• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    McDonnelly schreef:
    Mensen moeten niet op mij gaan haten, omdat ik Harry Potter verafschuw. Ik ben niet de enige die daar echt niks aan vindt.

    Ik dacht dat ik de enige was :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil dun zijn. Ik wil in de kroeg staan en jongens hebben die blijven staan om even naar me te kijken, in plaats van direct naar mijn vriendinnen door schuiven omdat ze óf dun zijn óf een hella persoonlijkheidsuitstraling hebben. Call me shallow, I just want to feel liked.


    Saetre schreef:
    Ik wil dun zijn. Ik wil in de kroeg staan en jongens hebben die blijven staan om even naar me te kijken, in plaats van direct naar mijn vriendinnen door schuiven omdat ze óf dun zijn óf een hella persoonlijkheidsuitstraling hebben. Call me shallow, I just want to feel liked.


    Jongens vallen echt niet op dunne meisjes tho, eerder op een dikke kont xd. Ik vind dunne meisjes zelf ook niet eens mooi (ik ben zelf vrij slank, maar ik zou toch wat ronder willen zijn tbh). Laat je er niet onzeker door zijn! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Jongens vallen echt niet op dunne meisjes tho, eerder op een dikke kont xd. Ik vind dunne meisjes zelf ook niet eens mooi (ik ben zelf vrij slank, maar ik zou toch wat ronder willen zijn tbh). Laat je er niet onzeker door zijn! (:


    Met dun wil ik hier zeggen: slank met lichte rondingen. Daar stappen de jongens hier direct op af. Ik wil ook niet dun—dun zijn, maar gewoon — normaal? I don't know. Ik wil hier ook niet onzeker over zijn: damn.


    Ik ben dun en heb weinig rondingen. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kirkman schreef:
    (...)
    Ik dacht dat ik de enige was :')

    You're not the only one, girl. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind dat mensen eens moeten snappen dat het écht zo verkeerd overkomt als je "het is" in plaats van "ik vind".
    Oh en ik vind dat mensen even mogen nadenken om om anderen als maat te nemen om af te wegen of een mening kwetsend is omschreven in plaats van je eigen maat van kwetsbaarheid.


    Deep inside, I've never felt alive

    Kaur schreef:
    (...)

    Met dun wil ik hier zeggen: slank met lichte rondingen. Daar stappen de jongens hier direct op af. Ik wil ook niet dun—dun zijn, maar gewoon — normaal? I don't know. Ik wil hier ook niet onzeker over zijn: damn.


    Ik denk niet dat dat 'normaal' is (: Er zullen wel meisjes zijn die zo'n lichaam hebben, maar ervoor moeten werken door te sporten bijvoorbeeld. Er zullen weinig vrouwen zijn die een 'goed' figuur hebben van nature. Echt, laat je erdoor niet onzeker worden! Als je liever wat afvalt, dan doe je dat, maar niet omdat je je verplicht voelt.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik. Haat. Summer Sales.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sarn schreef:
    True true

    --

    Oké, ik ga niet zeggen dat ik er trots op ben, want ik doe niets speciaal, maar ik ben echt heel erg tevreden over mijn lichaam. Like, alles is prima in proportie en mijn poep is goddelijk. Haha, oké, niet goddelijk, maar mijn lichaam is echt dik oké en het is niet dat dat echt een mening is die anderen niet hebben, maar ik ken bijna geen enkele tiener/begin twintiger die dat ook over zijn/haar eigen lichaam vindt.


    Dit heb ik ook xD Komt vast omdat ik zo vaak mijn lichaam heb bekeken in de spiegel en ik mijn lichaam begin te waarderen net als mijn gezicht..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Morii schreef:
    (...)

    Agreed, maar mensen zien het ook wel eens als naar aandacht vissen ;x

    Dan moeten mensen dat vinden. Mensen zijn shallow. Ze willen zelf ook aandacht (om zich beter te voelen). Er is natuurlijk wel een verschil met 'gewoon' en té.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Byakuya schreef:
    Nederlands is best een mooie taal.


    Inderdaad, mooier dan Engels vindt ik..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat dat 'normaal' is (: Er zullen wel meisjes zijn die zo'n lichaam hebben, maar ervoor moeten werken door te sporten bijvoorbeeld. Er zullen weinig vrouwen zijn die een 'goed' figuur hebben van nature. Echt, laat je erdoor niet onzeker worden! Als je liever wat afvalt, dan doe je dat, maar niet omdat je je verplicht voelt.



    This. Ik heb eens gelezen dat Victoria Secret modellen twee keer per dag sporten en dat zullen wel meer gelden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Inderdaad, mooier dan Engels vindt ik..


    Hangt er vanaf welk Nederlands. Puur AN vind ik inderdaad mooi, het Antwerps en Limburgs dialect gaat ook nog wel maar verder vind ik Nederlands niet zo'n mooie taal... Frans vind ik mooier (en moeilijker :P).

    Duits is een mooie taal.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh