• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    Je kan beter HBO doen dan universiteit, vooral als het om hele grote opleidingen gaat zoals psychologie.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is aan het respecteren van iemands gender.


    We should kiss the girls that we wanna kiss

    Eledhel schreef:
    Je kan beter HBO doen dan universiteit, vooral als het om hele grote opleidingen gaat zoals psychologie.

    Ik bedoel dit niet als discussie ofzo, maar ben eigenlijk wel benieuwd waarom je dat vindt! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik vind de overstap van HAVO naar HBO best groot, en vind dat we er niet goed genoeg op voorbereid zijn.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    Ik vind de overstap van HAVO naar HBO best groot, en vind dat we er niet goed genoeg op voorbereid zijn.

    Mee eens, de overstap is te groot!


    Seasons will change, but I shall remain

    Mensen die op iedereen commentaar hebben in het verkeer mogen hun rijbewijs inleveren.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Livsnjutare schreef:
    (...)
    Ik bedoel dit niet als discussie ofzo, maar ben eigenlijk wel benieuwd waarom je dat vindt! (:

    Vind een discussie alleen maar leuk! Kom maar op ^^
    Ik studeer nu psychologie aan de uni maar ik krijg hier amper praktijk. Als in, in je master doe je een jaartje stage en dat is het. Dus strakjes kom ik de arbeidsmarkt op met suuuperveel kennis maar heel weinig ervaring in het toepassen, terwijl het toepassen juist is wat je als psycholoog doet. Dan denk ik dat juist een HBO, waar je vooral leert toepassen, waardevoller is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Standal schreef:
    Mensen die op iedereen commentaar hebben in het verkeer mogen hun rijbewijs inleveren.

    Hahaha thats me
    Maar mijn ouders rijden standaard overal 10 km te hard. Dat vind ik in een woonwijk bijvoorbeeld gevaarlijk. Dus ik zeg daar wel eens wat van. Wat is dan de logica achter dat je zegt dat ik dan mijn rijbewijs moet inleveren? Of begrijp ik m verkeerd


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil niet vervelend doen, maar ik zie soms (of toch vaak?) uitingen van frustraties hier die geen unpopular opinions zijn. :p Ik bedoel: er zijn super veel mensen die hetzelfde denken, dus het is geen unpopular mening. :'D Ik heb het nu niet over specifiek een reactie, dit zag ik doorheen de drie topics. Het leek hier en daar gewoon alsof er met frustraties werd gegooid. :p En dat is nu niet echt het doel van het topic.
    Maar voor de rest heb ik ook veel interessante unpopular opinions gezien, hoor. ^^

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 22:54 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Mensen die zeggen 'het blijft je vader, praat met hem' na een scheiding, weten niet waar ze het over hebben.


    Kaur schreef:
    Mensen die zeggen 'het blijft je vader, praat met hem' na een scheiding, weten niet waar ze het over hebben.


    Amen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rubin schreef:
    Ik wil niet vervelend doen, maar ik zie soms (of toch vaak?) uitingen van frustraties hier die geen unpopular opinions zijn. :p Ik bedoel: er zijn super veel mensen die hetzelfde denken, dus het is geen unpopular mening. :'D Ik heb het nu niet over specifiek een reactie, dit zag ik doorheen de drie topics. Het leek hier en daar gewoon alsof er met frustraties werd gegooid. :p En dat is nu niet echt het doel van het topic.
    Maar voor de rest heb ik ook veel interessante unpopular opinions gezien, hoor. ^^



    Dit!

    Jongens met "emo haar" zijn kinda hot.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Pindakaas is echt goor!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind echt dat die tablet/laptopklassen en scholen compleet debiel zijn. We zitten al genoeg op onze 'devices', geef gewoon boeken jezus. Die ouders kunnen de helft van de tijd niet eens meer een peperdure 'device' betalen.


    The truth is out there.