• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Moggy schreef:
    (...)

    Morgen gaat het onweren en dus afkoelen, hoop ik :3


    Regen vult mijn hart en ziel vol met liefde.

    Adriaan van den Hoof als Tommeke in Aspe is mijn held, really.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    when your mom reacts like this to someone's facebook status

    Ja wi, (naam) 🙄 Mijn vuile triene gaat op kot in september 😳 Mss dat ze na enkele maanden kan meedoen aan zo'n programma op vier over extreme vuilaards... óf net andersom, je weet nooit dat ze plots het licht ziet 😏 Ei (naam), tuurlijk is het af en toe 'van MOETEN' en 'NU METEEN'... Maar niet meer dagelijks. Geen zin meer in. Energie in andere zaken steken, vent...

    and expects you not to see it
    LOL
    heb op het hartje geklikt en gezegd dat ik haar ook graag zie
    jammer genoeg ben ik bij m'n pa en ga ik haar reactie niet live kunnen meemaken

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 23:03 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En twee keer gedineerd vandaag lol oeps
    Maar het is zo lekker I mean damn


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Why do Youtubers cry when they come out? It's a happy day when you can publicly admit you're gay.


    kindness is never a burden.

    update: nadat ze een hartje heeft teruggestuurd, heb ik voorgesteld dat als ik meedoe aan een programma over extreme vuilaards, zij meedoet aan benidorm bastards
    srsly al dat vertrouwen dat ze in me heeft


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik wil alle gorillaz tattoos en daardoor wil ik geen enkele gorillaz tattoo want kan niet kiezen rip


    Caution first, always.

    Oke ik zakte zojuist door mn knie heen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I love satanism. 'If a guest in your lair annoys you, treat him cruelly and without mercy.' 'When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him.'

    The solution to everything: deSTROY THEM

    But also: 'Do not make sexual advances unless you are given the mating signal.'


    kindness is never a burden.

    Liedjes van de The Proclaimers zijn mijn guilty pleasure songs and I don't even feel ashamed.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Pro: ik ga nu inderdaad vroeg slapen, yay

    Con: het is vroeg in de ochtend, niet vroeg in de avond, zoals dat over het algemeen hoort bij slaap

    Einduitslag: voornemen technisch gezien vervuld, maar toch hopeloos gefaald


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh shit het is zo vreselijk dichtbij nu. Zenuwen!


    I'm your little ray of pitch black.

    Moe. Heel moe.


    The truth is out there.

    Wtf had mijn kat opeens?


    Stenenlikker

    Gadverdamme, waarom zou je een foto van een dode muis op je Facebook plaatsen??? Lekker boeien dat je kat een muis heeft gevangen, dit is echt te smerig.


    — Inner peace, it's hard to find. —