• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Do you like sticks? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf dan hier alles van je af

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 18:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Leuk dat mijn smaak je zo bevalt. Alleen jammer dat je geen eigen kan hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yes — kaartje gekocht voor de HP EXPO plus een audiotour.


    Serieus? *rolt met ogen*


    16 - 09 - '17

    Beauchamp schreef:
    Yes — kaartje gekocht voor de HP EXPO plus een audiotour.


    Proud of you


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil echt heel graag een naamsverandering doen, aangezien ik deze naam al zolang heb (al wil ik deze waarschijnlijk wel weer gewoon terugnemen). Ik zit te denken aan een naam gerelateerd aan Phantom of the Opera, maar de leuke zijn allemaal al bezet uiteraard... of ik moet creatief doen... hm.
    En weer een profielverandering doen gezien ik nog steeds niet tevreden ben...

    Ugh ik houd mezelf bezig met onnozele dingen terwijl ik een hele lijst heb van dingen die ik eigenlijk nog zou moeten/willen doen. Schrijven bijvoorbeeld...

    vandaag is morgen voor gisteren (pirate)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    vandaag is morgen voor gisteren (pirate)


    gisteren is morgen voor eergisteren


    Heaven is a place that we all have

    Ah geen wonder dat ik me kut voel. Rugpijn. Moe. En nu ook ongesteld terwijl ik dat normaal niet ben wat een feest.


    The truth is out there.

    Oh chips, deze username is vrij... zal ik hem nemen of niet. Het zijn wel twee woorden samengeplakt, but still...
    Ik kan ook niets anders vinden van Phantom die ik anders zou willen. The struggles are real.

    Voor de mensen die dit lezen; Operaghost of OperaGhost? :'D

    [ bericht aangepast op 14 aug 2017 - 14:28 ]

    Krolock schreef:
    Oh chips, deze username is vrij... zal ik hem nemen of niet. Het zijn wel twee woorden samengeplakt, but still...
    Ik kan ook niets anders vinden van Phantom die ik anders zou willen. The struggles are real.

    Voor de mensen die dit lezen; Operaghost of OperaGhost? :'D


    De tweede. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wanneer je weer eens zit rond te neuzen op facebook en uiteindelijk een foto tegenkomt op iemands pagina waar je helemaal niet op hoort te kijken waarop
    1) een repertoirestudiemattie/medeleerling staat
    2) iemand die nog bij je op school staat
    3) een Q'er staat

    WAT
    de wereld is friggin' klein


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nothing is hotter than a girl pushing you against a fucking wall.


    kindness is never a burden.

    Krolock schreef:
    Oh chips, deze username is vrij... zal ik hem nemen of niet. Het zijn wel twee woorden samengeplakt, but still...
    Ik kan ook niets anders vinden van Phantom die ik anders zou willen. The struggles are real.

    Voor de mensen die dit lezen; Operaghost of OperaGhost? :'D


    OperaGhost. :Y)

    ~
    Ugh. Dan maar niet eh. -.-' Nee joh, want plannen met mij zijn inderdaad niet zo belangrijk. Zeg het maar lekker af iedere keer en commandeer maar dat ik mee moet helpen in huis. ''We gaan morgen wel'', wordt er al de hele week gezegd.


    Smile. You're beautiful. <3

    Arch Enemy komt naar Nederland



    Seasons will change, but I shall remain

    OperaGhost it is ^^