• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mr_Hyde schreef:
    (...)

    Thank de Lord ben ik niet alleen :W Hij is alles waar ik voorheen op afgeknapt zou zijn, maar mijn lichaam heeft zoiets van yolooo laten we hyper sensitief op zijn aanwezigheid/geur/aanraking reageren lol.


    Dit... Is zo herkenbaar. Dit alles. :W


    The sun will rise and we will try again.

    Waarom is het zo gek dat ik níémand op m'n verjaardag wil? Jezus, ik vier het wel ná de vakantie als iedereen er is en wil op de dag zelf gewoon lekker rustig m'n eigen ding doen.


    Majime schreef:
    (...)

    Dit... Is zo herkenbaar. Dit alles. :W


    De kans is groot dat je me gaat haten dat ik je deze tweestrijd toewens, maar damn ik ben blij dat jin het ook hebt. Misschien ben ik dan toch niet gek aan het worden. :W

    Zelfs staal kan breken als je er genoeg kracht op uitoefent.
    En ik ben niet van staal, in godsnaam.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké mijn vader w'appt net naar me: "nog een paar minuten, en dan is er 23 > 24!" Nog een paar minuten EN 24 uur, pap. Bedankt voor het onthouden van mijn verjaardag.


    Lol oke wauw...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mr_Hyde schreef:
    (...)

    De kans is groot dat je me gaat haten dat ik je deze tweestrijd toewens, maar damn ik ben blij dat jin het ook hebt. Misschien ben ik dan toch niet gek aan het worden. :W


    Hahaha of we zijn samen gek aan het worden. :W


    The sun will rise and we will try again.

    Please don't let me fall in love with you.. ik heb al genoeg aan mn hoofd...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik was bijna vergeten hoe abnormaal goor bruistabletten zijn.
    Gelukkig is deze koorts en dit kopzeer er om me dat niet te doen vergeten, for fuck's sake.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb zo'n spijt van dit nieuw abonnement voor m'n gsm.. Vooral omdat ik bij mijn vorige abonnement als trouwe klant 50% korting kreeg gedurende een half jaar die ik nu misloop. Dan koste het me slechts €6. :l Ik zei het hem nog maar hij moest me per se overhalen. -.- Ik ben best wel pissed op hem, ook al ben ik degene die de eindbeslissing maakte. En me dan een twijfelaar noemen.. Hoe zou het komen. -_- Ik had het beter niet gedaan.. Ik kan ook enkel via overschrijving betalen bij deze provider? Ugh.. -_-


    Ik wil een tuin vol egels

    Omg Castlevania is een lijpe serie. Alleen jammer dat seizoen 1 zo kort is en seizoen 2 pas volgend jaar komt.

    Dat gevoel wanneer je meer geld hebt dan je verwachtte <3


    26 - 02 - '16

    Oh my gaaaawd, ben je daadwerkelijk zo oliedom? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahaha, sinds ik heb aangegeven dat ik weer op kassa kom werken, wordt ik telkens gevraagd of ik extra kan werken. En ik zeg meestal ja als ik kan :')


    Stenenlikker

    Ugh de dokter is al een kwartier te laat en heb haar nog niet eens gezien.


    The truth is out there.