• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    Alcohol is overrated.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben van mening dat een groot gedeelte van de personen die zeggen 'uitgaan is saai en stom' zelf wat missen of tekortkomen en daarom maar zeggen dat het negatief is.


    Kaur schreef:
    Ik ben van mening dat een groot gedeelte van de personen die zeggen 'uitgaan is saai en stom' zelf wat missen of tekortkomen en daarom maar zeggen dat het negatief is.


    Ik vind uitgaan niet geweldig, maar ik kan me voorstellen dat mensen het leuk vinden.

    --

    Ik vind Energy Drink wèl lekker (aangezien ik echt op ontzettend veel plekken op het internet lees dat mensen het vies vinden, beschouw ik het als unpopular opinion)


    26 - 02 - '16

    Gadot schreef:
    Alcohol is overrated.


    Super overrated.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh, very unpopular, maar jezelf continu dronken zuipen is niet stoer. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    Oh, very unpopular, maar jezelf continu dronken zuipen is niet stoer. :')


    Agreed.

    Alcohol voor de gezelligheid of lekker: done.
    Alcohol voor de alcohol: not done.


    Gareth schreef:
    Oh een toevoeging: het woord kindje is ook om te huilen. Nee, je hebt geen kindje, je hebt een kind/baby. Het heeft een hoofd, geen hoofdje. Het heeft handen, geen handjes. Ieks.


    Hahahaha.
    Of als ze dat nog zeggen als het kind 5 is...
    Of als het kind 2 is en ze zeggen dat hij "24 maanden" is - Kots all over the place.


    Even over het bezit in een relatie.
    Mijn vriend en ik zeggen dat wel gewoon tegen elkaar. "Ik ben van jou en jij van mij". Niet op krampachtige controlerende manier, maar op een romantische manier. Als er een onzeker is of jaloers (omdat ik een avond met de meiden ga stappen en de meiden allemaal single zijn), dan eventjes herhalen: Maar lieverd, ik ben toch van jou. Er gaat echt niks gebeuren.

    Ik vind het heel mooi en leuk om te zeggen en te horen, ik voel me dan ook heel veilig.

    Maar we hebben geen relatie waarin we denken "jij bent van mij dus ik kan zeggen wat jij moet doen" of zo.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb een godgruwelijke hekel aan Ginny Weasley.. zowel de boekversie als de filmversie =')


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ik heb een godgruwelijke hekel aan Ginny Weasley.. zowel de boekversie als de filmversie =')

    Amen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Als het aanbieden is niet nee. Als hij het je opdringt is het weer een ander verhaal...



    Ik heb het dan ook niet over dwingen hé?

    Ik snap niet waarom zoveel mensen 'Amen' reageren op dingen waarmee ze het eens zijn. Zijn jullie dan zo christelijk? xd Zo niet is het gewoon hypocriet.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    Ik snap niet waarom zoveel mensen 'Amen' reageren op dingen waarmee ze het eens zijn. Zijn jullie dan zo christelijk? xd Zo niet is het gewoon hypocriet.


    amen to this (cat)


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    (...)

    amen to this (cat)


    HAHA ik was echt aan het wachten totdat iemand dat ging zeggen #hypocrietkinddatjebentwantjebentmoslim (joehoe)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind die hele 'instagram-cultuur' van tegenwoordig echt dom. Je hoort steeds vaker dat iemand iets koopt 'omdat dat leuk is voor instagram foto's!' No. Just no.
    Je zou iets moeten kopen omdat je het echt leuk vindt en omdat je het gewoon wilt hebben, en niet omdat het 'een leuke foto en veel likes zal opleveren op insta'. Je zou op zo'n opblaasflamingo moeten dobberen omdat je dat gewoon leuk vindt, en niet enkel omdat het leuk is voor een foto en omdat je 'erbij hoort en cool bent als je zo'n foto post'.
    Ja, áls je iets leuks hebt gekocht, of je hebt iets leuks meegemaakt en je wil daar een foto van plaatsen, doe dat gerust, dat is helemaal oké, dat doe ik zelf ook. Maar ga geen spullen kopen met de intentie om er foto's van te maken en er likes mee te verzamelen omdat je weet dat zoiets veel likes op zal leveren, terwijl het misschien niet eens iets is waar je echt iets aan hebt of wat je echt leuk vindt.

    .
    .

    Oh en ik zal ook nooit appeltaart eten.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 15:25 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    HAHA ik was echt aan het wachten totdat iemand dat ging zeggen #hypocrietkinddatjebentwantjebentmoslim (joehoe)


    oke dan, ameen
    hah dat is islamitisch #youareshookhun


    Heaven is a place that we all have