• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Holy shit ik dacht de hele tijd dat het donderdag was.

    I seriously love my new username


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil zo graag roadtrippen door Amerika. Sigh.

    Dan wordt je wakker met het nieuws dat mama bijna de vakantie naar Turkije wil gaan cancellen, omdat het daar 'eng' is. Like hell no we won't. Vorig jaar na de coup zijn we ook gewoon gegaan.... UUUUUGH.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Als invalkracht vroege dienst terwijl er werd gezegd dat je dan altijd tussendienst of late dienst hebt ^.^
    Things are going well!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Oké dus ik heb al acht dagen lang iedere dag een half uur bewogen, heb geen frisdrank gedronken, heb maar één keer één mini schaaltje chips gehad en leef veel gezonder — nu ben ik een halve kilo aangekomen door God knows what en dan ga je zeggen dat ik toch iets fout doe met m'n eten? Fuck off.


    Ik ben weer eens te lui om mijn profiel te veranderen honhon.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ohja vergeten


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het zag er vandaag opzich wel goed uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nog maar een paar dagen


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik kwam eigenlijk weer op Q om een topic te openen, maar nu heb ik zo veel dingen achter de schermen gedaan dat ik geen zin meer heb om dat topic te openen :W

    Ik heb mijn hele kamer geverfd en ingericht, nu nog mijn cosplay afmaken en het hele huis schoonmaken voordat ik op vakantie. I'm tired. Egh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mr_Hyde schreef:
    Ik kwam eigenlijk weer op Q om een topic te openen, maar nu heb ik zo veel dingen achter de schermen gedaan dat ik geen zin meer heb om dat topic te openen :W


    Gewoon, voor je inzet op Q. ^^

    Krolock schreef:
    (...)


    Gewoon, voor je inzet op Q. ^^


    Dude, wauw, dank je wel o: Dit is zo lief en onverwacht, het is echt heel fijn als je gewaardeerd word (bloos)

    Why am I so fucking sad?