• Beginpost komt, tenzij iemand hem ergens toevallig heeft


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    OH nog zoiets
    FAKING SAM
    for christ's sake Gilly heeft je net de belangrijkste informatie van heel het seizoen gegeven
    EN JE DOET ER NIETS MEE
    oké je kent jon's afkomst niet maar toch
    FFS


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahavah schreef:
    OH nog zoiets
    FAKING SAM
    for christ's sake Gilly heeft je net de belangrijkste informatie van heel het seizoen gegeven
    EN JE DOET ER NIETS MEE
    oké je kent jon's afkomst niet maar toch
    FFS

    JA DIT OOK.

    Hopelijk heeft Gilly het boek meegenomen waar ze in zat te lezen..


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aan iedereen die net zoals ik veel te nieuwsgierig is: aflevering zes staat al online.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    Aan iedereen die net zoals ik veel te nieuwsgierig is: aflevering zes staat al online.

    Waaaar?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tormienne schreef:
    Aan iedereen die net zoals ik veel te nieuwsgierig is: aflevering zes staat al online.

    weer geleaked? :'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tormienne schreef:
    Aan iedereen die net zoals ik veel te nieuwsgierig is: aflevering zes staat al online.

    Hopelijk leert HBO hieruit en brengen ze seizoen 7 à la Netflix in één keer uit (wbw)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Khaleen schreef:
    (...)
    Waaaar?


    Ik mag het hier niet posten volgens mij, maar ik kan je wel een link in PB sturen als je wilt c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    (...)

    Ik mag het hier niet posten volgens mij, maar ik kan je wel een link in PB sturen als je wilt c:

    Ik was gaan zoeken en ben het nu aan het kijken (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oké, ik ben de rest v/d week van slag denk ik.

    Aflevering 6:

    Ik vond t ergens wel heel erg ver gezocht; draak wordt gedood, wordt tot leven gewekt weer door Night King en die heeft dan een dode ijsdraak.
    MAAR HET IS FUCKING WAAR. VISERION (?) IS DOOD. HIJ HEEFT EEN DRAAK VERMOORD MET 1 SPEER.
    Die scene riep ik zo vaak 'ga weg' en 'hou op' dat m'n hond uit pure ellende maar buiten ging liggen.
    En ik dacht even dat Tormund doodging en dat vond ik echt niet leuk.
    Maar dit vind ik ook niet leuk. Draak kan er niks aan doen. Jon had van tevoren moeten zeggen "Pas op die ene met de paarse ogen op het paard".

    Sidenotes:
    Jon & Dany: calm down, still relatives
    Arya begint nu wel redelijk creepy te worden :'3

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 13:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    @Khaleen, ohnee, ik had niet goed gelezen en nu ben ik gespoild en ik vind het niet leuk wat ik heb gelezen :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    @Khaleen, ohnee, ik had niet goed gelezen en nu ben ik gespoild en ik vind het niet leuk wat ik heb gelezen :W

    Ahh, sorry! Was dat voor ik aflevering 6 erbij had gezet?
    Ik dacht idd later oh shit dat zet ik er nog voor, straks denken mensen dat ik t over 5 heb en lezen ze t dan te vroeg.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Khaleen schreef:
    (...)
    Ahh, sorry! Was dat voor ik aflevering 6 erbij had gezet?
    Ik dacht idd later oh shit dat zet ik er nog voor, straks denken mensen dat ik t over 5 heb en lezen ze t dan te vroeg.

    Hahaha, same here. Cry sad face om spoilers die ik gelezen heb. Ach, het kan gebeuren natuurlijk. ^^ Ik ben lichtelijk bijgekomen van wat er neergezet was en probeer het te laten verdwijnen uit mijn gedachten.


    I'm your little ray of pitch black.

    ik ben heel erg nieuwsgierig nu, maar ik hou me in haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    ik ben heel erg nieuwsgierig nu, maar ik hou me in haha

    Don't go to the dark side. ^^ Wacht gewoon lekker met de rest van ons tot maandag en blijf kalm. Of probeer het in ieder geval, dat is wat ik doe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Don't go to the dark side. ^^ Wacht gewoon lekker met de rest van ons tot maandag en blijf kalm. Of probeer het in ieder geval, dat is wat ik doe.

    idd, ik kan niet zonder engelse of nederlandse ondertiteling, anders had ik het nu gelijk gekeken 😂
    maar damn ik word wel nieuwsgierig van jullie reacties


    LaAt ZiEn WiE jE bENt