• Beginpost komt, tenzij iemand hem ergens toevallig heeft


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ahavah schreef:
    WTF
    ik ben net echt zwaar gespoild geweest op fb ffs
    kloothommels
    ik haat heel de wereld nu echt
    argh
    wat vinden mensen daar zo leuk aan?

    Aaawh arme D: Nu ben ik bang voor facebook. En youtube (sinds ik daar vaak GOT related videos opzoek, dus nieuwe aflevering clips zal daar zonder twijfels komen)


    -

    Aflevering 6:

    Ik ship Dany en Jon zo erg, het is echt niet goed.
    Het verbaasde me wel dat Dany niet furieus werd toen dr draak stierf tho. Maar vond het wel weer voorspelbaar dat de Night King 'm weer tot leven bracht


    There are poems inside of you that paper can't handle

    VRAAG: hoe lang is aflevering 6? Hoeveel minuten lang?


    -

    Heeft er iemand een goede link? D:


    Rohirrim schreef:
    Heeft er iemand een goede link? D:

    Kijk anders hier:
    http://mywatchseries.to/serie/game_of_thrones

    Gorillavid, vidzi en vidlox zijn normaal de goede links

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 17:23 ]


    -

    OMFG EPISODE 6 WTF OPFSDJLFKD;F


    I live for the applause, you will die for it.

    Aflevering 6:

    Dat een dragon zou worden gedood zag ik wel aankomen, tbh. Alleen ben ik niet zeker welke t was: rheagar of viserion?
    En omg, heel even dacht ik dat het drogon zou worden.

    Dany en Jon: I ship
    Arya: creepy bitch
    Sansa: You deserve that creepy sister en how the fuck zie je niet dat littlefinger achter alles is?


    -

    Episode 6

    ——— Ik heb echt zo hard gelachen om Tormund de hele tijd.
    ——— EEN DRAAK DOOD?! I mean: Ik had het aan zien komen, of course. But I didn't know I'd be so damn emotional about it. En dan wordt hij ook nog eens zo'n enge draak met blauwe ogen en stel je voor dat Dany daar tegen moet vechten dan moet ze met haar twee andere draken tegen haar andere baby draak vechten en come on dat is toch te zielig voor woorden?
    ——— Ik vond het eigenlijk wel cute dat Jon 'Dany' zei.
    ——— I. LOVE. ARYA.


    Oke ik ging ook maar kijken omdat ik als de dood voor spoilers ben... laten we stellen dat ik blij ben dat ik hem alleen keek. Dit is legit de eerste episode dat ik hardop mee zat te praten en omg. Oke ik hoop echt dat de laatste episode niet wordt gelekt ofzo want het is alsnog gewoon leuker als iedereen tegelijk kijkt.

    Ok ik gaf het op, ik kon geen spoilers meer ontwijken en sowieso ik werd wel heel nieuwsgierig van alle spoilerloze reacties.

    godver jezus fuck, ik zweer ik heb de hele boel bij elkeaar gescholden. ik weet niet of ik de aflevering "leuk" kan noemen, want ik was echt opgefokt, want ik weet dat het straks een hele zware strijd wordt en met got weet je gewoon niet wat er gaat gebeuren. sowieso gaat een belangrijk iemand dood en misschien nog een draak??? oh jongens ik durf die strijd echt niet te zien. kunnen we het niet op game of thrones houden. en wat heb ik toch de pest aan die night king.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 13:25 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rohirrim schreef:
    Episode 6

    ——— Ik heb echt zo hard gelachen om Tormund de hele tijd.
    ——— EEN DRAAK DOOD?! I mean: Ik had het aan zien komen, of course. But I didn't know I'd be so damn emotional about it. En dan wordt hij ook nog eens zo'n enge draak met blauwe ogen en stel je voor dat Dany daar tegen moet vechten dan moet ze met haar twee andere draken tegen haar andere baby draak vechten en come on dat is toch te zielig voor woorden?
    ——— Ik vond het eigenlijk wel cute dat Jon 'Dany' zei.
    ——— I. LOVE. ARYA.

    ja hè? ik had zoiets van "ach het gaat toch gebeuren en zal me niet veel boeien, maar het was echt vreselijk. ik moest zelfs een traantje wegpinken. echt klote dit


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    Ok ik gaf het op, ik kon geen spoilers meer ontwijken en sowieso ik werd wel heel nieuwsgierig van alle spoilerloze reacties.
    godver jezus fuck, ik zweer ik heb de hele boel bij elkeaar gescholden. ik weet niet of ik de aflevering "leuk" kan noemen, want ik was echt opgefokt, want ik weet dat het straks een hele zware strijd wordt en met got weet je gewoon niet wat er gaat gebeuren. sowieso gaat een belangrijk iemand dood en misschien nog een draak??? oh jongens ik durf die strijd echt niet te zien. kunnen we het niet op game of thrones houden. en wat heb ik toch de pest aan die night king.

    Ik denk serieus dat ze alle draken laten sterven, het zou me echt niks verbazen.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)
    Ik denk serieus dat ze alle draken laten sterven, het zou me echt niks verbazen.

    ja zoiets dacht ik dus ook 😣
    misschien laten ze de night king wel gewoon winnen dat bedoel ik dus, je weet het maar nooit met got


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Aflevering 6:

    Ben ik de enige die Jon/Dany niet ship? Ik vind het zo cliché en kinda fan service. Jon is van zichzelf al een song of ice and fire anyway.
    Ook vind ik Arya echt overdreven doen tegen Sansa. Bitch pls. Ik wou Sansa&Arya vs LF, en niet Arya vs Sansa.

    Vroeger was Dany wel een favoriet van me, maar de laatste seizoen eigenlijk helemaal niet meer. Maar desondanks vond ik het wel vet zielig voor haar dat Viserion dood ging....


    Alleen maar tranen van geluk

    BirbRon schreef:
    (...)
    ja zoiets dacht ik dus ook 😣
    misschien laten ze de night king wel gewoon winnen dat bedoel ik dus, je weet het maar nooit met got


    That would be awful omg, never thought about it :|


    -