• Beste users,

    Zoals de meeste van jullie misschien gemerkt hebben, is een populair topic (het Lucht je Hart topic), al een tijdje gesloten geweest. Het besluit van de moderators om het topic voor 5 dagen dicht te doen is het gevolg van de constante discussies en ruzies in dit topic.
    De problemen omtrent negativiteit in het LJH duren al een langere tijd, vaak in de vorm van de zogenoemde ‘steken onder water’ maar steeds vaker ook in openlijke ruzies.
    Bijna een jaar geleden hebben we met een topic vanuit de bemiddelaars al eens opgeroepen tot meer respect op Quizlet, met name in het LJH topic. Dat kun je hier nalezen.

    Uiteraard snappen de moderators dat dit voor heel veel users vervelend was, er zijn natuurlijk ook genoeg Qrew-leden die het LJH graag gebruiken. Maar we hopen dat jullie de beslissing om deze maatregel te nemen, snappen.

    Wat kan ik doen als betrokkene?
    Voortaan als je bij een ruzie in het Lucht je Hart (en daarbuiten uiteraard ook) betrokken bent, stuur dan de bemiddelaars een bericht. Samen kunnen we ervoor zorgen dat het niet uit de hand loopt.

    Wat kan ik doen als buitenstaander?
    Probeer je niet al te veel te bemoeien met de ruzie, dat pakt meestal alleen maar verkeerd uit. Wel kun je bijvoorbeeld iedereen op een positieve manier herinneren aan wat er in dit topic gezegd is. Ook stellen we het op prijs als je de bemiddelaars/moderators contacteert, zo kunnen we de situatie hopelijk oplossen.


    We kunnen nu nog niet zeggen wat er gaat gebeuren bij een volgende misstap. Jullie kunnen erop gerust zijn dat de moderators, met toeziend oog van de bemiddelaars, de sancties goed overwegen. Wij als team willen jullie op het hart drukken om goed met elkaar samen te gaan werken zodat volgende sluitingen vermeden kunnen worden. Laten we er met z’n allen voor zorgen dat het LJH een veilige en leuke plek blijft vanaf nu!

    Het Lucht je Hart topic zal vandaag, 26 juli, weer open gaan.

    We hopen met dit topic jullie wat informatie mee te hebben gegeven en kijken uit naar een fijne tijd in het Lucht je Hart topic.

    Met vriendelijke groeten,

    De bemiddelaars,
    Margot & Megan

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vond het net zo heerlijk rustig, zo zonder het lucht-je-hart-topic
    Goed dat jullie dit even aan de kaak stellen. Hopelijk blijven de steken onderwater dan ook gewoon echt weg.


    26 - 02 - '16

    Het is best jammer dat al die topics nu opeens weg gaan, rip en ik dacht eigenlijk dat het permanent gesloten ging zijn rip x2

    Desondanks een slimme beslissing, Qrew!


    Heaven is a place that we all have

    Hm, ik vind het jammer dat het toch weer opengaat maar ik snap de beslissing wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Or be the bigger person en dump die steken onderwater ergens anders dan op het internet. Die steken zijn wat tot ruzies leidt en achteraf gezien gaat het vaak helemaal nergens over.

    Ik hoop dat het topic een frisse start krijgt. Ik vind het idee erachter namelijk wel leuk. ^^


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Tbh heel fijn dat het weer opengaat.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het een goed idee dat het terug opengaat. Het hoorde gewoon een topic te zijn waar je dingen kan zeggen zonder dat je daar per se reactie op moet krijgen. Je hart luchten, dat je het ergens kan zeggen zonder consequenties. Spijtig dat daar dan werd gereageerd op elkaar en dat negatief afliep. Ik begrijp de maatregelen helemaal en sta er ook achter. Hopelijk wordt het weer een positief idee en weerhoudt dat mensen er niet van om aparte topics aan te maken!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Gareth schreef:
    Tbh heel fijn dat het weer opengaat.


    Caution first, always.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het heel fijn dat het weer wordt geopend — maar begrijp de beslissing die de Mods hebben genomen wel. Overigens: duidelijk en krachtig topic, Bemiddelaars. *O*


    •

    Fijn! ^^

    Webster schreef:
    Ik vind het heel fijn dat het weer wordt geopend — maar begrijp de beslissing die de Mods hebben genomen wel. Overigens: duidelijk en krachtig topic, Bemiddelaars. *O*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Super! *O*


    The sun will rise and we will try again.

    Webster schreef:
    Ik vind het heel fijn dat het weer wordt geopend — maar begrijp de beslissing die de Mods hebben genomen wel. Overigens: duidelijk en krachtig topic, Bemiddelaars. *O*


    16 - 09 - '17

    Gareth schreef:
    Tbh heel fijn dat het weer opengaat.


    yeah


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Moggy schreef:
    Ik vond het net zo heerlijk rustig, zo zonder het lucht-je-hart-topic.
    Goed dat jullie dit even aan de kaak stellen. Hopelijk blijven de steken onderwater dan ook gewoon echt weg.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 23:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.