• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Morii schreef:
    Ik wil geen religies opgedrongen krijgen, zeker niet op straat

    Een goede vriend van mij heeft dat ook zovaak en op een gegeven moment heeft hij aan de gelovige in kwestie gevraagd: Waarom geloof je in hem? Die gelovige natuurlijk de welbekende antwoorden opdreunen en hij weer: Heb je hem gezien? "Nee, maar.." Hij weer: Maar heb je hem daadwerkelijk gezien als bewijs? Die gelovige bleef doodstil. O, well, was wel funny.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 11:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cataholic schreef:
    (...)
    Een goede vriend van mij heeft dat ook zovaak en op een gegeven moment heeft hij aan de gelovige in kwestie gevraagd: Waarom geloof je in hem? Die gelovige natuurlijk de welbekende antwoorden opdreunen en hij weer: Heb je hem gezien? "Nee, maar.." Hij weer: Maar heb je hem daadwerkelijk gezien als bewijs? Die gelovige bleef doodstil.


    Nou inderdaad. Eerst maar eens met echte bewijzen komen dan alleen dat boek :')

    Nog een onpopulaire mening, I guess;

    Een Wajong is kut.


    26 - 02 - '16

    Niet alleen domme mensen kijken naar realityshows.
    Ik hou van realityshows omdat het dom is en nergens over gaat. Let me be.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik vind asperges afschuwelijk.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    Ik vind asperges afschuwelijk.


    Snappelijk.

    Ik heb soms gewoon een compliment nodig om me beter te voelen.


    26 - 02 - '16

    Ik snap niet hoe mensen een dag overleven zonder een nap te nemen ik nap echt bijna elke dag - anders val ik om hahahaha of in slaap boven mijn boeken


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Opgezette dieren zijn echt vet mooi.

    Ik vind het zwaar hatelijk als mensen mij na staren in het zwembad omdat ik niet super slank ben of mij vermoorden met dodelijke blikken doordat mijn vriend knap is.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2017 - 22:02 ]


    26 - 02 - '16

    Morii schreef:
    Ik heb soms gewoon een compliment nodig om me beter te voelen.

    Hoe kan dat unpopular zijn? Ik denk dat bij iedereen wel zo is.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2017 - 22:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cataholic schreef:
    (...)
    Hoe kan dat unpopular zijn? Ik denk dat bij iedereen wel zo is.


    Agreed, maar mensen zien het ook wel eens als naar aandacht vissen ;x


    26 - 02 - '16

    Morii schreef:
    Ik vind het zwaar hatelijk als mensen mij na staren in het zwembad omdat ik niet super slank ben of mij vermoorden met dodelijke blikken doordat mijn vriend knap is.


    Mensen kunnen zo naar zijn he, pff.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik vind de Nederlandse keuken over het algemeen smakeloos en totaal niet creatief, en ook niet bijster gezond overigens. Ik kijk liever de kookkunst af van de Turken, die weten tenminste hoe ze m'n smaakpapillen blij maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Ik vind de Nederlandse keuken over het algemeen smakeloos en totaal niet creatief, en ook niet bijster gezond overigens. Ik kijk liever de kookkunst af van de Turken, die weten tenminste hoe ze m'n smaakpapillen blij maken.


    I agree. Stampotten en stoofpotjes maken me niet blij haha :'D


    26 - 02 - '16

    Mensen moeten niet op mij gaan haten, omdat ik Harry Potter verafschuw. Ik ben niet de enige die daar echt niks aan vindt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."