• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Do you like sticks? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf dan hier alles van je af

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 18:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Don't let them in,
    don't let them see.
    Be the good girl you always have to be.
    Conceal, don't feel,
    don't let them know.


    •

    Oké, weet je wat? Het is best wel rude om te fronsen als iemand zegt dat ze een taart heeft gemaakt voor haar eigen verjaardag, een dag later om advies te vragen bij het snijden van stukken en dat vervolgens compleet negeren en wat anders te doen (waarom moet jij überhaupt míjn taart aansnijden? idk), en tot slot alleen te reageren met "die andere bodem was lekkerder". (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oké, weet je wat? Het is best wel rude om te fronsen als iemand zegt dat ze een taart heeft gemaakt voor haar eigen verjaardag, een dag later om advies te vragen bij het snijden van stukken en dat vervolgens compleet negeren en wat anders te doen (waarom moet jij überhaupt míjn taart aansnijden? idk), en tot slot alleen te reageren met "die andere bodem was lekkerder". (no_chears)


    Aw, veel hugs Inglepringletje van me 🤗🦄 (Ik toon je een eenhoorn omdat hij/zij op sommige webbrowsers cool haar heeft. Dat is cool.)


    Heaven is a place that we all have

    Why is male body shaming allowed? If someone made a similar comment about a woman's body that person would be attacked by 1000 people with hateful comments but this is okay? pff.. fuck this man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben zo blij dat hij weer terug thuis is en dat hij , maar in de laatste foto's van hem, mis ik toch wel zijn gestylede haar/een pet op z'n hoofd. Want z'n "just-out-of-bed" haarstijl is net het kapsel dat hij had rond het jaar 2000. |:
    En hoe heeft hij überhaupt de "Pray" dance routine heeft kunnen doen met die kapotte knie... Maar laat het alsjeblieft nu goed zijn. Twee keer rehab in zijn leven kan ik niet aan...

    [ bericht aangepast op 14 aug 2017 - 0:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    buzzfeed: female sexualising is disgusting and everyone who does it, is a disrespectful bastard

    also buzzfeed: look at these male bulged that'll have you begging for more 💦

    NO.NO.NO.


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    buzzfeed: female sexualising is disgusting and everyone who does it, is a disrespectful bastard

    also buzzfeed: look at these male bulged that'll have you begging for more 💦

    NO.NO.NO.


    _O_


    26 - 02 - '16


    — Inner peace, it's hard to find. —

    If a meteorite can come crash down from the sky right on top of my room, that'd be great.


    •

    I’m still alive but I’m barely breathing
    Just prayin’ to a god that I don’t believe in


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het punt om kwart voor vijf 's ochtends waarop je tien tabbladen met steeds slechtere TOS Kirk/Spock fanvids open hebt staan en (alweer) zonder precies te weten hoe bij een Russische uit bent gekomen, is het punt waarop je weet dat je drie uur geleden had moeten gaan slapen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Les nummer een over series kijken à la Sofie: zorg ervoor dat je genoeg vrije tijd over hebt, want ik kijk een seizoen in één nacht.

    Bye bye nachtrustritme wat eindelijk weer terug was.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb geen zin in Walibi e-e


    Caution first, always.

    You should have gotten it by now, right?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Oh dit is echt golden. Echt thanks hiervoor. Echt. Dank-je-wel. Nee thanks. Just what I needed.


    The truth is out there.