA schreef:
    (...)

    Ja!
    Maar als ze je niet kunnen aankijken tijdens een gesprek is het wel naar tho.

    En soms wordt er zo'n decolleté geforceerd dat ik als vrouw er ook automatisch naar kijk.


    hahahha ik was zo in gesprek met een klasgenoot die ook op mijn scouts zit en zijn ogen dwaalden af dus dat was best awkward and i was like yo bro mijn ogen zijn hierboven HOUD HET OOGCONTACT :'D DOET ME DENKEN AAN BAYWATCH AHAHA

    / De huidige, kapitalistische maatschappij is echt fucked up tbh alles draait om geld en de rijke worden steeds rijker en de armen steeds armer. Het is oneerlijk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kaas is vies op brood okay, let me be


    obsessive rage

    OIive schreef:
    Kaas is vies op brood okay, let me be


    Brood onder kaas is gewoon vies.


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    OIive schreef:
    Kaas is vies op brood okay, let me be

    SAME

    tosti's uit een tosti-ijzer vind ik wel lekker, en een beetje kaas door m'n macaroni heen gooien ofzo ook, maar een gewone plak kaas. op een boterham? Iewl


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik vind mars vies en overrated.

    Ditto schreef:
    Ik vind mars vies en overrated.


    Bedoel je de planeet?

    JensWeasley schreef:
    (...)

    Bedoel je de planeet?


    Nee de chocolade.:W

    Ditto schreef:
    (...)

    Nee de chocolade.:W


    Ohw. Ik vind die juist lekker. Snickers is (puh).

    Zowat alles met chocolade is vies. Chocolade is zo erg overrated.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Noten zijn overrated.

    OIive schreef:
    Kaas is vies op brood okay, let me be


    Niet mee eens ;)

    Ditto schreef:
    Ik vind mars vies en overrated.

    Idem. Ik begrijp honestly niet hoe iemand dat lekker kan vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het woord overrated is echt een kut woord


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil geen religies opgedrongen krijgen, zeker niet op straat


    26 - 02 - '16