• De titel zegt het al! ^^

    Ik was de laatste! ;D


    The sun will rise and we will try again.

    Jij bent één van de leukste mensen op Q. Alleen jammer van die Pan-obsessie...

    Mooi profiel! ^^ En yeaaaah, Modern Family! :3


    Smile. You're beautiful. <3

    Je bent echt heel aardig! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik zag een foto van je in het ''Post een foto van jezelf-topic'' en ik vind dat je echt een mooi kapsel hebt!

    Nogmaals, je komt als ontzettend vriendelijk en gezellig over, je lijkt me typisch zo'n persoon waar ik tot Q eruit valt op zou blijven, mocht je zelf gek genoeg zijn om zo laat wakker te blijven en in hetzelfde fandom zitten. Misschien een wat raar compliment, maar het is wel zo haha


    obsessive rage

    Ik had eerder je profiel niet volledig kunnen bekijken maar ik vind de lay-out en de algemene structuur echt prach-tig! Je mag er reuzetrots op zijn!


    Maybe I belong among the stars

    Je profiel is simpel, maar wel heel erg mooi!

    Wil jij wel eens ophouden met het ongemerkt veranderen van username? Ik wou bijna zeggen dat ik je niet ken, totdat ik je gedicht las en ik wist dat jij her was! Je bent echt superaardig en hebt veel doorzettingsvermogen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik vind het oprecht jammer dat ons contact zo is verwaterd, want in mijn herinnering ben je een ontzettend gezellig persoon, en op het forum te zien nog steeds


    obsessive rage

    Je profiel is heel erg mooi en je lijkt me een heel aardig en gezellig persoon! (:

    Je lijkt me aardig en je hebt een leuk profiel!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind jou een zeer open, vriendelijk en enthousiast persoon en ik word spontaan opgewekt van jouw profielfoto, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind dat jij zeer open, vriendelijk en enthousiast overkomt op het forum! En vlinders... Ik hou van vlinders, dus je profielfoto is natuurlijk geweldig. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je lijkt mij zeer aardig


    -

    Stiekem ben je een beetje een overload aan meme's, maar ik vind het wel geweldig. :Y)