• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Standal schreef:
    Waar halen jullie je mooiste en seksieste (?) lingerie?


    Hunkemoller. Mijn vriend zegt dat ie 't niet interessant vind maar vervolgens wel commentaar als ik een 'saai' setje aan heb. Maar voornamelijk koop ik voor mezelf, hunkemoller zit lekker en is mooi al zit ik nu in een cupmaat die het wat moeilijker maakt mooie lingerie te vinden tegen redelijke prijs.


    The truth is out there.

    Mijn vriend heeft mij voor alsnog niet gevraagd of ik een keer een mooi lingerie setje kan aantrekken, omdat hij meer een jongen is die meteen mijn ondergoed uitgetrokken wil hebben.
    Zelf hou ik echt niet van kant, want ik vind het niet mooi, dus ik zou dat nooit uitkiezen in de winkel. Dus de vraag is maar of er in winkels als de Hunkemöller setjes hangen in mijn maat die ik mooi vind.
    Nu heb ik alleen standaard zwart ondergoed.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Standal schreef:
    Waar halen jullie je mooiste en seksieste (?) lingerie?

    Truth is, ik durf geen echt sexy-sexy lingerie te kopen omdat ik het niet in de was durf te gooien. Straks vraagt m'n moeder 'huh waarom draag je dit' 'wtf' 😂


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb geen enkel setje sexy lingerie. :'D Ik ben hartstikke single en zie mezelf ook nog niet echt in een relatie in de komende tijd (mocht het gebeuren: prima, hoeft niet per se (al lijkt het me fijn lol)) en ik ben simpelweg te gierig er geld aan te besteden. Daarbij heb ik een lastige cupmaat (65B, smol titties) en ik heb ook gewoon geen zin om alles te passen, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    But wait, kopen jullie enkel sexy lingerie voor jullie vriend(in)? Ik begrijp het als je hem/haar eens wilt verrassen met een leuk setje, maar uiteindelijk koop en draag je lingerie toch omdat je het zelf mooi vindt en je je er goed in voelt, toch? Or is that just me :')


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    But wait, kopen jullie enkel sexy lingerie voor jullie vriend(in)? Ik begrijp het als je hem/haar eens wilt verrassen met een leuk setje, maar uiteindelijk koop en draag je lingerie toch omdat je het zelf mooi vindt en je je er goed in voelt, toch? Or is that just me :')

    Ik ben echt een type van simpel ondergoed. Gewoon zwart of huidkleurig. Met kant en alles heb ik het gevoel dat 't doorschijnt door m'n kleding en dat wil ik echt niet.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2017 - 0:20 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Benevolence schreef:
    But wait, kopen jullie enkel sexy lingerie voor jullie vriend(in)? Ik begrijp het als je hem/haar eens wilt verrassen met een leuk setje, maar uiteindelijk koop en draag je lingerie toch omdat je het zelf mooi vindt en je je er goed in voelt, toch? Or is that just me :')


    Like I already said, voornamelijk voor mezelf.
    ^^^^ c:


    The truth is out there.

    Benevolence schreef:
    But wait, kopen jullie enkel sexy lingerie voor jullie vriend(in)? Ik begrijp het als je hem/haar eens wilt verrassen met een leuk setje, maar uiteindelijk koop en draag je lingerie toch omdat je het zelf mooi vindt en je je er goed in voelt, toch? Or is that just me :')


    Ik ook hoor!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Benevolence schreef:
    But wait, kopen jullie enkel sexy lingerie voor jullie vriend(in)? Ik begrijp het als je hem/haar eens wilt verrassen met een leuk setje, maar uiteindelijk koop en draag je lingerie toch omdat je het zelf mooi vindt en je je er goed in voelt, toch? Or is that just me :')


    Nope. Het kan me persoonlijk echt niet zoveel schelen zolang het maar lekker zit en niet uit de jaren 80 lijkt te komen. Ik voel me niet perse meer sexy met een leuk setje aan, dus als ik het doe, is het echt voor m'n vriend :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Standal schreef:
    Waar halen jullie je mooiste en seksieste (?) lingerie?


    Online, na heel veel zoeken altijd. Heb nogal een rot maat (70F) en dan vind ik iets leuks, gaat het maar tot D of E. Dus dan weer verder zoeken. Heb nu een paar met kant en een los slipjes, 1setje dat ik nooit aan trek ivm stevigheid, maarja. Het is dus nogal lastig, dus ik zoek vaak heel lang en haal het overal en nergens vandaan


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Meestal ook van de hunkemoller. Ik draag eigenlijk nooit setjes, maar match van alles bij elkaar. Mijn echt goede bh's komen van andere merken dan Hunkemoller en die zijn wel mooi, maar niet echt sexy. De bh's die ik bij de hunkemoller koop draag ik dan ook minder vaak. Mijn vriendje ler wel op mijn bh's maar tbh is zijn geheugen niet heel sterk, want hij zegt soms ook: oh, draag je een nieuwe bh, mooi. Terwijl ik dat ding dan echt al 20x gedragen heb in zijn buurt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hunkemoller is slecht. Heb er twee keer een BH gekocht en die waren na twee weken stuk. Heb er nu 3 van Livera en doe er al meer dan 6 maanden mee.

    Daarbij, ik ga nimmer nooit kant of iets 'sexy' dragen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik draag sexy setjes deels voor mezelf, deels voor m'n partners. Als ik iets belangrijks heb waar ik me zelfverzekerd voor wil voelen zal ik sneller een matchend setje dragen, maar als ik weet dat ik het weer gezellig ga hebben 's avonds trek ik ook een sexy setje aan. En soms ook omdat de comfy dingen in de was zitten (krul)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Die kerel van mij weet niet eens wat kant is hahahaaha aha ahahahaha aha


    Aan niets denken is ook denken.

    Ben ik de enige die zoenen na casual seks wat apart vind? Ik zoen eigenlijk helemaal nooit met fwb/fuckbuddies, maar met de laatste jongen wel. Ook bij afscheid hebben we nog een tijdje staan zoenen. Ik vond het verder niet erg, maar gewoon niet gewend. Hoe zit dat met jullie?


    If a writer falls in love with you, you can never die