• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    Sappho schreef:
    Raden jullie by the way Desperate Housewives aan? Heb nog een show nodig om mijn vakantie mee door te komen.

    JAAA. Als je van veel drama in een serie houd zo nu en dan, zeker een aanrader.

    Overigens heb ik beide topics geüpdate dus als er iets fout is, zeg het dan a.u.b. (Scurll, je rol was overigens oké voor zover ik het gelezen had. Sorry, ik heb vannacht echt niet goed geslapen dus ik zal er morgen weer eens normaal naar kijken. Heb alle rollen er sowieso bijgezet.)

    @SebastianVerlac; Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar als ik op de links van het huisje klik, krijg ik "Error" te zien. En dat is zo bij alle plaatjes, dus zou je dat kunnen veranderen?

    Verder: zijn er meer mensen die zich stiekem rot ergeren aan Juanita Solis? Gewoon de dingen die ze doet en uitkraamt, liggen me niet lekker.


    [ heaven knows ]

    Zal ik doen. Dat ligt dan aan mijn drive instellingen. 1 momentje

    edit: Als het goed is moeten ze het nu doen

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 23:00 ]


    Bowties were never Cooler

    Lovecraft schreef:
    (...)
    JAAA. Als je van veel drama in een serie houd zo nu en dan, zeker een aanrader.

    Overigens heb ik beide topics geüpdate dus als er iets fout is, zeg het dan a.u.b. (Scurll, je rol was overigens oké voor zover ik het gelezen had. Sorry, ik heb vannacht echt niet goed geslapen dus ik zal er morgen weer eens normaal naar kijken. Heb alle rollen er sowieso bijgezet.)

    @SebastianVerlac; Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar als ik op de links van het huisje klik, krijg ik "Error" te zien. En dat is zo bij alle plaatjes, dus zou je dat kunnen veranderen?

    Verder: zijn er meer mensen die zich stiekem rot ergeren aan Juanita Solis? Gewoon de dingen die ze doet en uitkraamt, liggen me niet lekker.


    The more the better


    I just caught the wave in your eyes

    IMPRESSIELIJSTJE GREYSON CLARK (4351)


    (4349)
    Daniel Hamilton▿Beste vrienden▿Vanaf het begin dat Greyson en Eleanora naar deze wijk zijn verhuis, klikte het al meteen tussen de twee. Ze zijn beiden perfectionistisch, zijn dol op sport en kunnen niet stilzitten een perfecte combinatie voor guy nights waar je vrouw zich rot aan zal ergeren. Nee jokes asside, Greyson en Daniel zijn erg goed bevriend en Grey kan het dan ook erg goed vinden met zijn vrouw en kids. Hij nodigt hen graag uit en weet altijd genoeg beer mee te brengen voor een gamenight met Daniel.
    Evangelina Rose Sánchez▿Goede buren▿Greyson mag Evangelina wel en gaat ook drie keer per week langs in haar bakkerijtje (niet dat het ver stappen is). Hij komt dan ook ontsettend goed overeen met haar man en nodigt de familie graag uit bij hem thuis.

    (4353)
    Piper Jaylene Steffanina▿ Buren▿Piper en Greyson zijn allebei zo'n drie jaar geleden toegekomen in Wisteria Lane en wonen naast elkaar. Hij vind haar wel vriendelijk, maar voelt ook wel dat ze iets terughoudender is, waardoor Greyson vermoed dat zij hem niet echt mag.
    (4355)
    Jonathan "John" Reyes▿Goede vrienden ▿ Greyson en Jonathan kunnen het erg goed vinden met elkaar en dat is er zeker aan te zien. Als het weer eens zomer is nodigt hij John en Amara graag uit voor een barbecue en vaker in het jaar gaan ze eens samen naar één van de vele kroegen van John om wat te drinken of om zelfs eens te gokken. Grey ziet het allemaal onschuldig en zou dan ook nooit iets gevaarlijks in Johnathan zien.
    Amara Keys▿Kunnen het goed vinden▿ Amara is de vrouw/vriendin van John waardoor Grey toch al een aantal keren met de dame heeft kunnen praten. Hij weet dan ook zeker dat hij haar zou kunnen vertrouwen en weet dat als hij een advocate nodig heeft, hij meteen naar Amara zou gaan.

    (4350)
    Douglas Wesley 'West' Bailey▿Kennisen▿Greyson kent de jongeman nog niet zo goed ondanks dat hij er nu al een halfjaartje woont. Ze hebben wel eens een paar gesprekken met elkaar gehad terwijl de kleintjes met elkaar speelden, maar erg diep gingen die ook niet. Wel weet Grey dat West samen met Eleanora bij een dierenarts praktijk werkt en soms zijn zoontje dan mee neemt. Grey heeft het nog niet echt durven voorstellen, maar zou het zeker geen probleem vinden als hij eens op zijn kinderen zou mogen oppassen.

    Skyler ''Sky'' Marcail Bailey▿dochter van West▿Erg goed kent hij het meisje niet, naast elkaar een vriendelijk knikje te geven als ze elkaar zien is er nog niet veel interractie tussen hun gebeurd. (Ze is ook maar een kind, het zou vreemd zijn moest dat wel gebeuren c': )

    (4352)
    James Crawford▿nieuwe buren▿Greyson kent hen nog niet, maar wilt hen wel leren kennen
    Elea Crawford-Hull▿nieuwe buren▿Greyson kent hen nog niet, maar wilt hen wel leren kennen
    (4354)
    Alexander David Garcia▿Buren▿Greyson zal het wat minder kunnen vinden met Alexander, hij respecteert de man natuurlijk voor de job dat hij doet, maar that's it. Misschien als ze elkaar beter leren kennen dat het wat zou worden.
    (4358)
    Isaac Jonathan Kowalski▿Buren▿Greyson weet niet zo goed wat hij van de jongen moet denken, op zich lijkt hij wel vriendelijk maar dat is het hem net. Hij heeft de jongen enkele keren gesproken en het was maar een oppervlakkig vriendelijk gesprek.

    Charlie Davina▿▿


    Alvast een vlug impressie/ideeën lijstje van Greyson c: Als jullie het niet eens zijn of zelf leuke ideetjes/voorstellen hebben, let me know ^^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 9:44 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik stuur alle users even een berichtje (voor relaties) zodra ik klaar ben met mijn eerste rol, oké.


    [ heaven knows ]

    Ik zit momenteel in het buitenland, ik kan wel gewoon posten, maar dat jullie het weten


    I just caught the wave in your eyes

    @Vaiana, prima voor Piper.


    16 - 09 - '17

    Wanneer gaan we beginnen? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gelijk even voor iedereen die zich dit afvraagt:

    Gareth schreef:
    Wanneer gaan we beginnen? ^^

    Ik ben deze RPG begonnen met in gedachten dat er mensen op vakantie zouden kunnen zijn, dus die zouden dan extra tijd krijgen. Sowieso wil ik nog alle rollen afwachten, wat betekent dat we geduldig zullen moeten wachten tot de mensen van vakantie o.i.d. terug komen. Daarom wil ik dit weekend ook nog aankijken en wanneer het er dan niet is, zal ik berichten versturen naar degenen die nog niet klaar zijn. Het is niet zo dat ik ze dan direct uitschrijf, omdat ik al eerder had vermeld gewoon rekening te houden met mensen die weg zijn of niet geregeld kunnen reageren. Ik zou het lullig vinden als ik mijn woord tegenover deze mensen breek om eerder te beginnen. Hopelijk hebben jullie nog genoeg geduld tot het daadwerkelijke speeltopic eraan zal komen!

    Verder wil ik graag jullie mening over wat ik in het praat/rollentopic heb staan, nl. dit:
          (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)


    [ heaven knows ]

    Dat lijkt mij wel een leuke twist voor in de RPG!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sounds good!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lijkt me erg leuk


    Bowties were never Cooler

    Is goed voor mij.


    16 - 09 - '17

    Leuk dat jullie er zo positief op reageren! Dan moet ik alleen nog even wat op bedenken. :'D


    [ heaven knows ]

    Oeh I like it too! Ik ben benieuwd hoe je dat gaat doen en wat de opdrachten zijn. c

    De rest ga ik nog overlezen (ik zag al een inpressielijst yaaay) gezien ik Q op mijn telefoon toch een stuk vervelender vind. x:


    I'm your little ray of pitch black.