• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Klaver schreef:
    (...)
    haha ik heb zooooo'n leuke herrinering aan love yourself echt en alle live versies zijn echt prachtig. but yaaaasss maar aub niet dat vage geblondeerde kapsel met die half hangende slierten. kort haar is het leukst bij hem!

    Hahahaha, die kapsel stond m idd niet. Sws vind ik kort haar bij mannen sexier.

    M0NA schreef:
    (...)

    Hahahahaha echt hè. En als ze groot lijken "dubbel D" of iets dergelijks haha.
    (Terwijl ik zelf niet eens weet wat nu dubbel D is maar oké)
    De jongens die dat wel eens deden bij mij, zeiden niet eens een cijfer/de omtrek erbij haha. Laat al wel zien dat het lekker kort door de bocht is.

    Hahahaa lol, ik ben zelf ook niet zeker wat een 'dubbel D' nou precies is. Blijkbaar heb ik een maat D, maar mijn borsten lijken geen D, Dus hoe in hemelsnaam is iemand die dubbel mijn cup is nou een 'dubbel D'?


    -

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Lol, in het zesde ben ik met mijn klas naar Weimar geweest en ik heb een avond doorgebracht op de jongenskamer van een supergoede vriend van me, en geloof mij, die kerels konden er wat van. Ik deed schaamteloos mee en het was hilarisch



    impressive (wbw) nee echt hahhaha mega grappig


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Reigns schreef:
    (...)

    Dit! Hoeveel fans celebs claimen, wtf! Like, je mag dromen. Ik zeg voor de grap ook wel eens 'Oh, die is van mij.' maar sommige zijn TE serieus!


    Vooral op relaties van die celebs. Kijk ik snap dat als je door een moeilijke tijd gaat en je steun kan vinden in een celeb zijn werk als acteur,karakter of muziek, dat je dan misschien ook nog droomt of je een fijn gevoel met dat associeert. (Hormonen etc, tieners en verliefd zijn, denk dat we het allemaal wel hebben gehad.) Maar dan is het nog niet nodig om relaties aan te vallen omdat ze denken dat ze voorrang hebben omdat "zij ze steunen."


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Yellowstone schreef:
    (...)

    true hahaha ik vind zulke echt een lelijk woord

    also ik kan er echt niet tegen als mensen kei hard tegen alcohol zijn
    yo dudes ik kies zelf wel of ik drink of niet en dan moet je echt niet rond mijn kop lopen zeuren als ik het wel doe en dat ik te jong ben dit dat


    / also ik vind dat mensen te veel waarde hechten aan hun eerste kus en te hysterisch doen om 'OMG JE KUST OP FEESTJES' eh ja dus


    Oké dan zal ik mijn frustraties voortaan richten op het Nederlands, niet het Vlaams ; p

    Idk, als ik met iemand uit ben die zich helemaal klem zuipt en daardoor ziek irritant wordt, vind ik dat ik het wel naar mag vinden (en er bij iemand anders ook over mag klagen).
    Maar verder mag je het ofc zelf weten.

    Eerste keer zoenen is echt zo niet een big deal haha. Eigenlijk seks ook niet. Ik zeg tegen mijn vriendinnen die nog maagd zijn: doe het met iemand bij wie je je fijn voelt en verwacht er niet teveel van. De eerste keer is altijd raar en gek en ongemakkelijk en stroef haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Hahahahaha echt hè. En als ze groot lijken "dubbel D" of iets dergelijks haha.
    (Terwijl ik zelf niet eens weet wat nu dubbel D is maar oké)
    De jongens die dat wel eens deden bij mij, zeiden niet eens een cijfer/de omtrek erbij haha. Laat al wel zien dat het lekker kort door de bocht is.


    HAHAHAHA jaa ik ken het

    ik heb een hele smalle rug maar iets grotere borsten voor mijn lichaamsbouw en mensen zijn altijd verbaasd dat ik een D(75) heb JA JOH DAT IS OMDAT DE RUGLENGTE OOK MEEGEREKEND WORDT :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kamerling schreef:
    Ik vind sommige fans die denken dat hun idolen alleen van hun zijn echt een beetje wtf. Ik verbaas me er echt over als ik zie over hoe sommige fandoms kunnen zijn tegenover nieuwe fans, en relaties van hun idolen. Like waarom?

    Dit ook ja ^
    Hoelang je fan bent maakt niet uit, en zolang ze gelukkig zijn. Het is niet alsof je sowieso kans maakt.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Poncho schreef:
    (...)
    Hahahaa lol, ik ben zelf ook niet zeker wat een 'dubbel D' nou precies is. Blijkbaar heb ik een maat D, maar mijn borsten lijken geen D, Dus hoe in hemelsnaam is iemand die dubbel mijn cup is nou een 'dubbel D'?


    Volgens mij is het een maat die niet in NL voorkomt, want wat ik bij de meeste winkels zie is de opvolging van E na D. Als er wel dubbelD is, zit die daartussen denk ik? Maar idk.

    @Yellowstone. Ja echt hè. Ik heb behoorlijke borsten, maar de cup klinkt dus echt super huge omdat ik heel smal ben (65 /70). Daardoor vind ik het ook ongemakkelijk ofzo haha.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 22:46 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Oké dan zal ik mijn frustraties voortaan richten op het Nederlands, niet het Vlaams ; p

    Idk, als ik met iemand uit ben die zich helemaal klem zuipt en daardoor ziek irritant wordt, vind ik dat ik het wel naar mag vinden (en er bij iemand anders ook over mag klagen).
    Maar verder mag je het ofc zelf weten.

    Eerste keer zoenen is echt zo niet een big deal haha. Eigenlijk seks ook niet. Ik zeg tegen mijn vriendinnen die nog maagd zijn: doe het met iemand bij wie je je fijn voelt en verwacht er niet teveel van. De eerste keer is altijd raar en gek en ongemakkelijk en stroef haha.


    true zodra het erover gaat is het klote irritant hahhahha daar kan ik je niet tegenspreken

    maar het is echt wel grappig om dronken mensen te zien dansen hahhahha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    1832 schreef:
    (...)
    Dit ook ja ^
    Hoelang je fan bent maakt niet uit, en zolang ze gelukkig zijn. Het is niet alsof je sowieso kans maakt.


    Dit dit dit dit diiit!

    Echt ik kan er soms ook echt niet tegen, en ik kan snappen dat als je hormonaal bent, en door een moeilijke tijd bent gegaan dat ineens alles zoveel voor je betekend. Maar sommige fans heb ik ook echt te ver zien gaan in die fictie wereld, dat het gewoon eng was omdat ze soms fictie en realiteit niet uit elkaar konden halen. Ik heb zelfs posts voorbij zien komen op een blog website waar een meisje huilend schreef dat ze paniekaanvallen en angstaanvallen kreeg omdat ze zo bezig was met dat shippen en die persoon zijn relatie. Dat ze er gewoon gek van werd.

    Een fandom en shippen hoort leuk en respectabel te zijn, niet iets waardoor je gek van wordt.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik vind het best fijn als een jongen me aandacht geeft bij het uitgaan. Uiteraard bedoel ik niet nafluiten en zomaar aanraken, maar ik zie het echt als een complimentje als iemand me aanspreekt. Ook al is het meestal met: hé, mijn vriend is jarig vandaag of een andere cliché aanspreking. Ik heb een vriendje en ik ben ongelooflijk blij met hem, maar ik kan er gewoon niet aan doen dat het mijn zelfvertrouwen boost.


    Mhm?

    ^ whaat ja echt hihi. Ik dacht dat ik de enige was en voelde me best schuldig

    -
    Sawry dat ik dit zo zeg maar er stond een documentaire op over "undercover bij de jihad" en ik vind het zo angstaanjagend en die mensen zijn echt gek. "Er moet bloed vloeien, er moeten duizenden Fransen sterven" echt ziek en ik word er heel naar van. Dan ben je toch niet meer menselijk bezig?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 23:04 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Pennywiise schreef:
    Ik vind het best fijn als een jongen me aandacht geeft bij het uitgaan. Uiteraard bedoel ik niet nafluiten en zomaar aanraken, maar ik zie het echt als een complimentje als iemand me aanspreekt. Ook al is het meestal met: hé, mijn vriend is jarig vandaag of een andere cliché aanspreking. Ik heb een vriendje en ik ben ongelooflijk blij met hem, maar ik kan er gewoon niet aan doen dat het mijn zelfvertrouwen boost.


    true alleen gebeurt het niet vaak CAUSE AL DIE BELGISCHE MEIDEN


    en anders is het een aziaten fetisj zoals die ene jongen die me twee jaar heeft gestalkt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pennywiise schreef:
    Ik vind het best fijn als een jongen me aandacht geeft bij het uitgaan. Uiteraard bedoel ik niet nafluiten en zomaar aanraken, maar ik zie het echt als een complimentje als iemand me aanspreekt. Ook al is het meestal met: hé, mijn vriend is jarig vandaag of een andere cliché aanspreking. Ik heb een vriendje en ik ben ongelooflijk blij met hem, maar ik kan er gewoon niet aan doen dat het mijn zelfvertrouwen boost.

    Heb ik ook, maar gebeurt bijna nooit, want ik ga niet uit en ben geloof ik ook niet het soort meisje waar een jongen op af zou stappen/interesse in zou tonen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kirkman schreef:
    (...)
    Heb ik ook, maar gebeurt bijna nooit, want ik ga niet uit en ben geloof ik ook niet het soort meisje waar een jongen op af zou stappen/interesse in zou tonen :')


    Verf je haar grijs, gegarandeerd prijs. (':


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Verf je haar grijs, gegarandeerd prijs. (':


    hahhaha ja i tried xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys