• Beginpost komt, tenzij iemand hem ergens toevallig heeft


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ep 5
    (nee ik kijk 6 nog niet want ik wil topkwaliteit OK)


    IK WIL GENDRY OP DE TROON, THAT WOULD BE SO PERFECT.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Seaworth schreef:
    Ep 5
    (nee ik kijk 6 nog niet want ik wil topkwaliteit OK)

    IK WIL GENDRY OP DE TROON, THAT WOULD BE SO PERFECT.

    ik heb 1080p gekeken ^^ de kwaliteit was super en het geluid ook :-)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rowling schreef:
    Aflevering 6:

    Ben ik de enige die Jon/Dany niet ship? Ik vind het zo cliché en kinda fan service. Jon is van zichzelf al een song of ice and fire anyway.
    Ook vind ik Arya echt overdreven doen tegen Sansa. Bitch pls. Ik wou Sansa&Arya vs LF, en niet Arya vs Sansa.

    Vroeger was Dany wel een favoriet van me, maar de laatste seizoen eigenlijk helemaal niet meer. Maar desondanks vond ik het wel vet zielig voor haar dat Viserion dood ging....

    Ik vind het lastig met Jon en Dany. Vind het ook super cliché en heb gewoon nog steeds in mn hoofd 'familie', dus beetje gek dat dat wordt aangemoedigd.
    Maar ergens vind ik ze ook wel bij elkaar passen. Dus ik weet niet heel erg wat ik er van vind (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Khaleen schreef:
    (...)
    Ik vind het lastig met Jon en Dany. Vind het ook super cliché en heb gewoon nog steeds in mn hoofd 'familie', dus beetje gek dat dat wordt aangemoedigd.
    Maar ergens vind ik ze ook wel bij elkaar passen. Dus ik weet niet heel erg wat ik er van vind (cat)

    Het familie idee is wel raar idd, maar aan de andere kant trouwen de Targaryens al langer met familie. Plus, Jon en Dany zijn wel 'fire and ice'


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)
    Het familie idee is wel raar idd, maar aan de andere kant trouwen de Targaryens al langer met familie. Plus, Jon en Dany zijn wel 'fire and ice'

    Wat Rowling al zei, is Jon al 'fire and ice' opzich. Met een Targaryen vader en Stark moeder.
    Los daarvan snap ik wel dat Jon en Dany samen zullen gaan werken gezien het fire and ice principe, maar dan vind ik niet per se dat ze ook geliefden moeten worden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Khaleen schreef:
    (...)
    Wat Rowling al zei, is Jon al 'fire and ice' opzich. Met een Targaryen vader en Stark moeder.
    Los daarvan snap ik wel dat Jon en Dany samen zullen gaan werken gezien het fire and ice principe, maar dan vind ik niet per se dat ze ook geliefden moeten worden.

    Dat is zeker waar, en toch ship ik t i'm so weak


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)
    Dat is zeker waar, en toch ship ik t i'm so weak


    Ik kan zien waarom mensen hun shippen, maar Jon lijkt zo ongeïnteresseerd? En ik denk niet dat het komt door de acteurs. Kit en Emilia hebben buiten de camera's wel chemistry, maar voor de camera's voel ik t niet zo.
    Plus vind het zo gehaast (zoals meeste dingen dit seizoen tho)
    Ik denk niet dat Jon/Dany endgame is, maar ze gaan sowieso gebeuren


    Alleen maar tranen van geluk

    Nou ja, de helft was toch al gespoild op fb, dus wellicht omdat ik al wist dat Dany to the rescue ging komen en Viseryon (of hoe je dat ook schrijft) dood ging gaan, vond ik het een mweh aflevering. Sansa. Is. Zo. Dom. KEN JE BAELISH NOU NOG NIET??? En Jon, ffs, het Noorden gaat Daenerys nooit aanvaarden,
    zie je dat nou echt niet? (cat) Nah ja, het was wel mooi en Daenerys heeft eindelijk zijn wonden gezien, maar mweh. Maar dat komt wellicht omdat de helft al gespoild was. (cat)
    Oh, en ik ship Jon en Dany trouwens echt wel. Om de één of andere reden boeit het me geen moer of ze familie zijn of niet. :') Dat is toch wat anders dan mocht Myrcella 't nou met Tyrion gedaan hebben (ik geef maar een voorbeeld), of Sansa met Benjen of zo, dat zou een dikke "neh" geweest zijn, maar Dany en Jon hebben elkaar nooit gekend en hebben geen echte familieband in de praktische niet-biologische zin van het woord. Dan vind ik het eigenlijk een stuk minder jakkes.
    :/

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 23:26 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thoros schreef:
    Nou ja, de helft was toch al gespoild op fb, dus wellicht omdat ik al wist dat Dany to the rescue ging komen en Viseryon (of hoe je dat ook schrijft) dood ging gaan, vond ik het een mweh aflevering. Sansa. Is. Zo. Dom. KEN JE BAELISH NOU NOG NIET??? En Jon, ffs, het Noorden gaat Daenerys nooit aanvaarden,
    zie je dat nou echt niet? (cat) Nah ja, het was wel mooi en Daenerys heeft eindelijk zijn wonden gezien, maar mweh. Maar dat komt wellicht omdat de helft al gespoild was. (cat)
    Oh, en ik ship Jon en Dany trouwens echt wel. Om de één of andere reden boeit het me geen moer of ze familie zijn of niet. :') Dat is toch wat anders dan mocht Myrcella 't nou met Tyrion gedaan hebben (ik geef maar een voorbeeld), of Sansa met Benjen of zo, dat zou een dikke "neh" geweest zijn, maar Dany en Jon hebben elkaar nooit gekend en hebben geen echte familieband in de praktische niet-biologische zin van het woord. Dan vind ik het eigenlijk een stuk minder jakkes.
    :/


    Ik denk eigenlijk juist dat Sansa (en eventueel Arya) juist bezig zijn met een plan op Baelish zijn ware aard te doen tonen. Nu Bran in Winterfell is, is het tenslotte maar een kwestie van tijd totdat men erachter komt dat Baelish de reden is voor de War of Five Kings, wat (hopelijk)
    zal leiden tot zijn executie. (wbw)
    Somehow vond ik de interactie tussen Arya en Sansa heel fake aanvoelen deze aflevering (maar dat kan wel aan het acteerwerk zelf liggen),
    en dat Sansa Brienne wegstuurde vlak nadat Baelish erop wees dat ze haar best zo dicht mogelijk in haar buurt zou houden, vond ik ook wel verdacht (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Sarai schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk juist dat Sansa (en eventueel Arya) juist bezig zijn met een plan op Baelish zijn ware aard te doen tonen. Nu Bran in Winterfell is, is het tenslotte maar een kwestie van tijd totdat men erachter komt dat Baelish de reden is voor de War of Five Kings, wat (hopelijk)
    zal leiden tot zijn executie. (wbw)
    Somehow vond ik de interactie tussen Arya en Sansa heel fake aanvoelen deze aflevering (maar dat kan wel aan het acteerwerk zelf liggen),
    en dat Sansa Brienne wegstuurde vlak nadat Baelish erop wees dat ze haar best zo dicht mogelijk in haar buurt zou houden, vond ik ook wel verdacht (:


    Ik heb ook zitten denken over hoe Arya Sansa Catspaw gaf, want het lijkt me een antwoord op Sansa's vraag hoe ze aan het briefje kwam. Misschien wil Arya haar Baelish de keel door laten snijden of zo? Dunno, ik vind Arya raar. Eind vorig seizoen zei ze nog heel duidelijk "a girl is Arya Stark of Winterfell, and I am going home", terwijl ze nu toch meer naar de no one kant dan de Arya kant neigt, vind ik. Min of meer. Uiteraard handelt ze nog steeds vanuit Arya, maar zijzelf is grotendeels verdwenen. Ik weet niet of Sansa het weet, maar ik hoop dat je gelijk hebt, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thoros schreef:
    (...)

    Ik heb ook zitten denken over hoe Arya Sansa Catspaw gaf, want het lijkt me een antwoord op Sansa's vraag hoe ze aan het briefje kwam. Misschien wil Arya haar Baelish de keel door laten snijden of zo? Dunno, ik vind Arya raar. Eind vorig seizoen zei ze nog heel duidelijk "a girl is Arya Stark of Winterfell, and I am going home", terwijl ze nu toch meer naar de no one kant dan de Arya kant neigt, vind ik. Min of meer. Uiteraard handelt ze nog steeds vanuit Arya, maar zijzelf is grotendeels verdwenen. Ik weet niet of Sansa het weet, maar ik hoop dat je gelijk hebt, haha.


    Ik denk eigenlijk juist dat Sansa degene is die het weet, naar mijn gevoel zijn daar toch al vrij veel hints naar geweest dit seizoen. Arya is dan wel slim, het is de eerste keer dat ze tegen iemand opgaat die misschien slimmer is dan zij, en in elk geval meer ervaring heeft in "The Great Game", en Arya lijkt me momenteel iets te overmoedig in haar assassin-gedoe om dat in te zien. Al denk ik dat uiteindelijk de Starks gaan moeten samenspannen om Baelish te "verslaan", Bran met zijn kennis, Sansa met haar politieke macht en Arya als spion en executioner of zo.
    Ik had de scène met Catspaw eerder geïnterpreteerd als dat Arya Sansa helemaal niet wilt vermoorden - ze verkondigde heel luid en duidelijk dat ze Sansa zou kunnen vermoorden als ze dat wilde, haar gezicht zou kunnen dragen en dan zou weten hoe het zou zijn om Lady of Winterfell te zijn - dat allemaal terwijl haar kamerdeur wagenwijd open staat. Maar toen ze de dolk aan Sansa gaf, dacht ik dat ze bedoelde dat het helemaal niet was wat ze wilde, dat ze Sansa (enigszins) vertrouwt en dat Sansa op haar kan rekenen. (Alleszins op het vlak van niet vermoord te worden :-P)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2017 - 12:26 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik had echt haat aan Joffrey en die haat gaat echt over naar Arya. Wat een arrogant en irritant kreng is dat geworden zeg. Ik hoop dat ze hard op dr bek gaat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    - Holy shit, die beren though..
    - Kan Littlefinger een keer dood gaan aub?
    - Clegane WHY AREN'T YOU DOING ANYTHING?!!??!?!
    - die blauwe oogjes hahahahah
    - DRAGOOOONNNSSSSS!!!
    - dat moment dat Clegane die steen tegen één van die white walkers z'n hoofd aangooit en z'n kaak eraf vliegt, hahahahaha
    - en dat moment dat Clegane die steen op het ijs gooit en het ijs niet kapot ging, was zwaar voorspelbaar
    - DRAGONS SAVE THE DAY!!!
    - oké, assholes op facebook hadden dit al gespoild, maar poor dragon ;-;
    - AND THANK GOD DAT DROGON ZIG ZAGS
    - UNCLE BENJEN WHAT!?
    - Dany looking at Jon's abs, like yeah boi (;
    - Het boeit me niet wat iedereen zegt, Arya is echt een topwijf.
    - en dit hadden assholes op facebook ook al gepoild van dat de Night King die draak gaat gebruiken...
    - Dit gaat echt een episch gevecht worden.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Besefte me even dat dany eigenlijk jons tante is en dat t best nasty is om ze te shippen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Seaworth schreef:
    Ik had echt haat aan Joffrey en die haat gaat echt over naar Arya. Wat een arrogant en irritant kreng is dat geworden zeg. Ik hoop dat ze hard op dr bek gaat.


    Agreed 200%. De hele Northern plotline is NIET LOGISCH.

    ik moet even gaan liggen denk ik


    What do we say to the god of death? ''Not today.''