• Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Flugzeug schreef:
    Welke dagen zijn bij jullie het ergst qua pijn? Bij mij waren dat voor ik de pil gebruikte dagen 2, 3 en 4. Nu eigenlijk alleen nog zeurende pijn op dagen 2 en 3 van de 5.


    Ik heb niet echt pijn qua hoofdpijn of buikpijn, maar mijn onderrug is erg gevoelig en kan pijn doen. Vooral omdat ik nu werk doe waarbij ik veel moet staan, is mijn onderrug niet blij met me. Dus vooral op de dagen dat ik werk en op vrije dagen gaat het wel.


    Physics is awesome

    En daar is dat heerlijke opgeblazen gevoel wel... (';

    Ik heb ook altijd last van vreetbuien wanneer ik ongesteld ben.. zijn er meer van jullie die daar ook last van hebben? Ik probeer altijd gewoon heel veel (groene) thee te drinken wanneer ik ongesteld ben, vooral wanneer ik gewoon thuis ben, om het gevoel om veel te eten een beetje tegen te gaan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Tijd voor paracetamol (';
    Ik begin me nu echt aan mezelf te irriteren en ik moet eigenlijk gewoon voor school bezig, maar het wil niet...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    En daar is dat heerlijke opgeblazen gevoel wel... (';

    Ik heb ook altijd last van vreetbuien wanneer ik ongesteld ben.. zijn er meer van jullie die daar ook last van hebben? Ik probeer altijd gewoon heel veel (groene) thee te drinken wanneer ik ongesteld ben, vooral wanneer ik gewoon thuis ben, om het gevoel om veel te eten een beetje tegen te gaan.


    Ik juist heel erg ervoor. Tijdens ook wel maar dan kan ik me nog wel inhouden, maar daarvoor is het draaaama.

    Ik moet het morgen weer worden en ben heel benieuwd of ik nu wel op tijd ben. Vorige keer veeel te laat :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    HaIe schreef:
    En daar is dat heerlijke opgeblazen gevoel wel... (';

    Ik heb ook altijd last van vreetbuien wanneer ik ongesteld ben.. zijn er meer van jullie die daar ook last van hebben? Ik probeer altijd gewoon heel veel (groene) thee te drinken wanneer ik ongesteld ben, vooral wanneer ik gewoon thuis ben, om het gevoel om veel te eten een beetje tegen te gaan.


    Ik heb alleen huilbuien. (;
    Maar vreetbuien dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk, haha. (;
    Ik wist niet eens dat dat kon!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zit aan de ibuprofen op dag 1 t/m 3, anders kom ik echt de dag/nacht niet door.
    Ik gebruik de pil en misschien heb ik daarom niet super veel bloedverlies. De pijn is echt zo erg dat ik die eerste dagen alleen maar wil huilen. Maar dat kan natuurlijk niet als je op kantoor aan het werk bent.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat nee?! Ik had nog meer dan een week :(


    -

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik heb alleen huilbuien. (;
    Maar vreetbuien dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk, haha. (;
    Ik wist niet eens dat dat kon!


    Ik heb juist vreetbuiten ipv huilbuien haha.
    Zo zie je maar dat iedereen er anders op reageert.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik word de week voor mijn periode heel naar tegen mijn vriend xd
    Dan tijdens mijn periode vind ik bijna al het eten vies, maar chocolade komt er in. Mijn vreetbuien komen deze week, twee weken voor mijn periode. Oeps.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij mij is het heel verschillend. Maar het kwartje valt altijd iets later. Pas als ik ongesteld wordt, merk ik pas op dat ik vreetbuien of huilbuien had tijdens mijn pms, of dat het daardoor kwam in ieder geval.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    pffff, ik ben vandaag door een tampon heen gebloed in 3 uur. Normaal doe ik daar 6 uur over langer over. En de pijn is niet normaal. Op dit soort momenten heb ik bijna spijt van mijn spiraaltje.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Last van mijn buik, denk dat mijn ongesteldheid deze week al komt. Ik hoop dat het pas vrijdagmiddag begint, maar denk het niet.


    Physics is awesome

    Hebben jullie de nieuwe mandverband van Libresse gezien? Een grotere achterkant en voorkant volgens de reclame en verpakking. Dus ik hoop dat het echt zo is.

    Overigens wel jammer dat ze hier niet eerder mee zijn gekomen.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Hebben jullie de nieuwe mandverband van Libresse gezien? Een grotere achterkant en voorkant volgens de reclame en verpakking. Dus ik hoop dat het echt zo is.

    Overigens wel jammer dat ze hier niet eerder mee zijn gekomen.


    Wow dat zou wel top zijn. Maar dan standaard? Of een nieuw model?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Wow dat zou wel top zijn. Maar dan standaard? Of een nieuw model?


    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met standaard of nieuw model.





    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 20:59 ]


    Physics is awesome