• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Gareth schreef:
    (...)

    Dus voor de rest van jouw leven ga je hem verbieden met andere meisje te praten? Hoe wil je dat voor elkaar krijgen? Ik stel gewoon een vraag, maar ik ben het met Gadot eens. Je moet je vriend kunnen vertrouwen. Die meisjes zullen echt niet meteen hun benen voor hem spreiden.


    Ik wilde geen discussie starten, maar ik vind het gewoon niet fijn, omdat ik bang ben dat die meiden op hem gaan hitten.
    Ik vertrouw hem, maar andere meiden niet.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Ik wilde geen discussie starten, maar ik vind het gewoon niet fijn, omdat ik bang ben dat die meiden op hem gaan hitten.
    Ik vertrouw hem, maar andere meiden niet.


    Als andere meisjes niet weten dat hij een vriendin heeft, so be it. Dan kunnen ze flirten all they want. Maar je moet hem vertrouwen. Als je zegt dat je die andere meisjes niet vertrouwt, zeg je ook indirect dat je hem niet vertrouwt, omdat hij erop in zou kunnen gaan.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Als andere meisjes niet weten dat hij een vriendin heeft, so be it. Dan kunnen ze flirten all they want. Maar je moet hem vertrouwen. Als je zegt dat je die andere meisjes niet vertrouwt, zeg je ook indirect dat je hem niet vertrouwt, omdat hij erop in zou kunnen gaan.


    Oke..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Ik wilde geen discussie starten, maar ik vind het gewoon niet fijn, omdat ik bang ben dat die meiden op hem gaan hitten.
    Ik vertrouw hem, maar andere meiden niet.


    Praat jij enkel nog met meisjes dan? Heb je geen jongensvrienden? Of heb je die laten vallen toen je een vriendje kreeg?

    Ik mag er niet aan denken dat m'n toekomstig vriendje me sociaal gaat afsluiten van de wereld xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    We waren al klaar, thanks


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    We waren al klaar, thanks


    All right. Unpopular opinion, toch. Het waren maar vragen zodat ik een beter beeld kon vormen waarom je die mening hebt, want ik wilde gewoon weten of wat jij van hem verwacht zelf ook doet in omgekeerde zin.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    All right. Unpopular opinion, toch. Het waren maar vragen zodat ik een beter beeld kon vormen waarom je die mening hebt, want ik wilde gewoon weten of wat jij van hem verwacht zelf ook doet in omgekeerde zin.



    Kijk even in het sekstopic, daar staan wat dingetjes c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hou van grijze dagen. Als in, regenachtige koele dagen met alleen maar loodgrijze wolken. Niet als een emo die weer wilt die bij haar mood past, maar ik word er oprecht blij van. Ik hou van dat weer dat zo typisch bij Nederland en Engeland past :') Een paar dagen blauwe lucht en zon is leuk, maar daarna mag het van mij weer even wat koeler en grijzer worden :W

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 15:32 ]

    Mensen die niet werken en alles van hun ouders krijgen zijn echt verschrikkelijk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mr_Hyde schreef:
    Ik hou van grijze dagen. Als in, regenachtige koele dagen met alleen maar loodgrijze wolken. Niet als een emo die weer wilt die bij haar mood past, maar ik word er oprecht blij van. Ik hou van dat weer dat zo typisch bij Nederland en Engeland past :') Een paar dagen blauwe lucht en zon is leuk, maar daarna mag het van mij weer even wat koeler en grijzer worden :W


    same


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Eledhel schreef:
    Mensen die niet werken en alles van hun ouders krijgen zijn echt verschrikkelijk.



    agree


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eurus schreef:
    Echt een unpopular opinion die ik liever niet zou hebben:
    Ik erger me er eigenlijk heel erg aan als een vrouw de verkeerde soort BH draagt waardoor ik de nipples door het shirt heen kan zien.

    maar goed ik erger me eigenlijk sws weleens aan nipples idk why


    Die bh's vind ik niet erg, die heb ik ook want ik mijn maten hebben meestal niets voorgevormd.

    Mensen die echter geen bh's dragen zijn echt iel. Sommige mensen met kleine tietjes kunnen het hebben (maar sorry, niet als je naar de uni gaat naar je 50 jaar oude docent). Maar meiden met flinke borsten moeten dat al helemaal niet doen - gewoon niet. Ziet er niet uit haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Die bh's vind ik niet erg, die heb ik ook want ik mijn maten hebben meestal niets voorgevormd.

    Mensen die echter geen bh's dragen zijn echt iel. Sommige mensen met kleine tietjes kunnen het hebben (maar sorry, niet als je naar de uni gaat naar je 50 jaar oude docent). Maar meiden met flinke borsten moeten dat al helemaal niet doen - gewoon niet. Ziet er niet uit haha.


    #freethenipple


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Zomervakantie duurt echt veeeeeel te lang.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Autostrades zijn formidabel.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt