• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    Damsel schreef:
    (...)

    Ik gheghe al hebben we al iets


    Oh, nice haha!

    Ik zoek nog iemand voor een Disney (Peter Pan/tangled/iets) en/of Marvel orpg!
    Liefst iemand die het niet erg vind een man te zijn aangezien mijn kwaliteit zo erg achteruit gaat als man/jongen


    --

    Iemand interesse in een fantasy achtige ORPG?
    Dit kan van alles zijn, ook GoT, Harry Potter, etc. Zou het zelfs helemaal leuk vinden als je ideeën hebt (cat)

    Liefst dan iemand die de dude wilt spelen. ^^


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Daar ben ik weer XD voorheen was ik veel in de andere topic.

    Wil je mij ook in het lijstje zetten, dankje

    IrishNialler aka Yvonne
    The 100 - Twilight - Glee - Shadowhunters - Divergent - Scifi - Psychologisch - Man x man - Fantasy - Drama - Avontuur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik sta altijd open voor fantasy (GoT heb ik overigens niet gezien), geslacht van m'n personage(s) maakt me niet heel veel uit, dus doe maar een pb :Y)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 16:27 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    -

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:02 ]


    A girl who wonders.

    Sanjit - Avontuur, Drama, Fantasy, Historisch, Romantiek, Thriller

    Iemand zin om in één van deze categorieën een RPG te starten? (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    Sanjit - Avontuur, Drama, Fantasy, Historisch, Romantiek, Thriller

    Iemand zin om in één van deze categorieën een RPG te starten? (:

    Een RPG of een ORPG?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zoek iemand voor een shapeshift orpg.
    Ik heb al een soort van verhaallijn die ik voor ogen heb, een mengelmoes met de shapeshifters van twilight en de film the age of adaline

    Eisen:
    - Gemiddeld tot lange posts
    - 16+ related
    - minimaal 19 jaar of ouder

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 18:48 ]

    Ik zoek iemand die eventueel een Riverdale of Skins ORPG aan wilt gaan. Of iets daarop gebaseerd. ^^


    How far is far

    Ik heb wat interesse in een Engelstalige ORPG met niet veel druk achter posts. Let's keep it casual.
    Let me know.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Arrivederci schreef:
    Ik heb wat interesse in een Engelstalige ORPG met niet veel druk achter posts. Let's keep it casual.
    Let me know.

    Genres?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk dat ik me hier ook weer eens aan wil wagen. Denk dat het wel goed is voor mijn schrijfritme en niveau. En het is natuurlijk gezellig en leuk. ^^

    Het liefst wel OP eigenlijk. En iets met fantasy/mythische dingen... romantiek/piraten/historisch spreekt me ook aan. En het lijkt me leuk als het wel voldoende tekst is. Dus niet één alinea.


    Heb de film Justice League gezien en nu leek het me wel leuk om een Aquaman en mera orpg te doen


    Voor andere ideeën sta ik ook open

    [ bericht aangepast op 22 nov 2017 - 23:56 ]

    Kalila schreef:

    Heb de film Justice League gezien en nu leek het me wel leuk om een Aquaman en mera orpg te doen


    Voor andere ideeën sta ik ook open


    Iemand?