• Beginpost komt, tenzij iemand hem ergens toevallig heeft


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Seaworth schreef:
    ROBB EN OBERYN WAREN OOK FAVORIETEN. #stillnotoverthat


    Eigen schuld, moest je geen favorieten hebben :Y)
    I mean: this is GOT afterall


    -

    Seaworth schreef:
    (...)

    Ik vind juist dat Daenerys wél naar Jon heeft geluisterd. Hij heeft het leger in het open veld aangevallen en alleen het leger, geen gewone burgers of kastelen of dergelijke, zoals waar Jon haar voor waarschuwde. Gewoon de vijand en niemand meer.


    Haha, ja dat is waar. Had er nog niet echt zo naar gekeken (A).


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Deze aflevering was so frigging good.


    Beauchamp schreef:
    Deze aflevering was so frigging good.

    yaaaaaaaaas


    Deep inside, I've never felt alive

    Me during this episode.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het liefst blijf ik altijd weg uit topics zoals dit, wetende dat ik het niet kan laten om op die verdomde spoilerknop te drukken zonder dat ik de aflevering gekeken heb, maar ik wil toch eindelijk wel eens mee fangirlen. Wat heb ik net gezien. Damn. Wat een geweldige aflevering was dit zeg. Ö

    Ik heb erg veel vragen na het zien van deze aflevering, maar de belangrijkste die ik mijn hoofd springt is toch echt wel... wie was diegene die Jaime redde? Eerst was ik er honderd procent van overtuigd dat het Bronn was, want Bro of the year en zo (geloof me, ik hou van Dany en de draken, maar dat was een awesome shot en Bronn is awesome), maar mijn vriend dacht dat het Dickon (gniffel, thanks Bronn) Tarly was. Nou, nadat we klaar waren met discussiëren daarover hebben we het enkele keren gezien, en nu beweerde hij dat de persoon die Jaime redde dus beenloos kan zijn, gebaseerd op het camerawerk of zo. Dus ik weet niet, ik zag het niet, maar vreemd genoeg zit mijn vriend met dat soort dingen haast altijd goed en ik weet niet hoe ik me daarbij voel. Als het Dickon is, dan geef ik er weinig om (ok, hij is de broer van Samwell en zo maar toch) maar als het Bronn is dan voel ik echt een vreselijke sadness. Dus weet iemand wie dat was? Dan kan ik kalmeren.


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    Het liefst blijf ik altijd weg uit topics zoals dit, wetende dat ik het niet kan laten om op die verdomde spoilerknop te drukken zonder dat ik de aflevering gekeken heb, maar ik wil toch eindelijk wel eens mee fangirlen. Wat heb ik net gezien. Damn. Wat een geweldige aflevering was dit zeg. Ö

    Ik heb erg veel vragen na het zien van deze aflevering, maar de belangrijkste die ik mijn hoofd springt is toch echt wel... wie was diegene die Jaime redde? Eerst was ik er honderd procent van overtuigd dat het Bronn was, want Bro of the year en zo (geloof me, ik hou van Dany en de draken, maar dat was een awesome shot en Bronn is awesome), maar mijn vriend dacht dat het Dickon (gniffel, thanks Bronn) Tarly was. Nou, nadat we klaar waren met discussiëren daarover hebben we het enkele keren gezien, en nu beweerde hij dat de persoon die Jaime redde dus beenloos kan zijn, gebaseerd op het camerawerk of zo. Dus ik weet niet, ik zag het niet, maar vreemd genoeg zit mijn vriend met dat soort dingen haast altijd goed en ik weet niet hoe ik me daarbij voel. Als het Dickon is, dan geef ik er weinig om (ok, hij is de broer van Samwell en zo maar toch) maar als het Bronn is dan voel ik echt een vreselijke sadness. Dus weet iemand wie dat was? Dan kan ik kalmeren.



    -

    Poncho schreef:
    (...)


    Ja, dat denk ik dus ook want je ziet het shot van achteren wanneer dat vuur komt en ik heb het idee alsof het lange haren zijn, in plaats van de korte van Tarly. Dus nu maar hopen dat Bronn niet beenloos wordt, want dan is hij gewoon dood.
    [Ik heb net bij onze videospeler de frame for frame gevonden en ben er nu zeker van dat het Bronn was en emoties shit.]

    Trouwens, vreest iemand echt voor Drogon? Ok, het is een lange speer en zo, maar ik zie niet in hoe hij zal sterven daardoor. Ik denk dat het vooral shock was dat gebeurde, maar wanneer die speer eruit is zie ik hem echt wel weer er bovenop komen.

    En ben ik de enige die Tyrion's "You idiot. You fucking idiot." kon waarderen? Because I did. Die liet me zo hard lachen, maar het maakte me ook nog duidelijk dat hij wel degelijk om zijn broer geeft, wat wel mooi was.


    I'm your little ray of pitch black.

    Morgen *O* hypehype
    Ik ga de maandagen echt weer saai vinden als dit seizoen alweer voorbij is haha

    aaah de episode wordt met de week beter

    yes yes yes gendry is back. also wat is little finger van plan??


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    aaah de episode wordt met de week beter
    yes yes yes gendry is back. also wat is little finger van plan??

    Het was de brief die Sansa destijds schreef toen Robert was overleden en Joffrey koning was geworden. Daarin schreef ze Rob en haar moeder om hem te accepteren als koning en dat Ned als verrader werd vastgehouden.
    Pretty sure dat Peter de Stark zussen tegen elkaar uit wilt spelen, maar waarom precies? Misschien ziet hij Arya als een te grote bedreiging voor zichzelf en wilt hij haar daarom weg hebben.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Arya what the friggs are you doing? (no_chears)
    En Littlefinger GODVERDOMME
    Dany ... ik weet het niet. Ik vind het mooi dat ze het hele "bend the knee" toch een béétje achter zich heeft gelaten, maar ze is wel heel erg ... well ja, je weet wel.
    :')
    JON
    volgende aflevering god ik kijk er zo naar uit

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 23:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wel, that is a stupid idea. Wat zo erg is, is weten dat de helft van hun sowieso dood zal gaan tijdens hun missie. Maar damn, goede plot wel, maar wel een domme idee.


    -

    Ik cheer nog steeds voor Cersei op de troon, maar ik wil ook dat Dany krijgt wat ze wilt en alles is zo emotioneel verwarrend in GoT dit seizoen. En ik had ergens nog de hoop dat de oorlogen waren uitgevochten en dat Gendry in z'n bootje door de straten van Kingslanding regelrecht naar de Iron Throne roeide :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"