• Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Flugzeug schreef:\
    Ik wil dat mannen dit ook krijgen.


    Idd. Alleen maar grapjes maken en bij het minste geringste weer roepen: Ben je ongesteld?


    -

    Flugzeug schreef:
    En het is gister weer begonnen. :/

    Ik wil dat mannen dit ook krijgen.


    Ik ben een man en krijg het rip


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    DeanoTheEmoCat schreef:
    (...)

    Ik ben een man en krijg het rip


    Ja maar jij bent een uitzondering, alsik het zo even mag omschrijven :$


    -

    Flugzeug schreef:
    En het is gister weer begonnen. :/

    Ik wil dat mannen dit ook krijgen.


    Kijk de serie van het YT kanaal BENR, daar hebben ze een menstruatiesimulatie en het is zooo hilarisch.



    Ik vond dit een van de allerleukste.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Au. Het is zo vreemd. Ik had vorige maand nog bijna helemaal geen pijn, alleen als het begon en eindigde voelde ik wat steken. En sinds ik 14 ben, denken mn hormonen: ja, nu mag ze wel pijn gaan hebben. Ugh. En echt, het doet zoveel meer zeer dan ik had verwaxht.

    + hebben jullie ook een “doorlekbroek”? Ik heb op de een of andere manier altijd dezelfde grijze broek aan als ik doorlek of bijna doorlek.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Au. Het is zo vreemd. Ik had vorige maand nog bijna helemaal geen pijn, alleen als het begon en eindigde voelde ik wat steken. En sinds ik 14 ben, denken mn hormonen: ja, nu mag ze wel pijn gaan hebben. Ugh. En echt, het doet zoveel meer zeer dan ik had verwaxht.

    + hebben jullie ook een “doorlekbroek”? Ik heb op de een of andere manier altijd dezelfde grijze broek aan als ik doorlek of bijna doorlek.


    Wow 14, dat is nog vrij jong. Je komt als het goed is net in de pubertijd (of ben daar al een paar jaar), en dan kunnen hormoonschommelingen optreden. Dus op zich is het niet zo vreemd dat je ineens pijn hebt. Maar ja, ongesteld zijn is een bitch. :/


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wow 14, dat is nog vrij jong. Je komt als het goed is net in de pubertijd (of ben daar al een paar jaar), en dan kunnen hormoonschommelingen optreden. Dus op zich is het niet zo vreemd dat je ineens pijn hebt. Maar ja, ongesteld zijn is een bitch. :/


    Ja. Ik ben al drie jaar ongesteld, geloof ik. Ik was sowieso vroeg in de puberteit. Maar ik had nooit zoveel last van ongesteld zijn, omdat ik er dus helemaal niks van voelde. Helaas nu des te meer.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wow 14, dat is nog vrij jong. Je komt als het goed is net in de pubertijd (of ben daar al een paar jaar), en dan kunnen hormoonschommelingen optreden. Dus op zich is het niet zo vreemd dat je ineens pijn hebt. Maar ja, ongesteld zijn is een bitch. :/

    tbh veertien is helemaal niet zo jong meer, ik had al last van hevige menstruatiepijn toen ik 10/11 was en mijn leeftijdsgenoten waren maar een jaartje later


    i wanna die with you once or twice.

    Menstruatie vandaag begonnen en ik ben niet geïrriteerd, maar wel zo moe. Ik wil alleen maar op de bank hangen en slapen, maar ik moet werken. Luxe problemen, I know, maar ik heb het gevoel dat ik zo lang wil slapen nu.


    Physics is awesome

    It is that bloody time of the month again.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Schaduwjager schreef:
    It is that bloody time of the month again.



    Dit precies vandaag qua gif dan.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dit precies vandaag qua gif dan.


    Nou echt hoor haha. Voor mij was het pyjama dag vandaag. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ristridin schreef:
    + hebben jullie ook een “doorlekbroek”? Ik heb op de een of andere manier altijd dezelfde grijze broek aan als ik doorlek of bijna doorlek.

    Nee, maar ik draag standaard wel altijd dezelfde witte slipjes, omdat die breed genoeg zijn voor het maandverband dat ik dan draag. En bij dat ondergoed kan het me ook niet meer schelen dat er rode vlekken in komen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Schaduwjager schreef:
    (...)

    Nou echt hoor haha. Voor mij was het pyjama dag vandaag. c:


    Ik ben nu wel een beetje jaloers. Ik heb gewerkt vandaag dus het was op tijd verwisselem en wachten op de volgende vloedgolf.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 20:59 ]


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ik ben nu wel een beetje jaloers. Ik heb gewerkt vandaag dus het was op tijd verwisselem en wachten op de volgende vloedgolf.


    Ik had vrij vandaag, gelukkig, soms kan ik gewoon het huis niet uit als ik het net ben geworden. :/


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus