• Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Okay, ik lees nu echt al voor de 10.000x dat iemand een zware scheithekel heeft aan ongesteld zijn en zijn aan de pil. Ik vraag me serieus af: waarom stappen jullie niet over op het myrenaspiraaltje?


    Deep inside, I've never felt alive

    Elohim schreef:
    (...)
    Spotten is de officiele term voor bloedingen uit je vagina/baarmoeder als je een (hormoon)spiraal in je baarmoeder hebt. Ik neem dat de meeste vrouwen maar een paar druppeltjes hebben en daarom wordt het spotten genoemd. Bij mij duurt het helaas een paar dagen en is het een minimale ongesteldheid (like tegen het eind, als het bijna "op" is).


    Goed om te weten. Met anti conceptie ben ik nu nog niet zo mee bezig. Wel vervelend dat het bij jou een apar dagen duurt. Heeft je huisarts je daarover verteld toen de spiraal werd gezet? (Voor zover ik weet wordt een spiraal bijna altijd gezet bij de huisarts)


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Goed om te weten. Met anti conceptie ben ik nu nog niet zo mee bezig. Wel vervelend dat het bij jou een apar dagen duurt. Heeft je huisarts je daarover verteld toen de spiraal werd gezet? (Voor zover ik weet wordt een spiraal bijna altijd gezet bij de huisarts)

    Ja dat heeft ze verteld ^^
    Maar het gebeurd alleen bij mensen die normaal heel zwaar ongesteld zijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    AU GODVER


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oh mijn menstruatie tieft 'm echt he. Onregelmatig als de pest en mijn vorige was veel te laat en maar anderhalve dag. Toen twee dagen niet. En toen nog een halve dag? I'm DONE.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bleh dat van mij is nu al anderhalve maand geleden en ik maak me er nogal zorgen over omdat kinda elke arts de afgelopen maanden zei ‘als je niet meer ongesteld wordt, is het echt mis. Dan staat je lichaam in overlevingsstand ivm met je ondergewicht’
    En ja misschien word ik het nog en is het gewoon random veeeel te laat, maar het maakt me nogal bang ehh


    i wanna die with you once or twice.

    ik begon 1 januari 2018 heel fijn, met bijna een bloedbad. Ik was niet thuis, had gelukkig wel al maandverband in gedaan voor de zekerheid, en natuurlijk ben ik tijdens het slapen gaan 'echt' ongesteld geworden. Gelukkig was ik redelijk op tijd wakker en de rest ook, ben ik maar meteen even gaan douchen, want boy I was a mess.
    Zo blij dat ik niet ben doorgelekt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben 3 dagen laat en dat terwijl het nunsuper goed zo uitkomen want ik zit toch maar in mijn eentje in mijn studio te studeren, dus niemand die me ziet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lucens schreef:
    Bleh dat van mij is nu al anderhalve maand geleden en ik maak me er nogal zorgen over omdat kinda elke arts de afgelopen maanden zei ‘als je niet meer ongesteld wordt, is het echt mis. Dan staat je lichaam in overlevingsstand ivm met je ondergewicht’
    En ja misschien word ik het nog en is het gewoon random veeeel te laat, maar het maakt me nogal bang ehh


    Oei, dat is niet zo goed. :/


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oei, dat is niet zo goed. :/

    Jup, ik hoop dat ik gewoon stress om niets, maar het blijft echt niet chill


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Bleh dat van mij is nu al anderhalve maand geleden en ik maak me er nogal zorgen over omdat kinda elke arts de afgelopen maanden zei ‘als je niet meer ongesteld wordt, is het echt mis. Dan staat je lichaam in overlevingsstand ivm met je ondergewicht’
    En ja misschien word ik het nog en is het gewoon random veeeel te laat, maar het maakt me nogal bang ehh


    Door stress kan je menstruatie ook uitblijven. Still, be careful <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ^ik hoop dus ook dat het dat is, maar bij stress word ik het normaal gezien vaker dus dit is wel vreemd


    i wanna die with you once or twice.

    Aaaargh. Mijn mobiel oplader was kapot gegaan, dus mijn mobiel was leeg, dus geen wekker, dus sliep ik 12 uur achter elkaar, dus werd ik wakker in de Japanse vlag.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    En het is gister weer begonnen. :/

    Ik wil dat mannen dit ook krijgen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 12:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Altijd zo emotioneel tijdens het rode feest. Huile huile huile


    What worries you, masters you.