• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okay soms voel ik mij echt een kleine Anastasia want de beschrijving van haar klopt precies bij mij. Innerlijk EN uiterlijk. (blush)

    Never mind hahahahaha ik dacht dat het "eerlijk" zou zijn


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hij rookt, hij smookt, hij drinkt, hij heeft problematische ouders en is drie jaar jonger. Wat bezield je om een crush te hebben op deze jongen Lieke.

    Mr_Hyde schreef:
    Hij rookt, hij smookt, hij drinkt, hij heeft problematische ouders en is drie jaar jonger. Wat bezield je om een crush te hebben op deze jongen Lieke.


    OMG IK HEB PRECIES HETZELFDE! Maar dan met drie jaar ouder hahaha!


    The sun will rise and we will try again.

    Majime schreef:
    (...)

    OMG IK HEB PRECIES HETZELFDE! Maar dan met drie jaar ouder hahaha!


    Thank de Lord ben ik niet alleen :W Hij is alles waar ik voorheen op afgeknapt zou zijn, maar mijn lichaam heeft zoiets van yolooo laten we hyper sensitief op zijn aanwezigheid/geur/aanraking reageren lol.

    Over precies 3 weken heb ik Breaking Benjamin ÉN Starset live gezien, en omg ik gil nu al.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    whooptydoopty ^^ *O*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Beauchamp schreef:
    Deze Shadowhunters aflevering maakt zo fucking veel emoties los I'm literally crying right now.


    JA. Mijn babies, oh hemel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    JA. Mijn babies, oh hemel.


    Ik durf niet meer te gaan kijken, help.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)

    Ik durf niet meer te gaan kijken, help.


    Nee nee nee, het was voor een groot deel positief! Ga het kijken, serieus, het is goed (en soms niet, maar het is vast minder erg dan je je nu voorstelt, dus dan word je sowieso positief verrast). :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nee nee nee, het was voor een groot deel positief! Ga het kijken, serieus, het is goed (en soms niet, maar het is vast minder erg dan je je nu voorstelt, dus dan word je sowieso positief verrast). :9~


    Deze aflevering was inderdaad positief verrassend — I loved it a lot lot lot.

    //

    Morgen sushiii.


    •

    Oh wauw, ik kon me niet eens voorstellen dat het positief zou zijn, omdat... Shadowhunters, haha. Jullie hebben me overgehaald! Ik ga hem straks kijken.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Girl, puh-lease.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Mylintis schreef:
    Oh wauw, ik kon me niet eens voorstellen dat het positief zou zijn, omdat... Shadowhunters, haha. Jullie hebben me overgehaald! Ik ga hem straks kijken.


    Jaaaa. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I have the ability to let these small things kind of upset me. Well done. I applaud you, Matty.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.