• Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kijk, ik ben blij dat je d’r bent, baarmoeder, maar dat spul hoeft niet door mijn maandverband héén (N)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mendes1998 schreef:
    Ik kan jullie met trots mededelen dat ik niet zwanger ben.

    Ik ook niet, maar soms lijkt me dat nog fijner dan de kut periode van bloederige ervaringen.


    i wanna die with you once or twice.

    Alldine schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar soms lijkt me dat nog fijner dan de kut periode van bloederige ervaringen.


    Heeft helaas ook zo zijn nadelen. Tenminste als je last krijgt van bepaalde "klachten".


    Physics is awesome

    Alldine schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar soms lijkt me dat nog fijner dan de kut periode van bloederige ervaringen.

    Haha, ik denk dat een zwangerschap in the long run zwaarder is hoor :’)
    Maar ik snap je struggle.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Alldine schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar soms lijkt me dat nog fijner dan de kut periode van bloederige ervaringen.

    als iemand die dagelijks met kinderen werkt; nah

    dan liever ongesteld


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben dus al een week zo hard aan het pms'en. :'( En de krampen van het koperspiraaltje helpen daar ook niet echt mee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    woeh ik ben er net weer van af.... helaas rond Oud&Nieuw mag ik weer ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ken mijn lichaam te goed. Normaal start ik rond zondagmiddag/avond. Vandaag kwam het alleen vroeg in de ochtend al. Gisteravond had ik uit voorzorg een maandverbandje voor gedaan, omdat ik een gevoel had dat ik misschien in de nacht al kon beginnen. Ha! 1/0 voor mij, baarmoeder!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 22:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    W000t, omdat ik normaal best heftig ongesteld ben, heb ik weer eens mijn spottingsperiode. D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Woohoo, maar twee weken over tijd. Ik hoop echt dat het door de stress komt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Volgens mij ga ik vandaag beginnen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mendes1998 schreef:
    (...)
    Haha, ik denk dat een zwangerschap in the long run zwaarder is hoor :’)
    Maar ik snap je struggle.

    Nee tuurlijk haha, maar toch


    i wanna die with you once or twice.

    Elohim schreef:
    W000t, omdat ik normaal best heftig ongesteld ben, heb ik weer eens mijn spottingsperiode. D:


    Wat is je spottingsperiode?


    Physics is awesome

    Ik heb een stopweek ingelast omdat mijn pil op was. :W Ik moet nog nieuwe halen. Dit betekent dat ik nu voor het eerst in maaaanden ongesteld ben en ik haat het, ik zit alleen maar ibuprofen te slikken omdat het zo fucking veel pijn doet. Voorlopig niet meer, dit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    MacGyver schreef:
    (...)

    Wat is je spottingsperiode?

    Spotten is de officiele term voor bloedingen uit je vagina/baarmoeder als je een (hormoon)spiraal in je baarmoeder hebt. Ik neem dat de meeste vrouwen maar een paar druppeltjes hebben en daarom wordt het spotten genoemd. Bij mij duurt het helaas een paar dagen en is het een minimale ongesteldheid (like tegen het eind, als het bijna "op" is).


    Deep inside, I've never felt alive