• De titel zegt het al! ^^

    Ik was de laatste! ;D


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind je ontzettend creatief en de dingen die je maakt vind ik echt heel mooi!

    Je lijkt mij erg aardig en je komt positief over op het forum. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    I like you. :Y)

    Ik heb pas kort contact met je gehad en je was echt aardig!


    16 - 09 - '17

    Je signature is kort maar krachtig, maar bevat wel een mooie boodschap. Dat mag ik wel. (:

    Ik vind jou echt verschrikkelijk mooi, holy shit.


    Heaven is a place that we all have

    Je schrijfskills zijn echt enorm on point en je bent gewoon awesome


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je kan echt goed schrijven en je bent echt mijn beste vriendin hier!!

    Hoewel ik je niet zeer goed ken, zie je me er een ontzettend lief en goedbedoelend (dat is geen woord, maar hé, ik kan even niet op het juiste woord komen) persoon uit. Je bent nog maar veertien, maar ik weet zeker dat jij zal opgroeien tot een prachtige meid.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het heel erg goed dat jij als bèta-reader deze site (en de gebruikers ervan) helpt!

    Ik vind je profiel er erg mooi uitzien!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Je signature is echt heel erg mooi! Heel diep, en heel waar.

    Ik vind jou echt geweldig als persoon en bunkertje spelen is altijd leuk met jou!

    MrGrey schreef:
    Ik vind jou echt geweldig als persoon en bunkertje spelen is altijd leuk met jou!


    Dit is zo ontiegelijk wederzijds! (:

    MrGrey schreef:
    Ik vind jou echt geweldig als persoon en bunkertje spelen is altijd leuk met jou!

    Jouw gefangirl om Mr Grey is soms best wel heerlijk om te aanschouwen haha. Ik vind je echt heel lief overkomen op het forum en volgens mij ben je ook gewoon heel leuk en gezellig om mee om te gaan. ^^