• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    Klaver schreef:
    (...)
    same haha beetje stereotypische reden van mij, maar die "label hype" irriteert mij zwaar. een vriendin van mij wist eerst niet eens wat biseksueel was en na een maand tumblr moest ze hoognodig een binder kopen, en identificeerde ze zich als nonbinary en lipstick lesbian (no clue wat het is maar k). ja ik ben vrijwel zeker dat ze al die labels van tumblr haalt aangezien ze steeds plaatjes ervan laat zien mij, met de vraag welke ik ben :'). ik ben een mens en val op mensen, wat vind je daarvan looolll.


    Ik heb op tumblr alle mensen ontvolgt die zo gedragen. Veel beter zo :'D


    Seasons will change, but I shall remain

    Klaver schreef:
    (...)
    same haha beetje stereotypische reden van mij, maar die "label hype" irriteert mij zwaar. een vriendin van mij wist eerst niet eens wat biseksueel was en na een maand tumblr moest ze hoognodig een binder kopen, en identificeerde ze zich als nonbinary en lipstick lesbian (no clue wat het is maar k). ja ik ben vrijwel zeker dat ze al die labels van tumblr haalt aangezien ze steeds plaatjes ervan laat zien mij, met de vraag welke ik ben :'). ik ben een mens en val op mensen, wat vind je daarvan looolll.


    Tumblr is wel één van de websites waar je jezelf kan zijn en niet wordt afgestreept op je geaardheid.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Klaver schreef:
    (...)
    hahahahaha
    blijkbaar heeft elke label zn eigen vlag
    maar blijkbaar ben ik er zo onverschillig over
    ("tfuck is een lipstick lesbian dan weer") en ben ik een van de mensen die mensenrechten dwarsboom en steun ik haar niet in het "zichzelf zijn"
    ok
    ik ben nou wel benieuwd wat het is lol


    What.

    O my

    Ik kan echt niet met zulke mensen omgaan. Im so sorry. Ik heb niks tegen homoseksualiteit maar ik vind al die labels en al die dingen heel stiekem gewoon onzin.

    Wat maakt mij het uit dat je op vrouwen valt, of op innerlijk, of als het afhangt van welk gender je die dag voelt - wees gelukkig, maar ga mij er niet mee lastig vallen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Standal schreef:
    (...)

    Tumblr is wel één van de websites waar je jezelf kan zijn en niet wordt afgestreept op je geaardheid.

    ja, ik zeg ook niet dat ik wat tegen jezelf uiten bent, maar ik heb het niet zo op die labels. en als iemand dan ervan gaat maken dat ik erop tegen ben, ben ik al gauw klaar met diegene


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    M0NA schreef:
    (...)

    What.

    O my

    Ik kan echt niet met zulke mensen omgaan. Im so sorry. Ik heb niks tegen homoseksualiteit maar ik vind al die labels en al die dingen heel stiekem gewoon onzin.

    Wat maakt mij het uit dat je op vrouwen valt, of op innerlijk, of als het afhangt van welk gender je die dag voelt - wees gelukkig, maar ga mij er niet mee lastig vallen.

    ja precies
    ik vind het zelfs super dat mensen zich uiten, en uit de kast durven te komen.
    maar al die honderden labels kom ik niet in mee
    super dat iemand zich daar fijn in voelt, maar ga me het niet opdwingen of leg niet die woorden in mn mond


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hiphop muziek is echt tof, mensen!


    All magic come with a price

    2PacGanster schreef:
    Hiphop muziek is echt tof, mensen!

    Mensen die hiphop dansen zien er echt niet uit vind ik. Die dansstijl vind ik echt zo raar :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik vind veel kaas niet lekker in een gerecht (je ziet op fb vaak van die filmpjes voorbijkomen van een gerecht waarvan 3/4 kaas is, yuk, echt niet)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik houd er tegenwoordig niet meer van om nieuwe bordspelletjes te leren. Geef mij maar gewoon Duizenden of Monopoly.


    oi, suzy

    But hey, ik vind het fijn om te twerken om m'n lage rugspieren soepel te maken.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 20:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oké, dit is wss een heel onpopulaire mening en ik wil hier zeker niemand mee kwetsen.

    Ik vind streefdoelen wanneer het gaat om gewicht echt onzin, mensen hechten te veel waarde aan zo'n getalletje. Het enige waarnaar je zou moeten streven, is gezond zijn.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kirkman schreef:
    Oké, dit is wss een heel onpopulaire mening en ik wil hier zeker niemand mee kwetsen.

    Ik vind streefdoelen wanneer het gaat om gewicht echt onzin, mensen hechten te veel waarde aan zo'n getalletje. Het enige waarnaar je zou moeten streven, is gezond zijn.

    Hmmm. Ik respecteer jouw mening, maar ik ben er toch zwaar oneens mee. Streefdoelen kunnen je helpen om gezond te zijn en ik moet je vertellen: vorig jaar deed ik een maandje mee met een project waar je 3x per week ging sporten voor een uurtje per dag. En streefdoelen helpen heus wel.


    -

    Die gewichtdoelen zijn onzin. Je gewicht zegt niet hoe mooi, gezond of dun je bent.
    Ik weeg - kg en ik ben best wel dun. Maar ik heb ook boobs, ass en best wel wat spieren.
    Als ik - kg zou wegen, zou dat extreem ongezond voor mij zijn.
    Terwijl anderen dr met een andere lichaamsbouw ongeveer even dun zijn als ik ben, maar toch heel wat kilootjes minder wegen.

    Het zijn maar nummers, mensen.


    Het vermelden van gewicht is niet toegestaan volgens de huisregels.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 juli 2017 - 20:55 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Stiekem vind ik Bobbi Eden een heel leuk mens. Als ze om iets anders dan haar films op tv is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Voor mij is religie de grootste leugen op aarde.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]