• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Moggy schreef:
    (...)

    12 weken (:
    Ik haat naalden, maar op een gegeven moment went het en is het minder vervelend. (;


    Ooh oke. Dank je!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patholoog schreef:
    Ik lees dat er mensen zijn die een spiraaltje hebben. Hebben jullie het koperspiraaltje of het hormoonspiraaltje? En zo ja, wat is jullie ervaring hierover? Ik ben namelijk op zoek naar een voorbehoedsmiddel wat niet op basis van hormonen is.


    Een koperspiraal doen ze vrijwel niet meer...

    De hormoonspiraal heeft wel veel minder hormonen dus misschien dat dat nog wel kan?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Patholoog schreef:
    Ik lees dat er mensen zijn die een spiraaltje hebben. Hebben jullie het koperspiraaltje of het hormoonspiraaltje? En zo ja, wat is jullie ervaring hierover? Ik ben namelijk op zoek naar een voorbehoedsmiddel wat niet op basis van hormonen is.


    Ik heb het hormoonspiraaltje en ben er best wel wat over te spreken. Wordt ook niet meer ongesteld. Weet dat je dat bij de koperspiraal nog wel wordt, je moet even googelen tho want er hangen ook negatieve kanten aan koperspiraal. Maar for as far als anticonceptie gaat vind ik de spiraal ideaal echt.


    The truth is out there.

    Patholoog schreef:
    Ik lees dat er mensen zijn die een spiraaltje hebben. Hebben jullie het koperspiraaltje of het hormoonspiraaltje? En zo ja, wat is jullie ervaring hierover? Ik ben namelijk op zoek naar een voorbehoedsmiddel wat niet op basis van hormonen is.

    Ik heb om dezelfde reden een koperspiraaltje laten zetten. Van de hormonen in de pil (meerdere geprobeerd) werd ik erg depressief en daarom heb ik iets meer dan een half jaar geleden een koperspiraaltje laten zetten. Het werkt voor mij prima, enige nadeel wat ik er aan heb gehad is dat ik wat meer pijn heb op de eerste dag van mijn ongesteldheid en ik ben twee of drie dagen langer ongesteld dan ervoor. Al met al vind ik de voordelen wel opwegen tegen de nadelen.


    M0NA schreef:
    (...)

    Een koperspiraal doen ze vrijwel niet meer...

    De hormoonspiraal heeft wel veel minder hormonen dus misschien dat dat nog wel kan?

    Als je er naar vraag wordt het gewoon nog gedaan, hoor. Vooral als je op zoek bent naar antihormonale anticonceptie.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 16:10 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Altomare schreef:
    Zijn hier mensen die de prikpil nemen?
    Ik ben aan het denken om aan de pil te gaan, maar ik denk niet dat ik die echt consistent elke dag zal kunnen innemen.


    Ik heb de prikpil een tijdje gehad, paar jaar terug. Ik vond het superhandig, had er weinig bijwerkingen van gehad. Volgens mij heb ik hem in totaal 2 keer in totaal laten prikken tot ik tijdelijk in Berlijn woonde en sinds de 12 weken verstreken waren heeft het nog een halfjaar geduurd voordat ik weer ongesteld werd, soms wel wat kleine bloedingen maar niet meer ongesteld tot 6 maanden later. Ik was vertrokken in eind Juni en pas Februari werd ik weer echt ongesteld. Ik heb toen ik terug was in Nederland er toch weer voor gekozen om de gewone pil te slikken omdat het voor mij heel onpraktisch leek dat ik dan een half jaar tot een jaar moest wachten tot ik vruchtbaar was mocht ik in een aantal jaar met kinderen willen beginnen. Zoveel geduld heb ik ook weer niet.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Ik heb de prikpil een tijdje gehad, paar jaar terug. Ik vond het superhandig, had er weinig bijwerkingen van gehad. Volgens mij heb ik hem in totaal 2 keer in totaal laten prikken tot ik tijdelijk in Berlijn woonde en sinds de 12 weken verstreken waren heeft het nog een halfjaar geduurd voordat ik weer ongesteld werd, soms wel wat kleine bloedingen maar niet meer ongesteld tot 6 maanden later. Ik was vertrokken in eind Juni en pas Februari werd ik weer echt ongesteld. Ik heb toen ik terug was in Nederland er toch weer voor gekozen om de gewone pil te slikken omdat het voor mij heel onpraktisch leek dat ik dan een half jaar tot een jaar moest wachten tot ik vruchtbaar was mocht ik in een aantal jaar met kinderen willen beginnen. Zoveel geduld heb ik ook weer niet.


    Dank je wel voor de informatie! Dat is echt handig om te weten (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Update: mijn aankoop heeft nog niet geholpen. Sad.


    Zou iemand mijn Quiz willen doen? De quiz gaat over hoe kinky je bent en de vragen zijn nogal risky. Ik wilde het op het forum plaatsen maar ik was een beetje bang dat dat tegen de regels zou gaan.

    Klik!
    (blush)

    MrGrey schreef:
    Zou iemand mijn Quiz willen doen? De quiz gaat over hoe kinky je bent en de vragen zijn nogal risky. Ik wilde het op het forum plaatsen maar ik was een beetje bang dat dat tegen de regels zou gaan.

    Klik!
    (blush)

    Ik wist van de helft (als het niet meer is) niet eens wat het was lol.

    Beauchamp schreef:
    Update: mijn aankoop heeft nog niet geholpen. Sad.

    Wat heb je gescoord?(:


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Wat heb je gescoord?(:


    Well, een vibrator. Because I never had an orgasm en wilde wat 'anders' proberen. Maar helaas.


    Hoii,

    Wat voor glijmiddel op waterbasis hebben jullie / is goed?

    Wij hadden durex met allemaal gedoe en dat is kut dus ik ben op zoek naar een fijne op waterbasis.

    (En ik zie toevallig ook best wel goedkopen vibrerende eitjes staan, heeft iemand daar verstand van? En of een goede ook duur moet zijn enzo)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hee,
    Wij gebruiken deze. Ik weet echter niet of deze op waterbasis is... Maar hoezo bedoel je 'glijmiddel van Durex en dat was kut'?




    Ik denk dat ik last heb van vaginose... Een verstoorde balans in de bacteriële huishouding rondom je vagina met een wittige afscheiding tot gevolg (smakelijk yes). Het zou vanzelf weer over moeten gaan, maar ik heb het nu al wekenlang (zo niet maandenlang) aanvalsgewijs, en ik krijg er jeuk en pijn van. En daardoor kan ik geen seks hebben. En dat is superkut.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 15:25 ]


    oi, suzy

    yOU'VE WOKEN THE DrAGON!!!

    Jure schreef:
    Hee,
    Wij gebruiken deze. Ik weet echter niet of deze op waterbasis is... Maar hoezo bedoel je 'glijmiddel van Durex en dat was kut'?




    Ik denk dat ik last heb van vaginose... Een verstoorde balans in de bacteriële huishouding rondom je vagina met een wittige afscheiding tot gevolg (smakelijk yes). Het zou vanzelf weer over moeten gaan, maar ik heb het nu al wekenlang (zo niet maandenlang) aanvalsgewijs, en ik krijg er jeuk en pijn van. En daardoor kan ik geen seks hebben. En dat is superkut.


    Thanks!!
    Is het een infectie? Want dan kun je misschien een zalf krijgen bij de apotheek.

    Nou hij was heel vlekkerig En daarnaast hadden we geen normale, dus met tingle en dat soort dingen (niet doen, het is niet leuk, haha)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.