• Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet waar:

    yaelentom zei op 1 juni 2008 - 21:59:

    en... jah k heb se egt ontmoet k heb selfs hun telefoonnummer en k weet welke straat en nummer enzo ze wone dusz je moet nie gaan lulle

    Gaat over TH :')
    Ze is net nieuw, maargoed lekker begin dus enzo.
    Ik heb geen zin om die heule fakerlijst wéér hier neer te gooien maargoed ik waarschuw iedereen hier eventjes. ^^

    Ach, dat kind is gewoon zielig en heeft aandacht nodig, en bij zo'n geval is negatieve aandacht ook goed. ^^

    -eigenlijk vind ik het best zielig :') Maar toch ook weer lollig (A)-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Omg, ik kan me daar zo aan irriteren maar dat doe ik altijd aan mensen die zo dom doen ;l

    Zulke mensen kan ik echt helemaal verot slaan..

    xx (flower)

    Mwa,verrot slaan niet, maar ik kan ze ook zeker not uitstaan. xD Maar ja, ik ben hier mod, en ik sta een beetje bekend als zeikmod, dus veel mag en kan ik beter niet doen. xD Maar je hebt nog altijd pb's.:gnagna:


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Bij mij in de buurt woont er zo'n vrouw (Els) die ook gelooft in haar eigen fantasie omg echt zo erg
    een volwassenen vrouw nog wel, ze belt altijd en dan loopt ze zo met haar tieten naar voren terwijl ze de riemen vasthoud waar de hondjes aanzitten.Ze had een keer tegen m'n moeder en nog een vriendin van m'n moeder waar ze altijd de hond mee uitlaat (de vrouw heeft zelf twee chiuauas *of hoe je dat ook schrijft) dat ze naar het ziekenhuis ging voor haar baarmoeder,ze moesten daar foto's van maken *tot nu toe is het wel waar* en toen de foto klaar was stonden de artsen zogenaamd allemaal te juichen voor haar want alles was perfect ze hadden het nog nooit zo perfect gezien *omg* en ze vertelde een keer dat ze naar de dokter ging (man)en dat de dokter zei dat ze een goddelijk lichaam heeft (zoiets mag een huisarts niet eens zeggen tegen zijn/haar patient) Nu noemen we haar Els met haar 'goddelijke lichaam' XD


    It's heavy but you are not the only one

    _o-
    Dat heet nou Borderlineeeeeer!!! -knikt- Ja, ik ken er zo ook een paar. Een meisje dat ik ken heeft ook zoooo veel van die lulverhalen ronsgestrooid, dat ze darmkanker heeft, en dan is ze weer misbruikt, dan wordt haar suikerziekte weer vreselijk erger... -zucht- Echt, dat mens is zoooo veel vrienden kwijt geraakt. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    In de krant (AD) stond pas een stuk over een vrouw van 20 jaar die in een klein dorpje in Nederland woont, die door de kerk geld in had laten zamelen omdat ze zogenaamd een ernstige vorm van darmkanker had en ze haar alleen in Amerika konden helpen later bleek dat haar zoontje ook zogenaamd kanker had..
    de bewoners van het dorpje gaven gul...nu blijkt het dus helemaal niet waar te zijn zowel die vrouw als dat zoontje van haar mankeren helemaal niks (nou ja die vrouw is natuurlijk niet helemaal 100)
    Nu is ze met al haar geld (tonnen!) wat ze gekregen heeft voor de zogenaamde operatie vertrokken.

    Nou ben je dan zielig of ben je dan zielig?
    Dat is spotten met kanker :S
    btw met elke ziekte of stoornis of gebrek spotten is zwak


    It's heavy but you are not the only one

    Ik weet waar ze wonen,maar nog nooit gezien xD

    En mensen die zoiets zeggen hebben bewijzen nodig vind ik ^^

    =] Bewijzen bestaan niet want het is nooit waar.

    :'DDDD [/logisch]

    wat een zielige kindjes zijn dat man

    ik-wil-aandacht monstertjes!!
    omg ik erger mij ziek aan die mensen.
    da zijn echte wannebe's...

    Jah, ik ken ook zo'n meisje XD plots begint ze tegen me op MSN omg tokio hotel komt zo naar me toe!! -_- ik heb maar gewoon geantwoord: wijs ..
    had geen zin om daar men aandacht aan te besteden xD
    maar die mensen zijn dus echt zielig

    jonge ! die krijgt geen aandacht thuis -_-'
    heeft dus egt niks beters te doen fsoO...!


    when words fail, music speaks.

    Ja ik heb ook eens iemand op msn gehad die beweerde dat ze het nichtje van Bill & Tom was xD. Ze stuurde dan foto's door naar mij van zogenaamd backstage en dat zij dat dan was en het grappigste van al was ik kende dat meisje op die foto xD. en dan stuurde ze een andere foto van haarzelf door en die klopte dan wel, en dan liep ze constant foto's te sturen van de 'tourbus'. Maar dat was gewoon een camper x'D. echt ziekelijk x.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    of het zijn gewoon pedo's die meiden willen lokken met hun TH verhalen of gewoon mensen die aandacht tekort krijgen thuis ....

    tenminste dat is wat ik altijd denk :P

    Echt he :'DD [/spam]