• Hey Q!

    Ik ben Cayline Ehres. En ik ben op zoek naar mensen die mijn story willen proeflezen! :)

    Mijn verhaal zit nu in een fase waarin het nodig is het na te laten kijken met een paar extra ogen :) Ik ben op zoek naar mensen die me inhoudelijke feedback geven over mijn verhaal, zodat ik de beste versie van mijn verhaal krijg.
    Mijn verhaal, De Drager van de Kroon is net iets meer 60 k woorden en bestaat uit 20 hoofdstukken, per hoofdstuk dus ongeveer 3 k woorden (ongeveer 4 bladzijden in Word) een proloog en een epiloog. Omdat het een stille droom is om uit te geven, zet ik liever niet alles neer op Q, maar ik werk graag via pb of mail :)

    Het is een YA verhaal, geschreven in de "ik" vorm, door de ogen van vijf vertellers.
    De Drager van de Kroon gaat over een Koninklijke familie in het land Cyra, die met het ene probleem na het andere probleem te maken krijgen. De gemoederen lopen hoog op tot de vijand op de stoep staat.
    Er komt soms enigszins gevoelige inhoud naar voren, onder andere huiselijk geweld en dit soort dingen, maar dit is absoluut niet de focus van het verhaal.

    Mijn eerste hoofdstuk staat op Quizlet ,
    https://www.quizlet.nl/stories/162164/de-drager-van-de-kroon/

    Hopelijk kan en wil iemand mij helpen x

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 17:10 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Hey Cayline! Kan het zijn dat ik jou al eens heb gezien op een andere website waar ik toevallig ook op zit? :D
    Anyway, ben zeer geïnteresseerd, maar lees wel niet erg heel snel, dus tenzij je daar problemen mee hebt zou ik je wel willen helpen!


    groetjes

    Om te voorkomen dat een nieuw topic gesloten wordt omdat het al bestaat, schop ik deze maar omhoog xD


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Om te voorkomen dat een nieuw topic gesloten wordt omdat het al bestaat, schop ik deze maar omhoog xD
    Zoek je nog steeds proeflezers? (:


    And then we'll see it.

    Ja, inderdaad :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik heb net hoofdtuk 1 gelezen en vind het erg gaaf! Ik houd niet heel erg van koningsverhalen e.d., maar vindt deze erg mooi. Vooral dat je ook de herinneringen en zo mee kunt lezen is erg mooi.
    Een tip is om duidelijker naar voren te laten komen in welke tijd het zich afspeelt. Ik dacht vrijwel direct aan dat het in het heden afspeelt, maar toen ik verder las werd er gesproken over onthoofdingen en zo. Dat deed me, samen met het koningsschap, denken aan de middeleeuwen (:


    And then we'll see it.

    Ja het speelt zich af in de toekomst in een parallel universum, think The Selection en The Hungergames. Ik vind dit nog al moeilijk om de setting aan te geven, maar het is inderdaad wat vaag.


    SIC | PARVIS | MAGNA