• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    Scurll schreef:
    (...)
    Dat zie ik inderdaad wel voor me. Amara zal vaak op het politiebureau te vinden zijn (recentelijk niet echt meer wegens zwangerschap though) en zo kunnen ze elkaar zeker ontmoet hebben. Ik heb hem daarom even doorgelezen en ben het wel met je eens. Het zal geleidelijk zijn gaan groeien, maar ik zie wel een goede vriendschap voor me.

    Nu ben ik ook wel benieuwd wat zij band zal zijn met John, ghehe. ^^


    Dat is een goed idee ja, ook qua ontmoeting! Awesome.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Nou, om het even snel samen te vatten: Byron komt van een familie die eigenlijk al voor generaties criminelen voortbrengen en een hele netwerk hebben waar ze de macht over hebben. Toen de ouders en broer van Byron echter overleden, werd Byron de baas. Hij is toen nog voor enkele jaren daar de 'baas' geweest, maar heeft langzaam zijn taken afgestaan aan andere mensen en uiteindelijk is hij gevlucht en ondergedoken met een nieuwe naam.
    Ik dacht, misschien dat zij elkaar al langer kennen, namelijk van Byron's verleden toen hij nog in de criminele activiteiten zat en dat hij als enige contact met John gehouden heeft als vertrouwenspersoon om o.a. nog wel informatie te vergaren. Zoiets fz.
    Maar zoals ik al zei, als je dat niet wilt, gewoon zeggen!


    Ooh I like that, doen we ^^


    El Diablo.

    Magnus schreef:
    (...)

    Heb je mijn rol toevallig gelezen? Want anders weet ik wel iets tussen John en Byron, maar alleen als jij dat wilt natuurlijk.

    @Daniel
    @West
    Wat zoeken jullie nog?^^


    Niet veel. Wat zoek jij?


    Bowties were never Cooler

    Campeon schreef:
    (...)

    Ooh I like that, doen we ^^


    Nice! (:

    @SebastianVerlac
    Misschien dat ze elkaar vermijden fz, omdat ze elkaar irritant vinden? Ze hebben namelijk best verschillende persoonlijkheden.
    Ik ben best slecht in zulke dingen te verzinnen. Meestal kom ik niet verder dan goede vrienden of vijanden.:')

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 20:52 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Bryon is erg leuk; ik zoek nog wat vrienden voor Daniel eigenlijk of misschien iemand waar hij niet erg mee op een lijn ligt!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Magnus schreef:
    (...)

    Dat is een goed idee ja, ook qua ontmoeting! Awesome.

    Yes, nice. En gezien Byron blijkbaar ook een goede band heeft met John kunnen we het er natuurlijk ook zo maken dat hij geregeld over de vloer komt. De ene keer uiteraard voor zaken (of een soort van) en de andere keer gewoon een gezelligheids bezoekje. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    h1gh schreef:
    Bryon is erg leuk; ik zoek nog wat vrienden voor Daniel eigenlijk of misschien iemand waar hij niet erg mee op een lijn ligt!


    Thanks! Ze kunnen denk ik wel vrienden zijn die bv. samen sporten, naar de bar gaan of bepaalde activiteiten doen zoals iets bouwen fz.?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 20:55 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Scurll schreef:
    (...)
    Yes, nice. En gezien Byron blijkbaar ook een goede band heeft met John kunnen we het er natuurlijk ook zo maken dat hij geregeld over de vloer komt. De ene keer uiteraard voor zaken (of een soort van) en de andere keer gewoon een gezelligheids bezoekje. ^^


    Ja, inderdaad! Het drong eerder nog niet tot me door, maar zij zijn natuurlijk getrouwd! Dat valt netjes in elkaar (:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 20:57 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Nice! (:

    @SebastianVerlac
    Misschien dat ze elkaar vermijden fz, omdat ze elkaar irritant vinden? Ze hebben namelijk best verschillende persoonlijkheden.
    Ik ben best slecht in zulke dingen te verzinnen. Meestal kom ik niet verder dan goede vrienden of vijanden.:')


    Door zijn achtergrond kan West de echte achternaam van hem goed kennen, gezien de onderwereld de dienst uitmaakte waar West is opgegroeid. Ook zal West erg argwanend tegenover hem zijn door zijn baan. Hij is namelijk opgegroeid met het idee dat wetshandhavers niets goeds in de zin hebben met mensen zoals hij, uit buurten zoals die van hem, of ze nu de wet hebben gebroken of niet. Ik weet niet hoe Byron hiermee om zal gaan.


    Bowties were never Cooler

    Whoa, dit gaat snel! Ik zal zo even een nieuw praattopic aanmaken.

    Sorry, maar ik heb nog steeds geen laptop bij de hand en/of tijd gehad om te schrijven!
    @spaghetti: wil je liever dat ik wat probeer op mijn mobiel anders? Kan niet beloven dat ie goed is tho.


    [ heaven knows ]

    PRAATTOPIC 2.
    Pas in posten wanneer deze vol is!!


    [ heaven knows ]

    Magnus schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad! Het drong eerder nog niet tot me door, maar zij zijn natuurlijk getrouwd! Dat valt netjes in elkaar (:

    Haha het is natuurlijk ook geen pretje om alle rollen door te lezen en alles gelijk te begrijpen / weten. ^^ Maar inderdaad, lekker logische relaties hier, als je het mij vraagt. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ga z.s.m. posten (in al mijn RPG's maar moet nog enkele dagen werken en wifi werkt niet goed waar ik nu zit. Zaterdag zit ik in het huis met beter bereik en zal ik ook weer de moeite nemen wat te doen. ^^ Sorry voor de mensen die wachten (Mirte dus), maar het komt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Iemand waar ik joey heen mag sturen? C;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charmaine schreef:
    Whoa, dit gaat snel! Ik zal zo even een nieuw praattopic aanmaken.

    Sorry, maar ik heb nog steeds geen laptop bij de hand en/of tijd gehad om te schrijven!
    @spaghetti: wil je liever dat ik wat probeer op mijn mobiel anders? Kan niet beloven dat ie goed is tho.


    Ik ga donderdag op vakantie dus als je wilt kan ik nog wel even wachten!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Everything is illuminated by the light of our past.