• Beste users,

    Zoals de meeste van jullie misschien gemerkt hebben, is een populair topic (het Lucht je Hart topic), al een tijdje gesloten geweest. Het besluit van de moderators om het topic voor 5 dagen dicht te doen is het gevolg van de constante discussies en ruzies in dit topic.
    De problemen omtrent negativiteit in het LJH duren al een langere tijd, vaak in de vorm van de zogenoemde ‘steken onder water’ maar steeds vaker ook in openlijke ruzies.
    Bijna een jaar geleden hebben we met een topic vanuit de bemiddelaars al eens opgeroepen tot meer respect op Quizlet, met name in het LJH topic. Dat kun je hier nalezen.

    Uiteraard snappen de moderators dat dit voor heel veel users vervelend was, er zijn natuurlijk ook genoeg Qrew-leden die het LJH graag gebruiken. Maar we hopen dat jullie de beslissing om deze maatregel te nemen, snappen.

    Wat kan ik doen als betrokkene?
    Voortaan als je bij een ruzie in het Lucht je Hart (en daarbuiten uiteraard ook) betrokken bent, stuur dan de bemiddelaars een bericht. Samen kunnen we ervoor zorgen dat het niet uit de hand loopt.

    Wat kan ik doen als buitenstaander?
    Probeer je niet al te veel te bemoeien met de ruzie, dat pakt meestal alleen maar verkeerd uit. Wel kun je bijvoorbeeld iedereen op een positieve manier herinneren aan wat er in dit topic gezegd is. Ook stellen we het op prijs als je de bemiddelaars/moderators contacteert, zo kunnen we de situatie hopelijk oplossen.


    We kunnen nu nog niet zeggen wat er gaat gebeuren bij een volgende misstap. Jullie kunnen erop gerust zijn dat de moderators, met toeziend oog van de bemiddelaars, de sancties goed overwegen. Wij als team willen jullie op het hart drukken om goed met elkaar samen te gaan werken zodat volgende sluitingen vermeden kunnen worden. Laten we er met z’n allen voor zorgen dat het LJH een veilige en leuke plek blijft vanaf nu!

    Het Lucht je Hart topic zal vandaag, 26 juli, weer open gaan.

    We hopen met dit topic jullie wat informatie mee te hebben gegeven en kijken uit naar een fijne tijd in het Lucht je Hart topic.

    Met vriendelijke groeten,

    De bemiddelaars,
    Margot & Megan

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het is dat ik er nooit kom eigenlijk, ik geloof dat ik in 100 topics 3 keer iets heb gepost om vervolgens nooit meer terug te kijken naar de reacties. Tbh snap ik niet waarvoor al dat drama schopperij nodig is, laat elkaar lekker en ga je eigen gang?:') Ik dacht dat de gemiddelde leeftijd omhoog was gegaan en niet omlaag.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 0:27 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben oprecht blij dat de reacties zo positief zijn. Bedankt voor het begrip guys (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb het topic niet eens gemist. Van mij mocht het wel wegblijven, HAHA.


    [ heaven knows ]

    Ik snap wel waarom het is gesloten voor een tijdje, maar ik hoop echt dat dit een beetje de supersanctie en niet bedoeld als waarschuwing of zo, want pff, ik realiseerde me in de afgelopen dagen pas echt eigenlijk dat ik voor 90% alleen nog hier ben voor het LJH. Was erg confronterend. :') Geen idee wat ik zonder zou doen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik snap wel waarom het is gesloten voor een tijdje, maar ik hoop echt dat dit een beetje de supersanctie en niet bedoeld als waarschuwing of zo, want pff, ik realiseerde me in de afgelopen dagen pas echt eigenlijk dat ik voor 90% alleen nog hier ben voor het LJH. Was erg confronterend. :') Geen idee wat ik zonder zou doen.


    Ik hoop zelf ook dat dit het verste is dat we ooit zullen moeten gaan, dit was voor niemand een leuke beslissing uiteindelijk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik snap de beslissing zeker, maar als ik even heel eerlijk mag zijn denk ik niet dat het veel gaat helpen. Door het te sluiten is het probleem misschien tijdelijk aangepakt geweest door het bij het gevolg aan te pakken, maar daarmee verdwijnen de oorzaken niet zomaar. Nu besef ik ook heel goed dat het voor jullie quasi onmogelijk is de oorzaken treffelijk aan te pakken, want die liggen heel moeilijk en gaan vaak verder dan enkel het LJH, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat dit weinig effect gaat hebben.


    Nu ja, ik snap jullie beslissing zeker en ik heb er geen kritiek op, het bovenstaande is meer een gedachtekronkel. Al ben ik blij dat het weer open is, want god, nu weet ik weer waar ik met m'n random shit naartoe moet. (krul)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 15:23 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried