• Beginpost komt, tenzij iemand hem ergens toevallig heeft


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    BirbRon schreef:
    (...)
    idd, ik kan niet zonder engelse of nederlandse ondertiteling, anders had ik het nu gelijk gekeken 😂
    maar damn ik word wel nieuwsgierig van jullie reacties

    Voor mij is de reden vooral dat ik nog langer moet wachten tot de volgende zal zijn... maar als dat voor jou werkt, stay to it haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Voor mij is de reden vooral dat ik nog langer moet wachten tot de volgende zal zijn... maar als dat voor jou werkt, stay to it haha.

    ik keek toch even en de geluidskwaliteit is vreselijk, beter maar wachten tot maandag hehe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    (...)
    ik keek toch even en de geluidskwaliteit is vreselijk, beter maar wachten tot maandag hehe

    Damn, ik heb meer zelfbeheersing dan ik dacht in dit geval, hahaha. Maar inderdaad, bij een show als Game of Thrones heb je sowieso goede kwaliteit nodig. 1080p het liefst. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Khaleen schreef:
    (...)
    Ahh, sorry! Was dat voor ik aflevering 6 erbij had gezet?
    Ik dacht idd later oh shit dat zet ik er nog voor, straks denken mensen dat ik t over 5 heb en lezen ze t dan te vroeg.

    Nee ik ben gewoon zo'n doos die de spoiler van de laatste reactie direct opent zonder erbij na te denken wat erboven staat of de voorgaande reactie te lezen 😂


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is wel heel erg als je je bedenkt dat dit de laatste 2 episodes zijn... (no_chears)

    Schijnbaar was het niet gelekt, maar HBO Spain had de aflevering al per ongeluk online gezet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    Schijnbaar was het niet gelekt, maar HBO Spain had de aflevering al per ongeluk online gezet.

    "Per ongeluk". Ik heb een theorie dat het vierde aflevering bewust werd gelekt, wetend dat mensen terug wilden komen voor 'that battle". En het werkte, die aflevering had meer kijkers dan het premiere! Ook al werd het gelekt. Dus nu heb ik een theorie dat als een episode zeer goed is, mensen wel ervoor hebben om het live te kijken, simpel voor een "live en betere experience".


    -

    Ik heb dus net aflevering 4 & 5 ingehaald (het voordeel van no wifi voor 2 weken), en nu lees ik dus dat aflevering 6 ook al geleaked is. Me happy (yeah)

    Ik had trouwens wel een warmer welkom verwacht tussen Arya en Sansa, maar goed, ze hebben elkaar ook nooit gemogen. But still tho.
    Ook vond ik het helemaal niks dan Dany al die soldaten even roosterde. I mean - ik dacht dat ze zo graag wilde laten zien dat ze de 'good guy' is? Plus, ik vind het ook rot voor Sam dat z'n broer nu dood is. Maar het is ook wel echt een sukkel, lol.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Khaleen schreef:
    Oké, ik ben de rest v/d week van slag denk ik.

    Aflevering 6:

    Ik vond t ergens wel heel erg ver gezocht; draak wordt gedood, wordt tot leven gewekt weer door Night King en die heeft dan een dode ijsdraak.
    MAAR HET IS FUCKING WAAR. VISERION (?) IS DOOD. HIJ HEEFT EEN DRAAK VERMOORD MET 1 SPEER.
    Die scene riep ik zo vaak 'ga weg' en 'hou op' dat m'n hond uit pure ellende maar buiten ging liggen.
    En ik dacht even dat Tormund doodging en dat vond ik echt niet leuk.
    Maar dit vind ik ook niet leuk. Draak kan er niks aan doen. Jon had van tevoren moeten zeggen "Pas op die ene met de paarse ogen op het paard".

    Sidenotes:
    Jon & Dany: calm down, still relatives
    Arya begint nu wel redelijk creepy te worden :'3


    Deze aflevering is echt één grote "oh my god". I don't even know what else to say.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Azriel: staan er spoilers van aflevering 6 onder die spoiler van je? (: (Gewoon zodat ik weet of ik mag openen, haha.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als ik mag waarschuwen zonder iets te spoilen: plan niks in vlak nadat je aflevering 6 bekeken hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    Als ik mag waarschuwen zonder iets te spoilen: plan niks in vlak nadat je aflevering 6 bekeken hebt.

    Hahaha, dan kan ik beter wachten tot ik thuis ben ipv kijken in mijn pauze op werk..


    -

    Oké, ik ben ongeveer een maand geleden begonnen met het kijken van GoT. Don't judge me, ik had net alle boeken gelezen toen het tweede (of derde) seizoen uitkwam en ik hoorde dat het zoveel van elkaar verschilde dat ik het lange tijd geweigerd heb om het te kijken. Inmiddels is het dus al weer even geleden en kan ik de boeken beter los zien van de serie, dus dat scheelt. Ik ben nu net bij seizoen vier :'D

    Ik baal wel een beetje dat GoT verder is dan de boekenreeks :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    WTF
    ik ben net echt zwaar gespoild geweest op fb ffs
    kloothommels
    ik haat heel de wereld nu echt
    argh
    wat vinden mensen daar zo leuk aan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahavah schreef:
    @Azriel: staan er spoilers van aflevering 6 onder die spoiler van je? (: (Gewoon zodat ik weet of ik mag openen, haha.)


    Nee! alleen 4 & 5


    There are poems inside of you that paper can't handle